Kedves Laci,azért nem kéne leszólni az s tipust,nekem az van,nem kevés km bontatlan blokka közelmúltban bő,ve volt lehetőségem,E tipusú motoros barátokkal menni,volt köztük 440-es athea is, és elmondanám,ha van egy jó áttételed,és egy jó blokkod,ugyan azt motorozom mint ők.
Saját szájukból hallottam,hogy hihetetlen mit megy a moci,csak dicsérték.úgy hogy tíz LE plussz amit ráköltessz hogy S tipus legyen szerintem nem éri meg.
Árban meg attól függ hogy mit tudsz otthon megcsinálni! Vicces pénzeket kérnek el egy index bekötésért. Havernak aszem valami 18.000 kértek volna! De gyórsan az alap cuccok: ledes indexek+relé+ kábelek 20.000ft +ugye kell egy normális kapcsoló mert E-n nincs alapból.(bontóból érdemes szerezni) Akkor már olyat mivel le is tudod kapcsolni a világítást! Műszerfal Wapor itthon 50 rongy, külföldről olyan 30+vám ha elkapják. Féklámpa kapcsolók +hátsó féklámpa (ezeket én kaptam havertól)+ van a gépen visszajelző is.+ raktam rá vízhatlan szivargyújtót, gps-nek jól is jött!
Üdv
Nekem E-m van és nagyon meg vagyok elégedve vele! Pedig exc520 ktm után jött. Vegyesen használom terepen és aszfalton is és semmi baja. Kevésbé eszi a gumit és a láncot, mint a ktm. Egy kis optikázással még egyedivé is tudod tenni.
Köszi! Arrol esetleg tudnál mondani valamit, hogy árban kb mennyi volt mindent feltenni rá? Konnyen beszerezheto hozza minden? Utast is tudsz igy vinni vele?
Gondold meg jól a választást,nekem E van úgy fel szerelve ahogy te említetted, ugyanúgy használom ahogy te fogod. Földúton és aszfalton normálisan hajtva,tehát pl köv úton90és110 között. Így használva, kilométerórával és ü óra számlálóval mérve pontosan 50 km 1 ü óra. Jó hír névnek örvendő szerelőm van,aki ugyan azt mondta mint a fórumon előttem szóló.Ha nincs bántva a motor lényegesen el lehet nyújtani az olajcserék időpontját. Akinek S vagy SM van egy részük tuningolni szeretné pl 440-es hengerszettel, stb még akor se lesz olyan mint a gyári E .Igaz hogy csak 5000 kmt mentem vele, a kötelezőkön kívül semmit nem kelet javítani rajta.A vételáruk szinte egyforma.Sok sikert a vásárláshoz.
Eladó SM szett 300kmet ment Michelin Pilot Power gumikkal! 320-as tárcsa elöl adapterrel! Hátul szintén 300km-et ment féktárcsa. D.I.D 520-as láncal 40-43-as lánckerékel! Mind a két kerék télen lett csapágyazva!
Nézegetem őket. Elsősorban utcára, gyenge terepre használnám, így szükség lenne a lámpára, indexre, tükörre, sőt két személlyel is használnám, úgyhogy marad az S vagy SM.
nem kötekednék, de 6000km egy s-es endúrónál lehet 80 üzemóra vegyesben.. én személy szerint 30-nál többet soha nem tennék egy olajba terepen. de ki hogy..
Ha nem használt étolajat töltesz bele akkor 5-6 ezrenként elég az S-ben olajat cserélni (6e az előírás) és így nagyon hosszú az élettartam normál használat mellett. Ha csak ezt nézzük akkor már peregnek az ezresek viszont eleve 10Le-vel erősebb az E így azzal előbb felszántod a birtokot!
Ugyanaz a blokkja, némi átalakítással... szóval smmi többletköltsége nincs, ha úgy használod, mint egy s-est.. ha bántod, akkor viszont kopik.. ez, az amaz is sűrűbben elromolhat benne.. az olajat egy gondos DRZ-s amúgy is 1000-enként cseréli...... nézz körül árakkal kapcsolatban, és meglátod érdemes e számodra bántani.. szerintem egy jó e változat ugyanolyan tartós, mint egy s-es...persze ha gyári állapot.. ha széttuningolták már, akkor persze bármi lehet..
szerintem senki nem közlekedik 170-el.... ezek csak legendák... az én motoromnak a vége 175 a fejem majdnem letépte a menetszél, a karjaim majdnem kiszakadtak a helyükről, és folyamatosan a kormányon támaszkodva feszülve nyomtam és tartottam az elejét hogy ne emelje meg... Gyári sm-em van ... Azt el tudom képzelni, hogy pályán eléregetik ezeket a sebességeket, de így nem lehet motorozni....
110 ,120 ,140?
Árban és minőségrbe mire gondoltál?
SM vagy endúró a gép?
Saját szájukból hallottam,hogy hihetetlen mit megy a moci,csak dicsérték.úgy hogy tíz LE plussz amit ráköltessz hogy S tipus legyen szerintem nem éri meg.
Ha gondolod:Dörzike!
Árban meg attól függ hogy mit tudsz otthon megcsinálni! Vicces pénzeket kérnek el egy index bekötésért. Havernak aszem valami 18.000 kértek volna! De gyórsan az alap cuccok: ledes indexek+relé+ kábelek 20.000ft +ugye kell egy normális kapcsoló mert E-n nincs alapból.(bontóból érdemes szerezni) Akkor már olyat mivel le is tudod kapcsolni a világítást! Műszerfal Wapor itthon 50 rongy, külföldről olyan 30+vám ha elkapják. Féklámpa kapcsolók +hátsó féklámpa (ezeket én kaptam havertól)+ van a gépen visszajelző is.+ raktam rá vízhatlan szivargyújtót, gps-nek jól is jött!
Üdv
Nézegetem őket. Elsősorban utcára, gyenge terepre használnám, így szükség lenne a lámpára, indexre, tükörre, sőt két személlyel is használnám, úgyhogy marad az S vagy SM.
Miskolc és környékén keresek megbízható motorszerelőt. 4t motorhoz.
Köszi!
http://www.kepesmotor.hu/felni...