rugókat is lehet, de nem muszáj... elég jól elmegy még puha rugókkal is a motor.. olyan a tengelyen a bütyök, hogy elég jól tolerálja... nemigen szoktak törni..
én legkésőbb 400 óra után cseréltetem a vezetőket is... főleg, ha új a szelep ha billeg a szelepszár, akkor könnyebben kicsinálja a szimeringeket is...
900üH volt benne,gyenge volt már, azért lett javítva.Azt mondták gyári szelepeket,szelepszár szimeringeket tettek bele,
A hengerfej felújításnál a szelepvezetőket és a szeleprugókat nem kellene cserélni?
hát, ha vertex gyári méret van benne, az nemigen tolhatja az olajat.... feltételezem gyárilag jól illesztettek..... bár én vettem az s3parts tól 1 tizedre illesztett szettet... első pillanattól zabálta az olajat... akko lehet szimering. azt viszont ha ügyesek vagytok , szétszedés nélkül is lehet cserélni!
szerintem csak simán vének vagyunk
egyszer volt egy kamikaze motorozásom egy dilis román után, az tuti több volt mint 120 mert amikor lerázódott a lábam a lábtartóról nem tudtam visszatenni csak lassítás után......
természetesen ez egy német autópályán volt ahol nincs sebesség korlátozás
Szevasz ini.
Csatlakozom a sebességgel kapcsolatos hozzá szólásodhoz én se megyek nagyon 120-130 nál többel, mert a szél leakar taszítani a motorról, pedig 95kg vagyok. Nem érzem stabilnak a motort alattam.Szerintem kevés a moci súlya meg a légterelése a nagyobb sebességhez. Bár olvastam többen 150-170-el is mennek sm szettel. Biztos bennem van a hiba.
nekem az xr4 már 80 felé nagyon szitált, egy sárvédőmerevítő megoldotta a gondom
bár én 120 felett nem használom, akkor már nagyon le akar vinni a menetszél
SM szettet raktam fel azzal megyek,hátha nem csúszik úgy mint a cross...csak 150 körül beszitál az eleje..nem tudom miért..lehet h nem SM első sárvédő van rajta?!
szél
ha haladsz a motorral nem fúj a szél?
eső ellen kell egy esőruha aztán jólvan
én pacaboltos 3000ft cuccot használok, mert úgy is ki kell dobni a túra után, mindig megszaggatják a gizgazak
cross bukó szar esőben, a zárt sokkal jobb
Hello. Ha valakinek van drz 400S re bütykös gumi olcsón az ne tartsa magába. Meg ha esetleg gyári méretű fogaskerekek olcsón akkor az is érdekelne Jóó DRZ zést
Hirdetem is!
A hengerfej felújításnál a szelepvezetőket és a szeleprugókat nem kellene cserélni?
Hová való vagy, ha szabad érdeklődnöm?
gyári sm szett érdekelne,ha van valakinek jelezze!
üdv!
egyszer volt egy kamikaze motorozásom egy dilis román után, az tuti több volt mint 120 mert amikor lerázódott a lábam a lábtartóról nem tudtam visszatenni csak lassítás után......
természetesen ez egy német autópályán volt ahol nincs sebesség korlátozás
Csatlakozom a sebességgel kapcsolatos hozzá szólásodhoz én se megyek nagyon 120-130 nál többel, mert a szél leakar taszítani a motorról, pedig 95kg vagyok. Nem érzem stabilnak a motort alattam.Szerintem kevés a moci súlya meg a légterelése a nagyobb sebességhez. Bár olvastam többen 150-170-el is mennek sm szettel. Biztos bennem van a hiba.
van valakinek esetleg eladó leo vince x3-asa? E-s DRZ-m van. itt is írhat, vagy adatlapomon lévő emailre is. köszi
köszi
Van valakinek 5 colos kerék hátul DRZ ben?
üdv.
Szerintetek honnan tudnék venni/csináltatni Leo Vince X3 dobhoz bilincset? Köszi!
mobilcentrum2001@gmail.com
06-20-5-636-213
bár én 120 felett nem használom, akkor már nagyon le akar vinni a menetszél
2006 os Szép idomok,Sport dob,Üllés,SM szett stb...stb...stb...!
06-20-5-636-213
mobilcentrum2001@gmail.com
ha haladsz a motorral nem fúj a szél?
eső ellen kell egy esőruha aztán jólvan
én pacaboltos 3000ft cuccot használok, mert úgy is ki kell dobni a túra után, mindig megszaggatják a gizgazak
cross bukó szar esőben, a zárt sokkal jobb
nekem 750 volt a csúcs, egy kis soft patakmedres tereppel egybekötve