Járt már így valaki? Olyan mint ha a csonknál,ahogy a hengerbe csatlakozik,olaj folyás van...jó esetbe a bilincsnél,de jobban a csonknál gondolom hogy ereszt..hogy van ez a csonk rögzítve a hengerbe?
Augusztus 19-22 között egy hosszabb túrat szervezünk Erdélybe.Az úti cél a Transzfőgaras és a Transalpina. En jómagam Székelyföldről vágok neki, 3-an Debrecen környékéről. Mind 4-en SM DR-Z vel.
Ha valakit meg érdekel akkor nyugodtan írjon úzit bármilyen infóval szívesen segítek! https://www.google.hu/search?q... https://www.google.hu/search?q...
Üdv! A DRZ-men egy Leo Vince x3-mas dob van.. Szerintetek lehet valami gond vele ha a szűkítőt kiveszem belőle? Tehát nem lenne benne semmi csak a szikrafogó..
Egyébként feltétlen meg kell majd nézni a szelephézagot, mondom majd a szerelőnek, hogy kompressziómérés után az legyen a következő, mert emlékszem, hogy utolsó szereléskor határon volt az egyik.
Ezaz, mindig shell-t tankolok, hazafelejövet mol-t tankoltam. Ez volt az első tippem, lengedtem a tankból, meg a karbiból is, kapott megszokott shell-t, de nem volt eredmény.
ugyanott tankoltál?
jártam úgy is hogy 2 kúton tankoltam aztán összevesztek a benzinek.....
bár ez nem most volt hanem amikor pancsolták erősebben
de már teljesen kifogtam az ötletekből
A motor oldalán, gyertya ellenőrzésekor tökéletes a szikra. Annyi tartozik még a történethez, hogy pár hete éreztem, hogy mintha kicsit nehezebben indulna hidegen, de alig észrevehető. Nem első munkaütemnél, hanem 2.-3. munkaütemnél indult be. Hétvégén meg kerültem vele egy 120 kilóméteres kanyart, tökéletesen ment, még haza nem értem, leállítottam, és azóta nem indul hidegen.
gyertyapipával nem lett valami? láttam olyant is amiben tiszta oxid volt az ellenállás meg a rugó benne(nem tudom milyen a drz pipa)
esetleg kábel kihúzódott-megsérült
és a régivel is szarul indul?
esetleg beletenni más gépbe a gyertyát tesztnek
komolyan mondom hogy néha végkimerülésig rugdostam az xr4-et aztán ha beindult (volt hogy kivettem a gyertyát és gázon felmelegítettem) alig volt alapjáratom hidegen
most meg a denso-val 1-2 rúgás és szépen ketyeg még mínuszokban is
Irídiumos gyertya van benne, pár ezer kilóméterrel ezelőtt raktam bele(4000 Forint), de már visszaraktam a régi gyertyát is, azzal is jól ment, csak azért lett kicserélve, mert irídiumosat akartam.
akkor nincs ötlet, több havernak is csak ennyi kellett az indításhoz
esetleg még gyertyát is cserélhetsz, engem az szívatott mélytorkosra hidegindításkor a hondán, az hogy új gyertya még nem jelenti hogy jó is
Lehet, hogy napokon belül nekem kelleni fog. Nem indul hidegen a DRZ. 5-10 perc indítózás után indul csak be nagyon nehezen, köhögve. Utána már van gyönyörűszép alapjárat, minden fordulatszámtartományban tökéletesen pörög, és melegen pöcc-röff indul. Ha kihűlt, megint nem. Aztmondja szerelőm, lehet hogy elment a kompresszió, olyankor nem indul hidegen. Valaki tipp?
DRZ-t keresek olyan 500.000körül!
van rá esély ,hogy kifogjak valami emberi állapotút?
06-20-5-636-213
mobilcentrum2001@gmail.com
Járt már így valaki? Olyan mint ha a csonknál,ahogy a hengerbe csatlakozik,olaj folyás van...jó esetbe a bilincsnél,de jobban a csonknál gondolom hogy ereszt..hogy van ez a csonk rögzítve a hengerbe?
mobilcentrum2001@gmail.com
06-20-5-636-213
en is jartam mar igy.
szelephezag, vmk kitamaszt, melegen mar jo.
tibor
Augusztus 19-22 között egy hosszabb túrat szervezünk Erdélybe.Az úti cél a Transzfőgaras és a Transalpina. En jómagam Székelyföldről vágok neki, 3-an Debrecen környékéről. Mind 4-en SM DR-Z vel.
Ha valakit meg érdekel akkor nyugodtan írjon úzit bármilyen infóval szívesen segítek!
https://www.google.hu/search?q...
https://www.google.hu/search?q...
jártam úgy is hogy 2 kúton tankoltam aztán összevesztek a benzinek.....
bár ez nem most volt hanem amikor pancsolták erősebben
de már teljesen kifogtam az ötletekből
esetleg kábel kihúzódott-megsérült
esetleg beletenni más gépbe a gyertyát tesztnek
komolyan mondom hogy néha végkimerülésig rugdostam az xr4-et aztán ha beindult (volt hogy kivettem a gyertyát és gázon felmelegítettem) alig volt alapjáratom hidegen
most meg a denso-val 1-2 rúgás és szépen ketyeg még mínuszokban is
esetleg még gyertyát is cserélhetsz, engem az szívatott mélytorkosra hidegindításkor a hondán, az hogy új gyertya még nem jelenti hogy jó is
philips típusú a csavarfej, ne baszd szét a pz fejjel
Hornet