Egy forgalmas főúton lakok. A motor a kapu elé volt kiláncolva egy citadell lánccal. Elvileg éjjel-nappal őrzik a házat és legalább 200 ablak nézett a motorra a szemközti panelből. A rendőrök 10 percenként mennek el az úton. A motorban nem volt feszültségszabályozó mert az előzőnap vettem ki belőle. A környéken már körülnéztem. Alkatrészként nem valami sokat kaphatnak érte, nekem sokkal többet ér akár vissza is vásárolnám.
Rendszám: UVB-024
Alvázszám: JS1BC11120010831
Motorszám: K419133086
Magasított magura kormány, egyedi gyártású króm sport dob, polisport kézvédők, gyári csomagtartó, a sárga műanyagidomokon kissebb matricák nyomai vannak, a tank is kopottas, a gyújtáskapcsoló vízszintesen áll.
Ha találkoznátok bármilyen testrészével légyszíves szóljatok!
Köszönöm!
Sajnálom, tőlem is vittek már el motort, ölni tudtam volna...
Körülményekről lehet tudni valamit?
Le volt zárva? Utcán állt?
Az autotolvajok néhány napig pihentetik a gépet pár tömbbel arrébb, lehet érdemes körbenézni...bár ha bedobták egy furgonba, akkor...meg azért elég feltűnő is a sárga...
Azonosítóit tedd fel ide mindenképp, hátha látunk valamit...
Sziasztok!
Sajnos ellopták a motoromat a XI. kerület, Fehérvári útról. Kérlek ha bármilyen információval tudtok szolgálni az esetleges hollétéről, szóljatok!
Köszönöm!
+36703284590
akkor végül is ugyanott vagyunk... :) hideg üzem első tag, akár télen, de az üzemi hő télen is ugyanaz, mint nyáron.. nem? persze, a híg olaj azonnal áramlik, nem is beszélve az olajszűrők megkerülő szelepének problémáiról.... a sűrű hideg zsír kinyomja a szelepet, mert a papíron nem megy át, és kering a szűretlen genya a motorban.. ez autónál még hagyján, de mikor megvettem a motoromba a 3000-es mannfilter szűrőt, és abban is volt szelep, vittem is vissza, vettem helyette egy gyertyát meg egy champion szűrőt, ami fix... mivel itt a váltó és a motor egyben van, kopadékanyag is sokkal durvább, ami ha bekerül a forgattyúsházba.... az nem jó ....
18600 Ft a vezérműlánc DR 650 R hez? :O
Egy komplett tömcsiszett pedig 21100 ?
Szelepszártömcsit még mindig nem találok
dr 650r tipushoz :/ 1990-1995 közti gyártásúhoz való kellene.
Mindegy, a hidegindításkor évszaktól függetlenül jobb a vékonyabb olaj, de ennek van egy gyár által ajánlott minimuma és maximuma, ami a működésbiztonságot vesz figyelembe, a másik szám meg a hő(nyírás)tůrést jelzi...
Kopott motorba olajfogyi szempontból lehet tenni az ajánlottól vastagabbat, hogy ne egye olyan mohón, de ezzel együtt romlik a hidegindításkori dolog...
(volt egy régi mazdám, abba 10w helyett 15w-t tettem bele, el is kezdtek kelepelni a hidrotőkék, vissza álltam a 10w re, hiába volt öreg a mocija)
Hmm ez autóhoz képest húzósabb...
Vez láncot már találtam a gerecsemotornál. (D.I.D.)
Többit még kutatom.
Egyenlőre még akár hogy számolom, pénzemnél maradok :)
Rendszám: UVB-024
Alvázszám: JS1BC11120010831
Motorszám: K419133086
Magasított magura kormány, egyedi gyártású króm sport dob, polisport kézvédők, gyári csomagtartó, a sárga műanyagidomokon kissebb matricák nyomai vannak, a tank is kopottas, a gyújtáskapcsoló vízszintesen áll.
Ha találkoznátok bármilyen testrészével légyszíves szóljatok!
Köszönöm!
4db zsír új K&S szelepszárszimering 3000
Namura talptömítés 2500
első sárvédő 2000
blokkvédő műanyagok 1000/pár
gyári villarugó 4000/pár
kitámasztó 2000
http://www.nagyvas.hu/kereses_...
Körülményekről lehet tudni valamit?
Le volt zárva? Utcán állt?
Az autotolvajok néhány napig pihentetik a gépet pár tömbbel arrébb, lehet érdemes körbenézni...bár ha bedobták egy furgonba, akkor...meg azért elég feltűnő is a sárga...
Azonosítóit tedd fel ide mindenképp, hátha látunk valamit...
renszám, alvázszám, motorszám ?
Ezek nagyban megkönnyítik a dolgot !
Sajnos ellopták a motoromat a XI. kerület, Fehérvári útról. Kérlek ha bármilyen információval tudtok szolgálni az esetleges hollétéről, szóljatok!
Köszönöm!
+36703284590
Egy komplett tömcsiszett pedig 21100 ?
Szelepszártömcsit még mindig nem találok
dr 650r tipushoz :/ 1990-1995 közti gyártásúhoz való kellene.
Kopott motorba olajfogyi szempontból lehet tenni az ajánlottól vastagabbat, hogy ne egye olyan mohón, de ezzel együtt romlik a hidegindításkori dolog...
(volt egy régi mazdám, abba 10w helyett 15w-t tettem bele, el is kezdtek kelepelni a hidrotőkék, vissza álltam a 10w re, hiába volt öreg a mocija)
Szerintem
Vez láncot már találtam a gerecsemotornál. (D.I.D.)
Többit még kutatom.
Egyenlőre még akár hogy számolom, pénzemnél maradok :)
vez.lánc: 14.000ft
gyűrűt nem tudom, haveréba szett lett cserélve: 48.000ft