első gyertya, aztán szerintem kevés a benzin, vagy keményen falsot szív, vagy szikra..... terhelés nélkül felpörög, inkább üzemanyagra utalhat... kérdés, hogy amikor beszaggat, akkor csak kihagyogat, vagyolyankor durrog is a kipufogó?
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy van egy S es drz-m, és valami miatt ha megyek vele nem pörög fel rendesen, elment az ereje felül (üresben pedig felpörög). Megnéztük, karburátor kitisztítva, beállítva a szelephézag, gyújtás tekercs rendben van. Elvileg megmérték, és nagyobb fordulaton nincs elég szikra.
Nincs valami ötletetek mi lehet a baj? esetleg a trafó vagy ilyesmi?
Előre is köszönöm.
szia! asszem veled beszéltem erről a múltkor. :D nem akartalak bántani, csak te támadásnak vélted.. Mindenképp meg kel javítani a hengerfejet, lehet nem a szelep nyúlik, csak a fészek van megégve és azért halad egyre mélyebbre. Ha a szelep nyúlik, akkor viszont SOS javítás, mert ha leszakad, akkor drága lesz.. a nyúlott vezérműláncnak semmi köze a szelephézaghoz, de illik azt is cserélni, én két évente javaslom, mert a motor is jó erős, ha rendben a vezérlés. persze nem kötelező , ez luxus, de én megcsinálgatom magamnak... a feszítőt ritkán kötelező cserélni, én úgy szoktam megnézni, hogy csavarhúzóval kicsit felhúzom, csak hogy ne feszüljön ki, és megnézem oldalra mennyit billeg a tolószár.. ha picit mozog, elég stabil, akkor mehet vissza... ha oldalra is kotyog, meg ki-be is, akkor felújítás, vagy csere!
Helló!
Kész van. Át lesz rakva másik időpontra a túra, mert másnak sem jó!
Van még 2 új és 2 használt gumim. Gyere el és nézd meg, hogy melyik tetszik! (Email jó!)
hali . mocid hogy áll ? én is elvittem de nem tudok róla semmit ! lehet hogy román útig nem lesz kész ez nem rajtam múlik ! kellen majd valamilyen gumik , email jó már ?
hány km van a drz-dben? drz-knek nem szokott szelep bajuk lennI, leglábbis én még sose hallottam ilyet... az lehet h. nyúlik a vezérműlánc, azt érdemes kicserélni, feszítővel együtt..
Úgy vettem észre, hogy komoly szaktudású személyek is írkálnak ide, úgyhogy leírom a bajom, hátha valaki okosabb mint a szerelőm. Múltkor egy 120 kilóméteres kanyar után elment a szelephézagom (2003 DRZ S), ezt kitárgyaltuk múltkor, hidegen nem indult, meg lett csinálva, tökéletes volt. Azóta alig mentem 100-200 kilómétert városban, most hévégén kanyartam egy 200 kilómétert. Megint elszállt a szelephézag, vagyis csak gondolom, mert ugyanaz a tünet. Azt mondta a szerelő, hogy meghalófélben vannak a szelepszárak, nyúlnak, ezért megy el a szelephézag. Igaza lehet?
Annyit kell még hozzátenni a sztorihoz, hogy a vezérműlánc eléggé nyúlott.
Szóval szerintetek is a szelepek cseréje szükséges? Persze ha már nekiállnak szerelni, akkor a vezérműlánc csere meg lesz ejtve. Ilyenkor kell-e vezérműláncvezetőket cserélni, vagy ha csak szemre kopottak? Valamint autómata feszítőt kell-e cserélni?
Egy olyan kérdésem lenne, hogy van egy S es drz-m, és valami miatt ha megyek vele nem pörög fel rendesen, elment az ereje felül (üresben pedig felpörög). Megnéztük, karburátor kitisztítva, beállítva a szelephézag, gyújtás tekercs rendben van. Elvileg megmérték, és nagyobb fordulaton nincs elég szikra.
Nincs valami ötletetek mi lehet a baj? esetleg a trafó vagy ilyesmi?
Előre is köszönöm.
Kész van. Át lesz rakva másik időpontra a túra, mert másnak sem jó!
Van még 2 új és 2 használt gumim. Gyere el és nézd meg, hogy melyik tetszik! (Email jó!)
Gyári 12-13eft!
6eft ért utánfyártottat kapsz!
Hibátlan gyárit adok 5 ért!
06-20-5-636-213
Üdv.
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Mennyiért adod párját?
Köszi!
Úgy vettem észre, hogy komoly szaktudású személyek is írkálnak ide, úgyhogy leírom a bajom, hátha valaki okosabb mint a szerelőm. Múltkor egy 120 kilóméteres kanyar után elment a szelephézagom (2003 DRZ S), ezt kitárgyaltuk múltkor, hidegen nem indult, meg lett csinálva, tökéletes volt. Azóta alig mentem 100-200 kilómétert városban, most hévégén kanyartam egy 200 kilómétert. Megint elszállt a szelephézag, vagyis csak gondolom, mert ugyanaz a tünet. Azt mondta a szerelő, hogy meghalófélben vannak a szelepszárak, nyúlnak, ezért megy el a szelephézag. Igaza lehet?
Annyit kell még hozzátenni a sztorihoz, hogy a vezérműlánc eléggé nyúlott.
Szóval szerintetek is a szelepek cseréje szükséges? Persze ha már nekiállnak szerelni, akkor a vezérműlánc csere meg lesz ejtve. Ilyenkor kell-e vezérműláncvezetőket cserélni, vagy ha csak szemre kopottak? Valamint autómata feszítőt kell-e cserélni?
15 ezer forint az ára!
Drz-E re kellene nekem kuplung bovden !
Boltba 6000 Ft lenne valaki nem tud olcsóbb helyet ?
Az ülés szélesebb mint a gyári,és jó állapotú, szakadás mentes? Mi lenne az ára?