Egy kis segítségre lenne szükségem.
A gyári SM tárcsaátmérő 310-es de nekem 320-as tárcsám van és ha valakinek lenne ötlete hogy milyen adapter használnak.
A peobléma lényege az hogy az SM-láb 310-tárcsát fogad és a 320-as tárcsához olyan kismértékű emelés kell hogy nem tudok ilyen kis adaptert gyártani mert egyszerűen közel vannak egymáshoz a csavarok.
Egyébként innen nem tűnik vészesenk, de összesen két maréknyi mogyorót szedtem ki belőle, a tetején még egészben, alatta már darabokban, legalul meg már csak a mogyoróforgácsot, és a porát pucolhattam, moshattam. Persze rögtön görcsbeállt a gyomrom, hogy vajon hány kábelt rágott szét, de úgy fest, csak a kamra kellett neki.
A dekli nem törött, nem túl elegáns módon powertape van ráragasztva, hogy ne csessze össze a csizmám a deklit. Ez a hőtől megráncosodott. A jó megoldás elhangzott. Épp az akksit tettem vissza a helyére amikor a szemem sarkából ez a látvány fogadott:
Még jó hogy a szivacsot nem rágta ki. Gondolom nem ízlett a légszűrőolaj.
elsőre a törött deklit mondanám mondjuk az az állástól nem hiszem hogy tönkre megy,de amúgy mi támadta meg a légszűrőházadat?mi az ott benne?valami állat?
Tavasszal tele vannak a nyomtatott és online motoros magazinok különféle javaslatokkal, hogy első motorozás előtt mik a teendők, miket nézz át a motoron stb. Nagyjából ugyan azt írják mindig, én a mai napon viszont -kisebb káromkodások közepette- felvettem egy új pontot a check listámra.
Ha valaki megtalálja, hogy mi a probléma a képen (a hiányzó idomok nem jó megoldás) az dicséretben részesül :)
Helló!
Meg van még a gép? Képet tudsz küldeni? lschmid@enternet.hu
Esetleg egy telefonszámot is írhatnál. Önindító és berúgó egyaránt működik? Merre van?
Valaki tudna nekem segiteni, hogy tudnám a motorom alapjáratát beállitani? Hiába tekerem az alapjárati csavart befele, beinditom 5 perc és megint nincs. Megint tekerek, pár prcig van utánna nincs! Van egy levegő-benzin keverék kis hernyó csavar az két teljes fordulaton van kitekerve(ez a gyári állitás). De azon is tekertem még kifele akkor se. Valaki segitsen mit csináljak, mert már nagyon idegesítö!
ha nem vagy nehéz még jó is lehet
viszel magaddal egy kisebb első lánckereket aztán a terepen cseréled
persze ha lábon mentek erdélyig
mondjuk én már inkább egy xr4et vennék, futóműve sokkal jobb, súlyban kb egyformák, de sokkal nyomatékosabb
én is csak azért adtam el mert lusta voltam rugdosni
Hello!
Nekem S-em van(nem keihin, hanem mikuni karbival), de mindig szarakodott, hidegben nem, melegben torpant. Most csináltam meg a 3x3modot, (fúvókák nagyobbra, airbox kivágva) és nem torpan, hidegen alapjáraton nem tüsszög, hidegen nem fullad, szóval olyan egészséges lett, hogy öröm és bódottá...
Karbit pucold ki, ha gyári fúvókaszett van benne akkor nézz a keverékcsavar beállításához valami standard értéket(hány fodulatot kell kitekerni), aztán kísérletezhetsz az airboxxal...a kipu sem mindegy, hogy milyen van rajta
a gyémántos cucc visz mindent
Ha van valakinek eladó E könyöke, engem érdekelne!
Nagyon szépen köszönöm azért a fáradozásod! (Y)
A gyári SM tárcsaátmérő 310-es de nekem 320-as tárcsám van és ha valakinek lenne ötlete hogy milyen adapter használnak.
A peobléma lényege az hogy az SM-láb 310-tárcsát fogad és a 320-as tárcsához olyan kismértékű emelés kell hogy nem tudok ilyen kis adaptert gyártani mert egyszerűen közel vannak egymáshoz a csavarok.
Még jó hogy a szivacsot nem rágta ki. Gondolom nem ízlett a légszűrőolaj.
Ha valaki megtalálja, hogy mi a probléma a képen (a hiányzó idomok nem jó megoldás) az dicséretben részesül :)
Meg van még a gép? Képet tudsz küldeni? lschmid@enternet.hu
Esetleg egy telefonszámot is írhatnál. Önindító és berúgó egyaránt működik? Merre van?
s is ilyen...
viszel magaddal egy kisebb első lánckereket aztán a terepen cseréled
persze ha lábon mentek erdélyig
mondjuk én már inkább egy xr4et vennék, futóműve sokkal jobb, súlyban kb egyformák, de sokkal nyomatékosabb
én is csak azért adtam el mert lusta voltam rugdosni
E könyökre rámegy az S dob? Ha igen, akkor vennék...
Még jobb, ha küld valaki egy E könyök külső átmérőt.
Meg E dobvég kellene, ha van valakinek.
Nekem S-em van(nem keihin, hanem mikuni karbival), de mindig szarakodott, hidegben nem, melegben torpant. Most csináltam meg a 3x3modot, (fúvókák nagyobbra, airbox kivágva) és nem torpan, hidegen alapjáraton nem tüsszög, hidegen nem fullad, szóval olyan egészséges lett, hogy öröm és bódottá...
Karbit pucold ki, ha gyári fúvókaszett van benne akkor nézz a keverékcsavar beállításához valami standard értéket(hány fodulatot kell kitekerni), aztán kísérletezhetsz az airboxxal...a kipu sem mindegy, hogy milyen van rajta