Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali
Kezdetnek nem árt ellenőrizni a gyújtás csavarokat!link
Az álló és a forgó részen is! Loctite-al beragasztani. Ezt kimondottan érdemes megcsinálni a drz-nél!
A gyújtás,azon belül a lendkerék csavar beragasztása/ellenőrzése mindenképpen ajánlott,ezeknél a gépeknél,szelep hézag ellenőrzés,lengő villa kottyanásának meg nézése ajánlott ezeknél a modelleknél.
Sziasztok!

Új vagyok, hamarosan DRZ 400 tulaj. Sikerült 1 nagyon jó állapotban lévő DRZ 400 sm-et kifognom E-s blokkal. Mivel még motorom sem volt ezelőtt így kezdésnek mit javasoltok átnézni a kötelező olajcserén kívül. Ha már nálam lesz a gép alaposabban átvizsgálom, addig is egy hátsó gumi beszerzésén agyalok. Battalax-ra gondoltam, de azon belül is van jó pár fajta.

Igyekszem átolvasni a fórumot (2800 oldal ), addig is néhány tanácsot szeretettel fogadok.
Hali Mindenki!
HA VALAKI TUNINGOLNI SZERETNÉ DRZ vagy LTZ gépét!
06-20-5-636-213
mobilcentrum2001@gmail.com
Ha e szerint végigzongorázod, tuti kiszűröd hol a bibi, mielőtt fesz. szabályzót veszel 30k ért!
Tekercselős embeke

Gyújtás ellenőrzés lépései:
A feszt már korábban kimértem, a műszer szerint az egyik érték magasabb mint kellene, a szervizkönyv szerint akkor damaged a cucc.
De persze kipróbálom...
nem hiszem így elsőre semmi nem indokolja hogy az tönkrement volna, azért mert a generátor zárlatos... előbb szerintem próbáld ki majd az újjal, de ne tévesszen meg, előtte töltsd fel az akkut, nehogy ilyen 9 voltokra próbálj vele tölteni... aztán meglátod... ha kaki, utána is vehetsz.. mert asszem az sem 1340ft.. szóval javasolnám a következetességet..
Japó nigger...ez jó

Az a gáz, hogy a feszszabályzom is valszeg kuka...
ez tipushiba, ezeknél a generátoroknál, a gyártósori spórolás eredménye. nem kell megijedni, ezek még forrasztható szigetelésű lakkal ellátott drótok, ami nagy előnye, hoyg nem kell egy japó nigger arra, hogy lekaparássza a lakkot a drótról, hanem odanyomja a foró pákát a gép, és 3 másodperc múlva elolvad a szigetelés és futja az ón. ha melegedős a motor, kevés olajjal, vagy rosszabb olajjal jársz, vagy keményen gyilkolod, a forró olaj képes ugyanigy leoldani a szigetelést. No PARA! a tekercselő nyilván 3 szoros lakkozású hőálló dróttal teker, így ilyen gond mégegyszer nem lesz!;)
Köszönöm a segítséget!

Az a helyzet hogy a sok kis tekercs egyike (meg talán egy másik) meg van égve. Gondolom tekercselni kell.
Rákeresek a tekercselős fickó elérhetőségére, de ha valaki tudja kapásból megírhatná, köszi előre is.

A tekercs simán magától el tud fáradni, vagy van ami kiválthatja:pl. rossz fesz szab, vagy valami más, mert ha már szét van borítva, megnézetem azt is, amit ilyenkor kell.

Köszi
Eladó a képeken látható ruhaszett.

Hurt & Huntington One Industries márkájú.

Amerikából rendelt, de mivel 2-szer használtam ezért eladó!

Nadrág méret: 34
Felső méret: L

Kesztyű nem tartozik a szetthez!
ruhaszett: 30 ezer

Eladó a képeken látható 661 márkájú cross csizma.

Amerikából rendeltem, de mivel kb 2-szer volt rajtam, eladó!

Méret: 43

Nagyon jó minőségű, újszerű állapot!

Új ára 65 ezer ft. csizma: 35 ezer
a három tekercs össze van kötve... szóval ha egy helyen testel, mindenhol méred....újra kell tekerni valószínű...
ha óvatosan veszed le és nincs megszakadva simán visszateheted.
a többit rábízom a szakikra
Sziasztok!
Ha leveszem a generátor-deknit, alatta kell tömítést cserélnem, vagy ha vigyázok jó a régi is?
Egy órán belül nekiugranék...

Azért leírom mi a gondom.
A három fázis es a test között mérve nem végtelen az ellenállás, ill a folytonosság vizsgálatta a műszer mindhárom fázisnál sípol, ha a műszer másik kábelét a vázhoz érintem, de ez nem lenne lehetséges, hiszen el vannak szigetelve egymástól.
Tehát tuti testzárlat van...de mindhárom fázisnál?

Segítsetek!
drzS, és nincs töltés...ill gyenge

Koszi
Főleg a karbinál a kerek vezetőt nézd meg hogy az ütközzön a fölső holtpontra,van ott neki egy ütköző rész,addig menjen körbe.
Akkor a bovdent újra megnézem, valóban volt nemrég cserélve.
Nem mond hülyeséget...én amikor cseréltem bowdent,bizony így jártam,nem csattant fel teljesen a karbinál a kerek vezető az ütközőig..meg is ijedtem mert előtte is az volt,mert ki volt szálkásodva és nem csattant föl...mondom az újjal is rossz?! aztán beállítottuk a feszítőt és jó lett...egy másik drz-s nél a váltókar fölött lévő elektromos egységet cserélék ki azt a szürke alu házast..hasonló gondnál...igaz semmivel nem lett jobb...de a villamosság szerelő arra gyanakodott ...tévedett..nem tudom...esetleg lég szűrő?
köszi, megnézem mindenképp, bár azért nem hiszem, mert nagy ritkán néha meg fel pörög. Ezért gyanakszom valami elektromos gondra. Elsőként cserélek egy gyertyát, aztán kíváncsi leszek mi lesz.
mielőtt nagyon okosak leszünk, a gázbowdent nézd már végig, meghúzza e rendesen a karbit!nehogy az szívasson
igen, felmegy a fordulatszám mondjuk 4000-ig és utána hiába húzom a gázt semmi.
érdekes... olyan mintha nem húznád, de mégis?
Köszi, akkor elsőnek cserélek majd egy gyertyát.
Falsot nem szív, tekercs rendben van, a fő gond hogy menet közben olyan fél fordulatnál feljebb nem megy, nem durrog csak hiába húzom a gázt nem megy tovább.
De köszi akkor a gyertyát mindenképp cserélünk.
tekercs? trafó?