Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello! Nekem az van benne. Előtte 5100 10w40 volt benne, abból csipegetett nagyon picit, de ebből semmit. Nekem bevált.
Üdv nekem is most Repsol full sintetikus 10w40 olaj van benn,minimálisan fogyasztott belőle,nem büdös tőle a motor.
Volt elötte csatrol minden félét próbáltam de,terhelésnél büdös volt a motor és biza csipegette nagyon minimálisan.. Majd most a motul 10w50 már várom...
Én még nem, de a legközelebbi olajcserénél (kb még egy hónap)
azt fogok bele tenni, szóval várom én is a tapasztalatokat.
Most Repsol full szintetikus van benne, kurvajó, csak kicsit eszi.
Üdv mindenkinek!
Olyan kérdésem van hogy valaki használt-é már motul 5100 10w50 olajat ma ezt vettem a Dokiba.

Üdvözlettel:Dave
Ugyanitt a Doki eladó!
Szia,

Nem vittem tartalék gumit, mind a 19 000 km-t a K60 Scout-on futotta végig a DRZ.
Hello!

A túrán csak ezt a hajdenyau gumit használtad, vagy vittél valami bütykösebbet is?

Én most tkc80-nal kísérletezem, terepen jó, de eléggé kopik aszfalton...
sziasztok

2003 as Drz 400s -embe sm felni garnitúrát keresek, drótküllőset szeretnék és nyilván minnél jobb áron
A Vapor órád pontosan méri a gyújtó kábelről a fordulatot?
Az enyémen Koso óra van 3-4000-es fordulat után cikázik le föl,leolvashatatlan rajta az érték.
A motoromon leállítás után nullázódik az óra állása. Mi lehet az oka? Ha jól emlékszem nemrég felmerült itt ugyanez a probléma, de sajnos nem találtam meg a hozzászólásokat.
Akkor a sebességet ez is úgy méri mint egy biciklis óra.
Az a számkód amit írsz, pedig valójában a gumi külső kerülete miniméterben. Próbaként már én is felaplikáltam a gépemre a bicóm óráját, és ha pontosan beállítod a kerékméretet, akkor tényleg halál pontos. Viszont itt pontosságnál már a keréknyomás is sokat számít. Épp ezért, én úgy szoktam lemérni, és beállítani a kerék kerületét, hogy a gumin ahol a földel érintkezik, filcel bejelölök egy pontot. A földön szintén megjelölöm a pontot. Ezután felülök a motorra, és lábbal hajtva előregurulok egy kerékfordulatnyit, és a földön újra jelölöm azt a pontot, ahol a keréken lévő pont a földhöz ér. A földön lévő két pont távolsága lesz a kerék pontos kerülete, amibe így a guminyomás, és a súlyod miatti korrekció is benne lesz.
gyújtás kábelről veszi a fordulatszámot, a km órának meg felszereled a mágnesét és egy 1-2300ig terjedő számkód segítségével be lehet állítani, Km/h-n belül mér a GPS-hez képest!
A Vapor honnan veszi a fordulatszámadatokat? Valamint a sebességet pontosan méri? Nekem a gyári óra is csal fölfelé kb. 5km/h -t. De ez gondolom a kerék átmérőből adódik...
szerintem nem sok a drz-nek, nekem 10.500at forog tiltásnál, kis tuninggal. jó kis műszer, nekem eddig tetszik mióta megvan (1700km)
Holnap szétkapom és megnézem. Amúgy gondolkodtam hogy veszek rá vapor műszerfalat. Szerinted megéri? Nagyon szép meg van rajta fordulatszámmérő, bár az 12.000 ig van skálázva ami sok a DRZ nek?! Köszi mindent
kiszárítani, de elvileg nem tud beázni.
06-20-5-636-213
mobilcentrum2001@gmail.com
Sajnos nem találtam 2011-es Heidenau árlistát. Számomra a 20 e alatti szett ár meglepően alacsonynak tűnik.

De mindegy is. A lényeg, hogy a K60 Scout hosszú élettartamú, vegyes használatra (terep-aszfalt) ideális gumi. 20-22 e km-t simán el lehet vele menni, szárazon és esőben is jól tapad, közepes terepen megállja a helyét.

Engem meggyőzött, jövőre is ezzel vágok neki a kalandnak
És ha beázott? Azzal lehet valamit kezdeni? Kicsit párás volt belül mosás után
szerintem érdemes lenne szétszedni és megnézni nem húzodott e szét belül, mert ott is ilyen kis rádugós csatlakozók vannak
erre gondoltam
2 éve még 20 alatt volt egy szett
Narancssárgán világít de számokat meg adatokat nem írja ki
Szerintem kevered a K60-at és a K60 Scoutot.
Üdv.
Drz-hez lehet-e kapni bontott olajszivattyút? és mi pénzért? mit tudtok róla?
Kawasaki kfx 400ba kellene, amibe végülis drz blokk van.
lehet csak a háttér világítás ment ki nem?
az elmúlt 2 évben kb duplája lett ez a gumi