szia.... nekem is ilyesmi volt de szerencsére az volt csak a baj hogy a kormány nyaknál ahol futnak ki a tanktól a fejidom felé a vezetékek,a sok tekergetéstől elkopott a kormánynyaknál a vezetékköteg és rövidre zárt... bizti kiszed -kicserél és pöc röff..... még szerelni sem kellett a hiba megtalálásához... megnézhetnéd ott elöl először mielőtt továbbkutatsz:)
Lehet érintkezési probléma /szakadás/ de inkább generátor-elektronika probléma, nem tölti az akkut/nem ad elegendő feszültséget a generátor. Autónál tapasztaltam ilyet 2x-is, az egyiknél elektronikai hiba miatt nem töltött, a másiknál generátorcsere volt a vége. Villanyász kiméri, ha van a közelben
Sziasztok!
Dr-z-vel azzal a problémával szembesültem, hogy egyik napról a másikra a jó aksim lemerült! Töltöttem rajta ma reggel motorra ültem mentem is vele aztán egyszer leállt se müszerfal semmi! Betoltam egyből beindult de szaggat! Aztán leállt és se kép se hang bikázni is próbáltuk de semmi! Mi baja lehet?!
veszel valami km órát amin vannak számok aztán az eleje rendben is van
meg egy e-betűs lámpás farokidomot aztán teljesen jó is lesz a gép.
műszaki állomás meg sok van oda viszed ahol nem kötözködnek annyit
amióta nyomkodja serényen a kf a stop gombot azóta van ez a kínlódás a motorokkal
KÖSZÖNÖM mindenkinek a hozzászólást..... nálam a következő a törpénet.... endúrógumi van rajta.... és 2 db visszapillantó..... magasított kormány.. drz 400 e ről van szó....... korához képest jó állapotban...gyári kipuffal... a kép nem a jelemlegi műszakis állapotot tükrüzi csak a nyárit:) amire szánták..terepre... de már utcaisitva van.... naszóval nincs műszerfalam és a lámpákért szóltak meg a hátsólámpáért hogy csak ledsor....a kormányomról műbizonylatot kértek stb..... mondták h nem válalják..... MOSONMAGYARÓVÁRON ELÉG gáz az ilyen dolog.... de a 30 éves cigánylada átmegy behegesztett difivel de a magnézium szelepfedeles-alublokkos japán az nem! idióta szar mind! csúszópénzről hallani sem akartak.... aztán protekciósan haverral akik nekik dolgozik annak sem válalták....nemtom hogyan tovább...
a műszakizáshoz visszatérve nekem anniy problémám volt hogy ledes hátsó lámpám van benne van az E jelzés de a faszi kereste benne aprizmát hogy az nincs a lámpába , viszont rendes volt mert hozott egy öntapadós fényvisszaverőt és felragasztotta. a rendszám alá.. úgy már jó volt :D
Nekem nincs gondom a műszakival, most csináltam télen. Mondtam a srácnak aki intézte, hogy közúton csak addig használom, amíg nem találom meg az első leágazást a határba, így ha nem muszáj gumit, tükröt, irányjelzőt nem vennék... 1 óra alatt át is ment a műszakin!
a km óra állás olyan szintű ellenőrzés mellett mehet, mint az okmányirodában. Az adásvételimen nem volt rajta a km-óra állása (mivel nincs is rajta számláló), így azt mondta a nő, hogy nem írja a nevemre, ha nem mondom meg mennyi km van benne.
Mondtam, hogy 32km van benne (ennyit még a napi számlálón is ki tudok forgatni, ha nagyon kel). Megköszönte, és beírta a HIVATALOS ADATBÁZISBA. Következő műszakin ha kérdezik, akkor lesz benne 39km.
Gyerekek ez a műszaki egy vicc! Nekem most hogy elvitték a motort megérdeklődtem az új tulajnak hogy menyire bonyolult a műszaki ,mivel nincs e a sportdobban! Olyan helyre kell vinni és simán át megy! Ez hogy lámpában,gumiban kipufogóban kell "E" ezt ahol nézik ott akármibe beletudnak kötni! Nekem a Hornetten sport dob van "E" betűvel,és mégis belekötöttek hogy hangos pedig még a db killert is betettem,a másik meg hogy volt rajta kis plexi ami gyárilag nincs rajta és abba is belekötöttek! Azt 2 csavar tartotta mondtam hogy adjanak 13-as kulcsot és leveszem erre ők hogy ez itt nem szerviz. Olyan emberrel kell elvitetni vagy olyan helyre!
a km óra állását feljegyzik, ha nincs km óra nehéz feljegyezni
nem mondom hogy nem küszöbölhető ki, de egyre jobban szopatja a vizsgaállomásokat a kf
legyen e betűs a gumi meg a lámpák, a fék jó, 2 visszapillantó kb ennyi ami kell
lehet pénzt dugdosni de nem sok értelme van
eddig 2 helyen voltam műszakin sehol sem indították be(nekem csak akkor működnek a villanyos kacatok)
Nem tudom ez hogy megy, de ha tokolsz nekik egy kis borravalót akkor biztos hogy átengedik.. Nekem igaz S-em van de krossz gumi van rajta..
Először ott kötözködtek hogy ez így nem lesz jó mert a gumi beakad a fékpadba vagy mi a sz*rba..
Aztán a zsebébe csúsztattam egy kis pénzt és már át is ment..
Dr-z-vel azzal a problémával szembesültem, hogy egyik napról a másikra a jó aksim lemerült! Töltöttem rajta ma reggel motorra ültem mentem is vele aztán egyszer leállt se müszerfal semmi! Betoltam egyből beindult de szaggat! Aztán leállt és se kép se hang bikázni is próbáltuk de semmi! Mi baja lehet?!
meg egy e-betűs lámpás farokidomot aztán teljesen jó is lesz a gép.
műszaki állomás meg sok van oda viszed ahol nem kötözködnek annyit
amióta nyomkodja serényen a kf a stop gombot azóta van ez a kínlódás a motorokkal
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_dr-z_4
00_s-7143210
mobilcentrum2001@gmail.com
Üdv
a km óra állás olyan szintű ellenőrzés mellett mehet, mint az okmányirodában. Az adásvételimen nem volt rajta a km-óra állása (mivel nincs is rajta számláló), így azt mondta a nő, hogy nem írja a nevemre, ha nem mondom meg mennyi km van benne.
Mondtam, hogy 32km van benne (ennyit még a napi számlálón is ki tudok forgatni, ha nagyon kel). Megköszönte, és beírta a HIVATALOS ADATBÁZISBA. Következő műszakin ha kérdezik, akkor lesz benne 39km.
06-20-5-636-213
mobilcentrum2001@gmail.com
nem mondom hogy nem küszöbölhető ki, de egyre jobban szopatja a vizsgaállomásokat a kf
legyen e betűs a gumi meg a lámpák, a fék jó, 2 visszapillantó kb ennyi ami kell
lehet pénzt dugdosni de nem sok értelme van
eddig 2 helyen voltam műszakin sehol sem indították be(nekem csak akkor működnek a villanyos kacatok)
Először ott kötözködtek hogy ez így nem lesz jó mert a gumi beakad a fékpadba vagy mi a sz*rba..
Aztán a zsebébe csúsztattam egy kis pénzt és már át is ment..