ezt nehéz a neten megjavítani.. nézd meg, szív e valahol fals levegőt... mondjuk féktisztítóval.... első lépés... aztán gyári beállítás, és ha nem jó, lehet karbi beteg..
lehet az is érne annyit
mikor jössz már gyúrni? ha jó a csizma le is lehet addig venni a gipszet
pár éve olyan 40el elkaptam egy fatuskót, akkor volt úgy hogy csizmába tudtam menni csizma nélkül meg rá sem tudtam állni
szedd szét takarítsd ki, benzinszint-tömítések-rugók-membránok ellenőrzése/cseréje
utána elkezdheted állítgatni
ha nem megy fel kell hívni a gyurcsókot
Te láttál már ilyet ?
Mert bár már régebben volt de valamiért ez nem működött asszem próbáltam.
Vagy a nyereg vagy a csavar nem engedte már nem emlékszem mi volt a gond de ha ismersz olyat aki látott már ilyet akkor nagyon boldog lenné k
Nekem meg pont fordítva van, az adapter 320-ashoz való, de a féktárcsám csak 310-es. :P
Ha esetleg gyári drz agyra való a 320-as tárcsa, akkor cserélhetnénk, de gondolom neked ktm kerekek vannak benne ktm tárcsával. :P
Srácok! Tudom macerás a kérésem, de tényleg jól jönne egy kis segítség. AKi DRZ-E-be XT féle km órát rakott csináljon legyen szíves nekem a hétvégén egy fotót az adapterről amivel odafogatta. Lehet, hogy csak én bonyolítom túl a dolgot fejben ezért örülnék valamilyen vizuális iránymutatásnak.
Vagy ha van valakinek feleslegessé vált megvenném.
Ne adj isten megvannak az eszközei és a kedve, hogy legyártson még egyet a sajátjából akkor akár megbeszélés után azt is megvenném tőle. :)
Nem mert az E könyöknek nagyobb az átmérője. Az S összekötőjének csak kb 2-3 cm csúszik rá, de az nem elég mert akkor a dob felfogatási pontjai elcsúsznak pár cm-et.
mikor jössz már gyúrni? ha jó a csizma le is lehet addig venni a gipszet
pár éve olyan 40el elkaptam egy fatuskót, akkor volt úgy hogy csizmába tudtam menni csizma nélkül meg rá sem tudtam állni
utána elkezdheted állítgatni
ha nem megy fel kell hívni a gyurcsókot
Mert bár már régebben volt de valamiért ez nem működött asszem próbáltam.
Vagy a nyereg vagy a csavar nem engedte már nem emlékszem mi volt a gond de ha ismersz olyat aki látott már ilyet akkor nagyon boldog lenné k
Ha esetleg gyári drz agyra való a 320-as tárcsa, akkor cserélhetnénk, de gondolom neked ktm kerekek vannak benne ktm tárcsával. :P
Vagy ha van valakinek feleslegessé vált megvenném.
Ne adj isten megvannak az eszközei és a kedve, hogy legyártson még egyet a sajátjából akkor akár megbeszélés után azt is megvenném tőle. :)
4mm a nívón 100km-enként az gáz? DRZ400 SM MOTUL 7100-el?
Nem mert az E könyöknek nagyobb az átmérője. Az S összekötőjének csak kb 2-3 cm csúszik rá, de az nem elég mert akkor a dob felfogatási pontjai elcsúsznak pár cm-et.
aztán lesz 310-es