Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rosszul írtam 0,04-re csőként és (állítólag 0,15re volt állítva a kipufogó meg 0,25-re összerakáskor). Komplett hengerszettet kapott ,
ilyet .
a 13 a kipuffál rettenet kevés...lehet összecserélgettek valamit, és nem ellenőriztek... 15 az már a biztonságos határ alatt bőven... nem hogy 13.. az a szelepnem zár rendesen....
érdekes a hézag, mert ha bemarják a fészket, vagy becsiszolja a szelepet, a hézag csökken nem növekszik... hogy lett 40? hm...
ha a hengerfejhez nem is nyúltak, és előtt nem csinált ilyet, akkor dugattyú.. én arra gyanakszom.. milyen dugó került bele, hengerrel mi volt, mi lett?
Minden lett cserélve(elvileg)az állítólagosan kicserélt alkatrészek visszakerültek kivéve a szelepeket és szelepszárszimeringeket nem adták ide . 30üH után szívószelep hézag 00,4 volt kipufogó 0,13. felújításban valami sántít!
Szelepszárszimeringek okozhatnak ekkora olajfogyasztást.
vagy dugattyú, vagy szelepszár szimering... attól függ, mit csináltatok felújítás címszó alatt...
Zsír újak.
Egyben vihetőek csak el.
Ár: 40.000
Drz 400 2000-2012
Zsír új.
Ára: 40.000
Sürgősen kellene egy motoros szivar töltő,Solt vonzás körzetéből,bolt magán személy?
Hány km-et tettél a 440-es szettbe?
sok mindentől lehet, de főleg szelepszár szimering és/vagy gyűrű elkopott, rosszabb esetben a henger falad is. Most én is meglepődtem 2e km után már nem érte el a nívót, 2 litert szoktam önteni bele. Na mondom akkor csere, de nem jött le, csak nemsokkal több mint 1-1,2 liter.... lehet nekem is meg kell nézetni....
Köszi! Rendes Tőled!
Hidegen kéken füstöl(felújított motor)+nagy az olajfogyasztása is 1000KM-n kb 1L terepen.Mi okozhatja szerinted.DRZ -E ről van szó.
Szólok neki! ;) lerendezem neked!
Hát pont azt írtam, hogy elküldtem Neki (Ákos Albók), a jelenkezési kérelmemet, képpel együtt, többször is, de választ nem kaptam.
Ezért írtam ide újból, hátha van valaki aki tud segíteni, abban hogy csatlakozzak. És akkor most még egyszer megkérdezném, hogy van e itt valaki, aki tagja a csoportnak, és megemlítené a csoportvezetőnek, hogy szeretnék csatlakozni? Ha igen, az email címem az adataim között megtalálható.
Előre is köszi a segítséget!
Üdv.
most hírtelem 10w 40 castrolt vettem én is, útánönteni. de most vettem bele motult + olajszűrőt. ja bocsi, hogy most reagálok de nyaralni voltam.
igazatok van. amúgy kiló métert is akartam írni de elfelejtettem. heti szinten keveset úgy kb. 250 km-ert.
Auuu...
Egyelőre a benne levő lapkák mérése a következő lépés...
Tartok a mélyebb beavatkozástól, remélem jó lesz az új lapokkal...
Aztán meg...
nem a szelep nyitási idejével van gond... sajnos a kis szelephézag rossz szelepzárást eredményez. kormolódik, nyitva marad, ha nincs hely a hőtágulásnak a jó értékek szerintem is a 15-25. a dekompresszor miatt pedig fontos, hogy ne 30 legyen. szóval a 15, szerintem tuti kevés, mert melegen, nagy terhelés alatt nem zár jól a szelep. ha megégett, akkor viszont lehet be is kéne marni újra.... vagy legalább becsiszolni. én ilyenkor mindig azzal kezdem, hogy adok neki vagy 40-es hézagot, és akkor ha szerencséd van, kiporolja magát, újra rendbeteszi a felületet nagyjából, utána visszahézagolod 25re..... kicsit csattog max.....persze ha nem nagy a gáz.. ha nem használ, akkor sajnos le kell venni, rendbetenni. Akkor nem fog torpanni...
Hali
Gondolkoztam már én is hogy regelek ezek miatt, majd egyszer talán el is szánom magam rá.
De ha lesz konkrét dátum, megosztjuk itt is! Csak itt már a kész tényt tudom közölni a fészen esetleg hozzá is szólhatsz adott időponthoz, hogy jó- e neked!
Én is csak a Sumo és DRZ csoport miatt regisztráltam, ami kb. 5 perc.
hello! 1 hónapja kb volt itt vki aki nagyon ajánlgatta a fordulatszám mérőt, de nem emlékszem ki volt már az. Várom jelentkezését!