Valaki cserélt már DRZ-n (SM) lánckereket mármint nem a gyári fogszámúra. Nekem jobb lenne elöl nagyobb és esetleg hátul marad a gyári vagy hátul kisebb elöl gyári. Én 100-110 körül már raknám neki a 6. fokozatot. Vagyis nekem jobb lenne ha nem forogna úgy a motor az erő pedig szerintem még módosítás után is elegendő lenne nekem.
Esetleg ha van valakinek tapasztalata hogyan lenne érdemes módosítani és megírná azt megköszönném.
Üdv! Van egy Suzuki DRZ 400 S motorom és az egyik motorozásnál annyit veszek észre hogyha húzok neki két -három nagyobb gázfröccsöt, akkor az első gázfröccsnél kidob egy nagyobb füstöt a második-harmadik gázadásnál pedig nincs semmi füst.. A motor eszi is az olajat. Szerintetek mi lehet a probléma?
egyiknek se jó, és neked sem, mert mikor érkezni fogsz le neked kell csillapítani a keletkező erőket, igy könnyen be is szitálhat és bukta lehet a vége. én sűrűbb olajat javasolnék + másfajta rugót bele, vannak olyan emberek akik ezzel a témával foglalkoznak, sajnos én nme tudnék olyat ajánlani akiben meg is bízom....
Hali. Rosszul fogalmaztam Nekem van 1 DRZ 400S-em és az elsőteló landolásnál szinte mindig koppan. Ha tennék bele 1 SM fordított telót azzal is ilyen lenne? Amúgy köszi
Valaki cserélt már DRZ-n (SM) lánckereket mármint nem a gyári fogszámúra. Nekem jobb lenne elöl nagyobb és esetleg hátul marad a gyári vagy hátul kisebb elöl gyári. Én 100-110 körül már raknám neki a 6. fokozatot. Vagyis nekem jobb lenne ha nem forogna úgy a motor az erő pedig szerintem még módosítás után is elegendő lenne nekem.
Esetleg ha van valakinek tapasztalata hogyan lenne érdemes módosítani és megírná azt megköszönném.
Szelepszár szimmering csere (és lehet, hogy gyűrűcsere is kellene)
megoldhatja a problémát...nekem legalább is hasonló tünetekkel megoldotta...
Ha esetleg valaki hívná,akkor csak óvatosan,elég bunkó az eladó,mikor kértem közelebbi képet,akkor azt mondta nem küld, és lebaszta a telefont!
Hívj.
Rakj bele rmz telót az tuti nem koppan össze!
Adj egy mail cimet