Most ment el 3 DR-Z a talira,Solton első egy Sárga,szürke,meg kék utóbbin 2-en ültek a hátsó szürke dzsekiben.Kár h nekem dolgozni kell...Solton a Kecskeméti út,vasút előtti Fürdőszoba boltnál tessék köszönni egy hangosat,ki toltam az enyémet egy jól látható helyre a placcon,szürke-fekete S :)
Mentem XR650R-el én is, nagyon faja, bivaly erős. Éppen csak azért nem vettem meg, mert alapból supermoto-ra vágytam. A másik meg xD, volt 1 forma aki XR650R-t SM-re átalakítva hirdetett, nem is olyan rég. Elmentem unokatesómmal megnéztük a gépet. A csávó 1 órán keresztül rugdosta, az Istennek nem akart beröffenni :) Valójában semmi gondom nem lenne a berúgókaros gépekkel, sőt szvsz vagányabb is, de pont amit Ti is mondtok, ha eldől, akkor levegőztetheted... Majd DRZ után meglátom mi lesz, Husaberg, KTM vagy éppen CBR600R esetleg gixxer
A sógoromnak xr650r van, meg is van okosítva, de alapból is brutál volt.
Berúgni szerintem körülményes, meg a nyájas drz-hez képest nyersebb, erőben nincs hiány, súlya annyi mint a drzS-nek.
Én nem nagyon szeretek vele menni, de szerintem csak megszokás kérdése.
Az a baj, hogy sajnos terepen nagyon keveset voltam a DRZ-vel, ha meg mentem akkor is utcai gumival. Viszont nekem sokkal jobban bejön. az én XR-em 27kw-os volt, a DRZ 37 és ez nagyon megmutatkozik főleg azért mert kb van legalább 20kg különbség a 2 között.
Nekem az a tapasztalatom hogy a hűtése jobb mivel ugye vízhűtés van a dörzin, az önindító megváltás a manuális dekompresszoros berúgás után. Tudom tudom, ha jól be van állítva indul az XR is szépen :) Indul is amíg el nem borul az ember :D és az erdőben való igazi endurózásnál amikor már 4x dől el nem sok kedvem volt a szellőztetéshez :D
Szerettem azt a motort, de nem könnyű vele, főleg terepen. Nem akarok hülyeséget mondani, de úgy tűnik hogy hiába mondják hogy a DRZ kínai vacak, nekem jobban bejön. Könnyebb kezelni, jobb vele kanyarogni terelgetni is és a fenntartása is olcsó.
Lenne egy pár cuccom drz-hez:
Namura talptömítés (új)2500
gyári villarugó 4000/pár
első sárvédő 1500
48-as hátsó lánckerék 1000
kipuf hővédő 2000
saválló kipuf összekötőcső 7000
Berúgni szerintem körülményes, meg a nyájas drz-hez képest nyersebb, erőben nincs hiány, súlya annyi mint a drzS-nek.
Én nem nagyon szeretek vele menni, de szerintem csak megszokás kérdése.
Nekem az a tapasztalatom hogy a hűtése jobb mivel ugye vízhűtés van a dörzin, az önindító megváltás a manuális dekompresszoros berúgás után. Tudom tudom, ha jól be van állítva indul az XR is szépen :) Indul is amíg el nem borul az ember :D és az erdőben való igazi endurózásnál amikor már 4x dől el nem sok kedvem volt a szellőztetéshez :D
Szerettem azt a motort, de nem könnyű vele, főleg terepen. Nem akarok hülyeséget mondani, de úgy tűnik hogy hiába mondják hogy a DRZ kínai vacak, nekem jobban bejön. Könnyebb kezelni, jobb vele kanyarogni terelgetni is és a fenntartása is olcsó.
milyen szélesek?
Engem érdekelne az összekötőcső...
S vagy E?
DRZ 400 S-hez tudnátok javasolni megbízható akksit ?
Köszi...
Namura talptömítés (új)2500
gyári villarugó 4000/pár
első sárvédő 1500
48-as hátsó lánckerék 1000
kipuf hővédő 2000
saválló kipuf összekötőcső 7000
erre a címre tudsz küldeni képeket.
engem anno engedtek (2008) 40kw, 450-el.. mostmár nem lehet?"
Új jogszabály: A = min. 600ccm & 40kW
így a 450ccm nálad kizáró ok lenne manapság
Engem lehet erdekelne a Leovince dobod!Mennyit gondolnal erte?Osszekotot is adsz hozza?