Üdv nekem is most Repsol full sintetikus 10w40 olaj van benn,minimálisan fogyasztott belőle,nem büdös tőle a motor.
Volt elötte csatrol minden félét próbáltam de,terhelésnél büdös volt a motor és biza csipegette nagyon minimálisan.. Majd most a motul 10w50 már várom...
Én még nem, de a legközelebbi olajcserénél (kb még egy hónap)
azt fogok bele tenni, szóval várom én is a tapasztalatokat.
Most Repsol full szintetikus van benne, kurvajó, csak kicsit eszi.
A Vapor órád pontosan méri a gyújtó kábelről a fordulatot?
Az enyémen Koso óra van 3-4000-es fordulat után cikázik le föl,leolvashatatlan rajta az érték.
A motoromon leállítás után nullázódik az óra állása. Mi lehet az oka? Ha jól emlékszem nemrég felmerült itt ugyanez a probléma, de sajnos nem találtam meg a hozzászólásokat.
Akkor a sebességet ez is úgy méri mint egy biciklis óra.
Az a számkód amit írsz, pedig valójában a gumi külső kerülete miniméterben. Próbaként már én is felaplikáltam a gépemre a bicóm óráját, és ha pontosan beállítod a kerékméretet, akkor tényleg halál pontos. Viszont itt pontosságnál már a keréknyomás is sokat számít. Épp ezért, én úgy szoktam lemérni, és beállítani a kerék kerületét, hogy a gumin ahol a földel érintkezik, filcel bejelölök egy pontot. A földön szintén megjelölöm a pontot. Ezután felülök a motorra, és lábbal hajtva előregurulok egy kerékfordulatnyit, és a földön újra jelölöm azt a pontot, ahol a keréken lévő pont a földhöz ér. A földön lévő két pont távolsága lesz a kerék pontos kerülete, amibe így a guminyomás, és a súlyod miatti korrekció is benne lesz.
gyújtás kábelről veszi a fordulatszámot, a km órának meg felszereled a mágnesét és egy 1-2300ig terjedő számkód segítségével be lehet állítani, Km/h-n belül mér a GPS-hez képest!
A Vapor honnan veszi a fordulatszámadatokat? Valamint a sebességet pontosan méri? Nekem a gyári óra is csal fölfelé kb. 5km/h -t. De ez gondolom a kerék átmérőből adódik...
Holnap szétkapom és megnézem. Amúgy gondolkodtam hogy veszek rá vapor műszerfalat. Szerinted megéri? Nagyon szép meg van rajta fordulatszámmérő, bár az 12.000 ig van skálázva ami sok a DRZ nek?! Köszi mindent
Sajnos nem találtam 2011-es Heidenau árlistát. Számomra a 20 e alatti szett ár meglepően alacsonynak tűnik.
De mindegy is. A lényeg, hogy a K60 Scout hosszú élettartamú, vegyes használatra (terep-aszfalt) ideális gumi. 20-22 e km-t simán el lehet vele menni, szárazon és esőben is jól tapad, közepes terepen megállja a helyét.
Engem meggyőzött, jövőre is ezzel vágok neki a kalandnak
Volt elötte csatrol minden félét próbáltam de,terhelésnél büdös volt a motor és biza csipegette nagyon minimálisan.. Majd most a motul 10w50 már várom...
azt fogok bele tenni, szóval várom én is a tapasztalatokat.
Most Repsol full szintetikus van benne, kurvajó, csak kicsit eszi.
Olyan kérdésem van hogy valaki használt-é már motul 5100 10w50 olajat ma ezt vettem a Dokiba.
Üdvözlettel:Dave
Ugyanitt a Doki eladó!
Nem vittem tartalék gumit, mind a 19 000 km-t a K60 Scout-on futotta végig a DRZ.
A túrán csak ezt a hajdenyau gumit használtad, vagy vittél valami bütykösebbet is?
Én most tkc80-nal kísérletezem, terepen jó, de eléggé kopik aszfalton...
2003 as Drz 400s -embe sm felni garnitúrát keresek, drótküllőset szeretnék és nyilván minnél jobb áron
Az enyémen Koso óra van 3-4000-es fordulat után cikázik le föl,leolvashatatlan rajta az érték.
Az a számkód amit írsz, pedig valójában a gumi külső kerülete miniméterben. Próbaként már én is felaplikáltam a gépemre a bicóm óráját, és ha pontosan beállítod a kerékméretet, akkor tényleg halál pontos. Viszont itt pontosságnál már a keréknyomás is sokat számít. Épp ezért, én úgy szoktam lemérni, és beállítani a kerék kerületét, hogy a gumin ahol a földel érintkezik, filcel bejelölök egy pontot. A földön szintén megjelölöm a pontot. Ezután felülök a motorra, és lábbal hajtva előregurulok egy kerékfordulatnyit, és a földön újra jelölöm azt a pontot, ahol a keréken lévő pont a földhöz ér. A földön lévő két pont távolsága lesz a kerék pontos kerülete, amibe így a guminyomás, és a súlyod miatti korrekció is benne lesz.
mobilcentrum2001@gmail.com
De mindegy is. A lényeg, hogy a K60 Scout hosszú élettartamú, vegyes használatra (terep-aszfalt) ideális gumi. 20-22 e km-t simán el lehet vele menni, szárazon és esőben is jól tapad, közepes terepen megállja a helyét.
Engem meggyőzött, jövőre is ezzel vágok neki a kalandnak
2 éve még 20 alatt volt egy szett
Drz-hez lehet-e kapni bontott olajszivattyút? és mi pénzért? mit tudtok róla?
Kawasaki kfx 400ba kellene, amibe végülis drz blokk van.