nekem is van tuning, 440 henger, fcr karbi, dynojet, gyujtas, full rendszer, megse parazok elindulni vele, mert egyben van minden, es gondoskodok a motorrol, surubben is cserelek olajat.
enyém is kb ilyen hulladékból összerakott, ha oldalt van a tekerője kényelmesebb lenne
én ráhegesztettem egy L alakban hajlított köracélt az emelőre aztán az a tekerője
Tegnap értem haza Tolcsva-Erdőbénye-Miskolc-Füzesabony-Heves-Cegléd-Kecskemét-Solt vonalon..305 KM,egy megállással..S-em van..hát kemény menet,kényelmetlen hosszú út volt..gyári üléssel.
Vasárnap volt egy kis szabadidőm, gondoltam összedobok egy emelőt a mocimhoz.
A projektet sikerült összehoznom, otthon lévő anyagok felhasználásával, 0 forintból, 7 óra munkával , hegesztés, és egyéb bonyolult műveletek nélkül. Ja, és magát az emelést egy Suzuki Swift emelője végzi a készülékben. Most már nem lesz probléma, ha esetleg kereket akarok cserélni!
nem hogy örülnél hogy segít vagy legalább próbál
KTM fórumba bezzeg bekérdeztem és csak a parasztságok jöttek, semmi értelmes (aki értelmes az e-mailban írt..)
De ne kombinálj már :D Fél éve meg volt bontva, és láttuk, hogy határértéken van a szívó szelephézag, csak elsumákoltuk(másik szerelővel). Mostanra kopott el annyira, hogy problémát okozzon. Mostmár tudom, hogyha meg van bontva, akkor feltétlen középértékre rakatom a szelephézagokat.
te motorod, te tárcád! :D nekem mindegy, de ilyeneket nem hallottam még tuningtól tönkremenni.. szelepet egyedül, ha szegény a keverék, akkor tud izzani rendesen.. nem rossz indulatból mondom hidd el.. Széles utat!
a szelephézag megszűnik, annak nagyon csúnya okai vannak, pl, megmozdul a szelepülés, elgörbült a szeleptányér nyaka, vagy akár meg is nyúlhatott, megégett az ülés, és mélyebbre kényszerült minden.
és még a tök tudja.. a hengerfejet SOS átvizsgálni, szétszedni, rendbe tenni, mielőtt szakad a tányér.... ezek nem a tuningtól vannak
Megy ám a kombinálás :D Ha minden szerelő ilyen ilyen felkészült, lelkiismeretes, precíz volna, sokkal jobb volna a világ :D De tényleg, el nem tudom mesélni milyen korrektek. Szelephézag állításkor talált egy kis problémát, le kellett venni a hengerfejet, és szólt, hogy készüljek fel lassan egy vezérműlánc cserére, meg ha majd ott járunk, ajánlja hogy a vezetőket is cseréljük...
azért van dekompresszor, hogy tudjon indulni... nyilván ha nehezen fordul át, siet a tengely. ami attól lehet, hogy szét nyúlt a láncod, és gyárilag már késne, viszont a szerelő inkább sietősre tette . ami elég nagy gond... ha nem feszít rendesen az ív, elkezd csapkodni a lánc, és eltörhetnek az ívek..
aztán átugrik, szelep dugó pacsiznak... elég nagy gondba vagy ...
Najó, most most lett szelephézag állítva, mi baja lehet? Annyit mondott a szerelő, hogy eléggé kint van a vezérműlánc feszítő, mennyit bírhat, azt nemtudom :(
Nem is a hátsómat féltem, hanem attól félek, hogy szétesik a motor. Elég komoly tuning van benne, néha az önindító döglik be, nem bírja a nagy kompressziót :D , utoljára egy 120 kilóméteres kanyar után elment a szelephézag, kitámasztott a szelep, és elment a kompresszió... Valami baj mindig van, mit csinálok, hogy ha olyan messzi döglik be?
A jövő évi terv meg még ennél is vadabb lesz
én ráhegesztettem egy L alakban hajlított köracélt az emelőre aztán az a tekerője
A projektet sikerült összehoznom, otthon lévő anyagok felhasználásával, 0 forintból, 7 óra munkával , hegesztés, és egyéb bonyolult műveletek nélkül. Ja, és magát az emelést egy Suzuki Swift emelője végzi a készülékben. Most már nem lesz probléma, ha esetleg kereket akarok cserélni!
KTM fórumba bezzeg bekérdeztem és csak a parasztságok jöttek, semmi értelmes (aki értelmes az e-mailban írt..)
és még a tök tudja.. a hengerfejet SOS átvizsgálni, szétszedni, rendbe tenni, mielőtt szakad a tányér.... ezek nem a tuningtól vannak
aztán átugrik, szelep dugó pacsiznak... elég nagy gondba vagy ...