Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem is van tuning, 440 henger, fcr karbi, dynojet, gyujtas, full rendszer, megse parazok elindulni vele, mert egyben van minden, es gondoskodok a motorrol, surubben is cserelek olajat.
De a Hondával nem?
az kemény!
Tavaly 18750 km-t mentem 47 nap alatt (napi csúcs 1080 km)

A jövő évi terv meg még ennél is vadabb lesz
Ebay-ról. 7300Ft volt postával együtt.
Jó ez a fejidom...menyi volt,és hol vetted?
2000 + posta!
mi pénz a prizma meg a hátsó lámpa
enyém is kb ilyen hulladékból összerakott, ha oldalt van a tekerője kényelmesebb lenne
én ráhegesztettem egy L alakban hajlított köracélt az emelőre aztán az a tekerője
Tegnap értem haza Tolcsva-Erdőbénye-Miskolc-Füzesabony-Heves-Cegléd-Kecskemét-Solt vonalon..305 KM,egy megállással..S-em van..hát kemény menet,kényelmetlen hosszú út volt..gyári üléssel.
ügyes! már csak egy hosszú hajtószár kéne a vágó helyett! :) jó ötlet amúgy..
Vasárnap volt egy kis szabadidőm, gondoltam összedobok egy emelőt a mocimhoz.
A projektet sikerült összehoznom, otthon lévő anyagok felhasználásával, 0 forintból, 7 óra munkával , hegesztés, és egyéb bonyolult műveletek nélkül. Ja, és magát az emelést egy Suzuki Swift emelője végzi a készülékben. Most már nem lesz probléma, ha esetleg kereket akarok cserélni!
nem hogy örülnél hogy segít vagy legalább próbál
KTM fórumba bezzeg bekérdeztem és csak a parasztságok jöttek, semmi értelmes (aki értelmes az e-mailban írt..)
és te mondtad, hogy egy kaki a motorod, nem mersz vele menni.. csak segíteni akartam.. ha szeretsz bütykölni csináld! ;)
mi kopott el? hogy eltűnik a hézag? kombináció..
De ne kombinálj már :D Fél éve meg volt bontva, és láttuk, hogy határértéken van a szívó szelephézag, csak elsumákoltuk(másik szerelővel). Mostanra kopott el annyira, hogy problémát okozzon. Mostmár tudom, hogyha meg van bontva, akkor feltétlen középértékre rakatom a szelephézagokat.
te motorod, te tárcád! :D nekem mindegy, de ilyeneket nem hallottam még tuningtól tönkremenni.. szelepet egyedül, ha szegény a keverék, akkor tud izzani rendesen.. nem rossz indulatból mondom hidd el.. Széles utat!
a szelephézag megszűnik, annak nagyon csúnya okai vannak, pl, megmozdul a szelepülés, elgörbült a szeleptányér nyaka, vagy akár meg is nyúlhatott, megégett az ülés, és mélyebbre kényszerült minden.
és még a tök tudja.. a hengerfejet SOS átvizsgálni, szétszedni, rendbe tenni, mielőtt szakad a tányér.... ezek nem a tuningtól vannak
Megy ám a kombinálás :D Ha minden szerelő ilyen ilyen felkészült, lelkiismeretes, precíz volna, sokkal jobb volna a világ :D De tényleg, el nem tudom mesélni milyen korrektek. Szelephézag állításkor talált egy kis problémát, le kellett venni a hengerfejet, és szólt, hogy készüljek fel lassan egy vezérműlánc cserére, meg ha majd ott járunk, ajánlja hogy a vezetőket is cseréljük...
azért van dekompresszor, hogy tudjon indulni... nyilván ha nehezen fordul át, siet a tengely. ami attól lehet, hogy szét nyúlt a láncod, és gyárilag már késne, viszont a szerelő inkább sietősre tette . ami elég nagy gond... ha nem feszít rendesen az ív, elkezd csapkodni a lánc, és eltörhetnek az ívek..
aztán átugrik, szelep dugó pacsiznak... elég nagy gondba vagy ...
keress egy normális szerelőt, aki rendesen megcsinálja, és mehetsz motorozni!
Najó, most most lett szelephézag állítva, mi baja lehet? Annyit mondott a szerelő, hogy eléggé kint van a vezérműlánc feszítő, mennyit bírhat, azt nemtudom :(
Nem is a hátsómat féltem, hanem attól félek, hogy szétesik a motor. Elég komoly tuning van benne, néha az önindító döglik be, nem bírja a nagy kompressziót :D , utoljára egy 120 kilóméteres kanyar után elment a szelephézag, kitámasztott a szelep, és elment a kompresszió... Valami baj mindig van, mit csinálok, hogy ha olyan messzi döglik be?
majd ott keresünk, 100tól nem tevezem h. gyorsabban megyek, csak ha előzök
egy napra 400km jut kb, nem nagy táv!