nekem valami olyat mondtak a műszakiállomáson, hogy a motoron annak kell szerepelni amivel a ?típusbizonyítványát? megkapta . Index nélkül, műszerfal nélkül, e betűs enduro gumival (nem cross) stb.
Multkor át mostam már,de akkor sem láttam hol..de ez csak az én hozzá nem értésem.Valószínű a henger alatti tömítés lesz amit írtál..nem jól tömítene,és szétégett?
mosd meg az egész blokkot féktisztítóval, és utána figyeld honnan jön.. akkor leszűkül a dolog, mert itt az olajpára mindent bejárt már.. lehet a fedelek tömítése, de lehet a hengertalp is, ahogy látom körbe ganyés.. mindenképp mosd át szárazra!
mindegy a márka, ha eszi, eszi.... az ásványi olajnak jobb a hőelvonó képessége, viszont párolog, jobban fogy, és a nagyteljesítményű motoroknál előfordulhat, hogy beleég a kuplungba. Ha jó a kuplung, nem csúszkál, akkor nincs gond. talán még hamarabb megtörik, mint egy jó szintetikus.. Én pl csak ásványit használok, több okból, az egyik, hogy nem sokat megyek egy olajjal, (10óra) nem törik be, ennyi idő alatt nem fogy el, és olcsó. A blokkot is jobban hűti..
SZIASZTOK...keresek drz 400 E hez műszerfalat ami műszaki biztos... s -es műszerfalat esetleg vagy valami ötlet? mit lehet tenni- hova lehet kötni h mérjen is? stb stb..és a hozzá tartozó kérdések....
Használt ülést keresek 2007-es SM-re. Az sem baj, ha szakadt. A gyáritól alacsonyabbat szeretnék csináltatni belőle kárpitossal, mert enduró szettel kicsit magas a motor.
Előre is köszönöm!
Hello
Enyémben csak fullszintetik volt eddig:
Castrol 10w50, nem vált be
Repsol 10w50 egy cseppet sem evett 4500km-en
Most ez van:
Motul 7100 10w40, eszi, nem vált jobban a repsolnál, drága
Legközelebb vagy visszatérek a repsolhoz, vagy kipróbálom az újgenerációs motul 5100 10w50 félszintetikusat, de ha az sem lesz jó, akkor tuti repsol.
1henger 4ütem...egy kicsit mindig eszi az olajat ráadásul a drz-k hajlamosak voltak zsírújonnan is csipegetni.
Amíg nem extrém a helyzet addig ez teljesen normális.
Az enyém is eszi egy kicsit, de pöccre indul hidegen melegen, nem füstöl, szóval nem foglalkozok vele egyenlőre.
Nagyobb erő - több törődés
Hát EXC-ből is azért a jó évjáratot (2004-2007) érdemes venni De mindegy majd ha van kiszemelt akkor érdemes belefolyni a témába.. keress bátran mail-ben
Nem is arról van szó hogy rosz lenne! De ugye az üzemóra az üzemóra! És hát a berg..... több rosszat hallottam róla mint az exc-ről! Mármint hamarabb megadja magát,legalább is ezt olvastam itt-ott!
Ebben van valami?