Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Heidenau K60 Scout
Kösz a tippet! Utcai gumira esetleg valami?
MITAS C-02
Enduro gumit keresek a gyári felnikre. Tudnátok ajánlani valamit?
Igen
Hello. Mennyi a műszerfal?
Csak világít de nem mutat semmit
Nagy Dávidnak van
Gyári műszerfala van valakinek?
Köszi már megvan
DRZ 400S nek mi a hátsó kerékmérete? Van valakinek olcsón gumi?
Helló,a blokkvédő műanyagok érdekelnének.Számod,ami az adatlapon van?
Egy forgalmas főúton lakok. A motor a kapu elé volt kiláncolva egy citadell lánccal. Elvileg éjjel-nappal őrzik a házat és legalább 200 ablak nézett a motorra a szemközti panelből. A rendőrök 10 percenként mennek el az úton. A motorban nem volt feszültségszabályozó mert az előzőnap vettem ki belőle. A környéken már körülnéztem. Alkatrészként nem valami sokat kaphatnak érte, nekem sokkal többet ér akár vissza is vásárolnám.
Rendszám: UVB-024
Alvázszám: JS1BC11120010831
Motorszám: K419133086

Magasított magura kormány, egyedi gyártású króm sport dob, polisport kézvédők, gyári csomagtartó, a sárga műanyagidomokon kissebb matricák nyomai vannak, a tank is kopottas, a gyújtáskapcsoló vízszintesen áll.
Ha találkoznátok bármilyen testrészével légyszíves szóljatok!
Köszönöm!
Hali,lenne 1-2 cuccom drz -hez:
4db zsír új K&S szelepszárszimering 3000
Namura talptömítés 2500
első sárvédő 2000
blokkvédő műanyagok 1000/pár
gyári villarugó 4000/pár
kitámasztó 2000
itt is körülnézhetsz, csak pontosítsd a keresést...:
http://www.nagyvas.hu/kereses_...
Sajnálom, tőlem is vittek már el motort, ölni tudtam volna...
Körülményekről lehet tudni valamit?
Le volt zárva? Utcán állt?

Az autotolvajok néhány napig pihentetik a gépet pár tömbbel arrébb, lehet érdemes körbenézni...bár ha bedobták egy furgonba, akkor...meg azért elég feltűnő is a sárga...

Azonosítóit tedd fel ide mindenképp, hátha látunk valamit...
Szia,

renszám, alvázszám, motorszám ?
Ezek nagyban megkönnyítik a dolgot !
Sziasztok!
Sajnos ellopták a motoromat a XI. kerület, Fehérvári útról. Kérlek ha bármilyen információval tudtok szolgálni az esetleges hollétéről, szóljatok!
Köszönöm!
+36703284590

dorian.nagy@gmail.com
akkor végül is ugyanott vagyunk... :) hideg üzem első tag, akár télen, de az üzemi hő télen is ugyanaz, mint nyáron.. nem? persze, a híg olaj azonnal áramlik, nem is beszélve az olajszűrők megkerülő szelepének problémáiról.... a sűrű hideg zsír kinyomja a szelepet, mert a papíron nem megy át, és kering a szűretlen genya a motorban.. ez autónál még hagyján, de mikor megvettem a motoromba a 3000-es mannfilter szűrőt, és abban is volt szelep, vittem is vissza, vettem helyette egy gyertyát meg egy champion szűrőt, ami fix... mivel itt a váltó és a motor egyben van, kopadékanyag is sokkal durvább, ami ha bekerül a forgattyúsházba.... az nem jó ....
18600 Ft a vezérműlánc DR 650 R hez? :O
Egy komplett tömcsiszett pedig 21100 ?
Szelepszártömcsit még mindig nem találok
dr 650r tipushoz :/ 1990-1995 közti gyártásúhoz való kellene.
Mindegy, a hidegindításkor évszaktól függetlenül jobb a vékonyabb olaj, de ennek van egy gyár által ajánlott minimuma és maximuma, ami a működésbiztonságot vesz figyelembe, a másik szám meg a hő(nyírás)tůrést jelzi...

Kopott motorba olajfogyi szempontból lehet tenni az ajánlottól vastagabbat, hogy ne egye olyan mohón, de ezzel együtt romlik a hidegindításkori dolog...
(volt egy régi mazdám, abba 10w helyett 15w-t tettem bele, el is kezdtek kelepelni a hidrotőkék, vissza álltam a 10w re, hiába volt öreg a mocija)

Szerintem
Nagyon köszönöm ez sokat segített ! :)
Hmm ez autóhoz képest húzósabb...
Vez láncot már találtam a gerecsemotornál. (D.I.D.)
Többit még kutatom.
Egyenlőre még akár hogy számolom, pénzemnél maradok :)
Szelepszár szimering:1200ftx4

vez.lánc: 14.000ft

gyűrűt nem tudom, haveréba szett lett cserélve: 48.000ft