nekem a rekordom valami 550 km korul van nyeregben, tankolasi megszakitasokkal, 110-120 utazo sebesseggel. Most 19.en meg indulunk transzfogarasra, 4 napra jut majd 1500 km. Sietni nem fogunk mondjuk ;) erdekelne innen valakit ez a tura? Aug 19-22ig.
Na már most tudom hogy közröhej tárgya leszek, de a következő problémám van: DRZ 400S K7 motorom van, amin városi gurulásnál (amikor nem áll ki az ember egyfolytában az ülésről) kb. 5 perc után full érzéketlenre zsibbad a combom-ágyékom, nyilván a keskeny ülés miatt.
Valakinek volt már ilyen problémája? Már azon gondolkozom, hogy ráteszek egy takarót...
Ha nem vagy versenyző nyugodtan vegyél S-t. Nekem az van megvagyok elégedve.
Fontos volt minden utcai kiegészítő. Nekem a S-s teljesítménye is bőven elég.
az tény, hogy érdemes egyből e változatot venni, mert nem éri meg átalakítani a blokkot. Akkor viszont SM-re alakítani rendesen, akkor az is pénz... szóvala legolcsóbb, ha endúrót akarsz, és e-t veszel. DE!
Az hülyeség, hogy nem lehet átalakítani a blokkot. AZ tény, hogy egy 94es dugó sokat nem ér magában. viszont csináltunk s-es SM-ből gyári 400-asból 58 lóerőt keréken, blokkbontás nélkül.... kb 250ezeből ugyan, de esztergomban a Prop-Technél állították be, és padon megmérték... ezekből a blokkokból nyugodtan ki lehet 60-65 lovakat is hozni, ha pénz ékszer nem számít..
Ha hazaértem írok, h milyen volt :)))
Még pisilni se állt meg?
Én 17 Km-t ugráltam egy lábon hátrafelé, levegővétel nélkül...
72 Km akart az lenni nem?
Ugyan ezt tapasztalom én is.
Nekem ez vált be.
Első motor lenne, szóval nem vagyok nagy versenyző, meg az elvárásaim is ehhez mértek...
Egyébként egy ismerősömék idén voltak Horvátországban, ott egyik srác két személlyel, felcuccolva 720 km-t ment egyhuzamban gyári SM-mel!
Valakinek volt már ilyen problémája? Már azon gondolkozom, hogy ráteszek egy takarót...
Fontos volt minden utcai kiegészítő. Nekem a S-s teljesítménye is bőven elég.
Az hülyeség, hogy nem lehet átalakítani a blokkot. AZ tény, hogy egy 94es dugó sokat nem ér magában. viszont csináltunk s-es SM-ből gyári 400-asból 58 lóerőt keréken, blokkbontás nélkül.... kb 250ezeből ugyan, de esztergomban a Prop-Technél állították be, és padon megmérték... ezekből a blokkokból nyugodtan ki lehet 60-65 lovakat is hozni, ha pénz ékszer nem számít..
az enyém gyárilag sm enduro kerekekkel.
az öcsémé s-es,neki kellene sm szett!