ha a váltót nem tudod léptetni álló helyzetben sem, (kicsit érdemes tologálni közben a motort) akkor váltó baj is van. Nekem akkor csinált ilyet a motor, ha szétrángatam a gázt, és a kuplungkosárba beverődések keletkeztek a kopórész füleinél.. ilyenkor az történt, hogy hiába húztam kuplungot, míg forgott a motor nem pattantak ki a bevert lukacskákból a lamellák, és ezért összefeszültek.. csak a szorítótárcsa emelt.. ugyanez visszafelé is, ha kimozdult, akkor terhelés alatt nehezen ment vissza a helyére a ragyákon, és ne feküdtek rendesen a lamellák, akkor meg csúszott.. nekem ez volt, de szemmel átvizsgáltam a kosarat, és jól látszott a baj. szóval ezt javaslom, nézd meg.. aztán a többit nem tudom, érdemes motorokat jól megcsinálós emberhez elvinni! ;)
Phoneix! Bocsi hogy ennyit kérdezek a galériádban láttam hogy a kipufogóra (gyárira) tettél ilyen nem is tudom mit de rohadsz szép . http://www.sportmotor.hu/motor...
Annyi a szervezett, hogy adott időpontban ott találkozunk. Odaúton a legmesszebbről indulókhoz csapódunk és ér így le a banda több irányból. Ott kötetlen eszmecsere, majd gurulás a környéken, esetleg bevesszük Kecskemétet.
Nekem egy Suzuki DRZ 400E (2006) motorom van és a következő a problémám.
Motorozás közben olyan 90Km/h -nál a motor felpörgött mintha csúsztattam volna a kuplungot ,először csak felfigyeltem, másodjára gyorsan leálltam az út szélére.
És mikor megálltam a váltóm 5. sebességi fokozatba maradt ( váltókar nem mozdul) és olyan a kuplung mintha nem emelne ki (tolásnál szorul) . Ez után szóltam egy ismerősnek, utánfutó és haza.
Olajat leengedtem de viszonylag tiszta volt és a mennyiség is jó, a deknit levettem a kuplung kiemel szemre rendesen.
havernak az első olajcserét is evvel az olajjal csinálták a garis szervizben, és azóta is avval használja
bár tartóstesztnek nem az igazi, mert lehet benne vagy 3000km
ennél jobb árat.... ez lehet gond nélkül bemegy... semmit nem kel csinálni
Nekem egy Suzuki DRZ 400E (2006) motorom van és a következő a problémám.
Motorozás közben olyan 90Km/h -nál a motor felpörgött mintha csúsztattam volna a kuplungot ,először csak felfigyeltem, másodjára gyorsan leálltam az út szélére.
És mikor megálltam a váltóm 5. sebességi fokozatba maradt ( váltókar nem mozdul) és olyan a kuplung mintha nem emelne ki (tolásnál szorul) . Ez után szóltam egy ismerősnek, utánfutó és haza.
Olajat leengedtem de viszonylag tiszta volt és a mennyiség is jó, a deknit levettem a kuplung kiemel szemre rendesen.
Szerintetek mi lehet a gondom?
Hány centi az ideális lánc feszesség az alsó, és felső holtpont között ?
Köszi..
Pedig szívesen elmentem volna!
Üdv
bár tartóstesztnek nem az igazi, mert lehet benne vagy 3000km