Én is ugy vagyok vele hogy ami bontatlan az a jó de nekik több motorjuk van ktm sx ek drzk és ha ő azt mondja hogy a szétszedés is jó akkor én hiszek neki :)
Igen ezt már több helyről is hallottam,ezért is nem vittem szerelőhöz. Van egy eredeti bontatlan láncom,akkor azt minek is üssem szét ha bele lehet rakni a maga módja szerint. Az én véleményem hogy ez a kokány munka.Ez nem ellened szól,csak akkor inkább én szopok és tudom hogy összesufnizta valaki.
Üdv
a szerelőm úgy szokta hogy nem szedi szét ennyire hanem szét üti a vezérműláncot és a régivel behuzza a helyére! De szerintem megvárom vele a hétvégét:)
hogy DRZ-E kipufogó vezérműtengelyben lévő automata dekompresszor
müködtető csap külön rendelhető hozzá?Van benne egy kis stift és az egyszerüen eltört.
Vagy egy tűgörgő kosár stiftje jó lehet?
Köszönöm
Szia!láttam neked is volt vezérmütengelyen probléma drzén !Nekem is letört a stift !hogyan oldottad meg?tügörgös kosárbol egy dbot beleütni?
Köszönöm!
Üdv
Ma kivettem a hátsó kereket mert gumi csere volt. Visszatettem és most indultam vele melóba és amikor először ráléptem a hátsó fékre akkor olyan volt amilyennek lennie kell és akkor hirtelen felkeményedett és hiába nyomom semmi....
Lehetséges, hogy levegős lett a munkahenger ahogy ki/be raktam a kereket?
Hát pont most végeztem vele!
Folyamat: Tank le, szelepfedél le. Itt elgondolkoztam,pénteken jön az olaj,ha leengedem akkor nem tudom kipróbálni ,tehát inkább nem engedtem le,majd pénteken ha megjön a futár. Tehát víz le,motor balra dönt,alá pokróc meg miegymás.Feszítő leszed. Dekni le, és itt jönnek a furfangos dolgok! Érdemes elsőnek a főtengelyen lévő anyát lelazítani,(27-es kulcsal)mert még betudsz támasztani a kuplungnál illetve még ha sebességbe rakod ott is megtudod spanolni. Persze ha leengeded az olajat akkor állítva leszeded szembe a deklit vagy azt a kis valamit és ott ellent tudsz fogni a főtengelynek,ami nekem múltkor nem jött össze pedig 3-an voltunk rá. Ha az lejött akkor kuplungból 6-os csavarok ki, utána ismét 27-es kulcs (csak cső vagy krova jó) Kuplungkosár le, itt a betámasztás vicces dolog. Ha ez kész ezek után szedtem csak ki a vezérműtengelyeket,lánc le ,most már könnyen lejön a főtengelyről a lánckerék,ékre vigyázz kell még az oda. Most vagyunk fél úton! Láncot erősen ajánlott beolajozni,én lazán betettem a 10w40-es olajba had ázzon ,utána persze kis törlés. Lánc fentről leenged kerékre ráakaszt, és mehet minden vissza. Anya fel, kuplung vissza meghúzni mindent! Na mivel az olajat nem engedtem le így dekni vissza motor felállít veztengelyek vissza szépen beállít ahogy az meg vagyon írva.Feszítő vissza. Nyomikulcsal mindet lehúzkodni. Víz vissza ,motor indít és milyen szépen jár.......
Persze szelephézagot elfelejtettem mérni és mivel megjárattam ez így holnapra marad mire kihűl,addig lemosom
Időben mennyi? Háááát most kb 2 óra volt, amihez hozzájárult hogy haver segített akinek ez volt az ötödik drz-je amin láncot cserélt, régebben akadt pár dörzi a környéken
De egy délutánt számolj rá,ha nem lazulnak a csavarok lehet játszani.
Jó rövidre sikerült....
Nekem is kajálta, de nem füstölt...látszólag.
Castrol (full synt 10w50) volt benne amikor nagyon fogyott.
Gyűrűzés és szelepszár szimeringcsere után repsollal(full synt 10w50) töltöttem fel, egy csepp sem fogyott, eljött az olajcsere ideje, most MOTUL 7100(full synt 10w40) van benne és eszi, pedig állítólag tuti olaj. De szarok rá, ha lefogy a szint lecserélem az egészet 5100 10w50re, ami félszintetikus de legalább olcsóbb
Szóval ha kicsit fogy akkor lehet kísérletezgetni az olaj típusokkal, ha nagyon fogy(mint a te esetedben) akkor menni kell a törzs varázslójához, hogy nézze meg mi vammá...
Mikor megvettem a szekeret félig volt a nívópálcán a jel. Azóta néztem talán 1x-2x, elmentem vele max 1000 km-tert, de most hogy néztem nem éri el. Persze nem mentem sehova a motorral, rendeltem bele castrol act evo 10-40-et és kész.
Nem füstöl, indul, megy, de ennyit megevett volna? Se tereo se gyorsulása. Csak város és laza motorozgatás. Egyébként ha lemegy egy fél nívót az mennyi olaj lehet?
Állítottam az ülésmagasságot is de annak ugye nincs összefüggése?
Nálam még az is bonyolítja a helyzetet, hogy egy 3,9 gallonos Clarke tank van fent a motoron, aminek az alja sokkal mélyebbre lóg be. Ahogy a neten néztem, kivan rendesen centizve, hogy ne érjen bele a tank aljába a berúgókar ilyen esetben :)
Valahogy fel kell rá applikálnom, mert nincs kedvem megint tologatni a tagján
http://www.kepesmotor.hu/motor...