Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

500 körül mentem, egész nap, kaja pisi, benzin, lányok pihenővel, és azon a héten fájt volna ráülni újra..... gyilok..
Szállás? Van foglalva vagy ilyen instant, amit találsz? Utazósebesség?
minimum 120
Jól hangzik, csak sajnos nem merek elindulni ilyen hosszú útra a DRZ-mmel.
neeem. aszfalt
Eladó!
végig terepen?
nekem a rekordom valami 550 km korul van nyeregben, tankolasi megszakitasokkal, 110-120 utazo sebesseggel. Most 19.en meg indulunk transzfogarasra, 4 napra jut majd 1500 km. Sietni nem fogunk mondjuk ;) erdekelne innen valakit ez a tura? Aug 19-22ig.
én az LC4el 580km-t mentem 2 tankolásos megállással... simán kibírható, igaz utána 3 napig rá se akartam nézni a motorra
Én szeptember elején megyek a Faak-i tóhoz (Faak am See, European Bike Fest) ca. 540 km oda, gyári üléssel.
Ha hazaértem írok, h milyen volt :)))
720 km, 90km/h átlagsebességgel = 8 óra !
Még pisilni se állt meg?
A DRZ olyan, mint Gimli a Gyűrűk Urából: Rövidtávon veszélyes!
Nem hiszem el, hogy 720-at ment egyhuzamban!

Én 17 Km-t ugráltam egy lábon hátrafelé, levegővétel nélkül...

72 Km akart az lenni nem?
Majd meg tapasztalod, az fasza gyerek volt aki megállás nélkül leutazta az eredeti keskeny ülésen a 720 kilométert.
Kezet foghatunk.
Ugyan ezt tapasztalom én is.
Városon kívül ülve csapatás- lakott területen állva tötymörgés!
Nekem ez vált be.
Szabb: Király a gép, csak árban sajnos nekem felette van, mint amit megengedhetetek.

Első motor lenne, szóval nem vagyok nagy versenyző, meg az elvárásaim is ehhez mértek...

Egyébként egy ismerősömék idén voltak Horvátországban, ott egyik srác két személlyel, felcuccolva 720 km-t ment egyhuzamban gyári SM-mel!
Nekem 50 km után kőkeményre edződik a segg izmom, és olyan mintha tűvel szurkálnák. Mindenkiből mást vált ki...
Na már most tudom hogy közröhej tárgya leszek, de a következő problémám van: DRZ 400S K7 motorom van, amin városi gurulásnál (amikor nem áll ki az ember egyfolytában az ülésről) kb. 5 perc után full érzéketlenre zsibbad a combom-ágyékom, nyilván a keskeny ülés miatt.

Valakinek volt már ilyen problémája? Már azon gondolkozom, hogy ráteszek egy takarót...
Ha nem vagy versenyző nyugodtan vegyél S-t. Nekem az van megvagyok elégedve.
Fontos volt minden utcai kiegészítő. Nekem a S-s teljesítménye is bőven elég.
az tény, hogy érdemes egyből e változatot venni, mert nem éri meg átalakítani a blokkot. Akkor viszont SM-re alakítani rendesen, akkor az is pénz... szóvala legolcsóbb, ha endúrót akarsz, és e-t veszel. DE!
Az hülyeség, hogy nem lehet átalakítani a blokkot. AZ tény, hogy egy 94es dugó sokat nem ér magában. viszont csináltunk s-es SM-ből gyári 400-asból 58 lóerőt keréken, blokkbontás nélkül.... kb 250ezeből ugyan, de esztergomban a Prop-Technél állították be, és padon megmérték... ezekből a blokkokból nyugodtan ki lehet 60-65 lovakat is hozni, ha pénz ékszer nem számít..
hello

az enyém gyárilag sm enduro kerekekkel.
az öcsémé s-es,neki kellene sm szett!
hanyas IQja legyen?