Szia
Megmondom az igazat hogy érdekelne,de mivel nem tudom hogy milyen hangja lesz így nem merem megvenni..............Most is sport dob van rajta de hát nah.....nem igazán jön be a hangja. De mindenképpen akarok egy olyan dobot amiben van db killer,ezzel a dobbal az osztrákoknál állandóan kiszednek,már ki se merek menni vele....
Mivel visszaalakítom a kidörrenőt gyárira, így eladó lesz egy hibátlan Martin dob, becsavarozható tompítóval. DRZ sm-en volt. Nem kérek sokat érte. Akit érdekel, írjon.
köszi és üdv,
astar
DRZ400S-hez supermoto kerék megoldásokat várok! :)
Mit? Hogyan lehet belerakni? :) Várom az ötleteket és a képeket esetleg,ha már valaki sima enduróját átalakitótta sm-ra
Egy olajcsere nekem az E-n 6000 Ft és nem a legjobb minőségű az olaj. E modell: 119 kg 50 LE S modell: 132 kg 40 LE és kb a nyomaték is hasonló arányú mint a teljesítmény. Hobbi motornak csak E-t mindennapos használatra, munkába, sulihoz csak S szerintem. Sajnos kompromisszum kell mindkettőhöz.
nekem csak xr4 tapasztalat van
abban 1000km távonként olajcsere(650+2000ft) alkalomszerűen légszűrőtisztítás, évente egyszer kormánycsapágy+himbacsapágy zsírozás
először meg kell kérdeznem a szerelő srácot hogy mi is kell pontosan, most hogy mutattad/mondtad hogy kb mik a lehetőségek :D de ha valamelyik jó lesz sztem csörgök :)
xr400?
abba még akut sem kell venned 1-2-3 évente
nincs víz kevesebb gond
annyit simán megy mint az s verzió
talán még olcsóbb is
ellenben csak berúgós
Sziasztok.
Egy kis felvilágosítást szeretnék kérni az alábbi témában:
Jövőre beújítanék egy Endúrót a VFR mellé.
Felhasználási terület: Hobby szintű terepezés, erdőjárás. Szeretnék egy viszonylag olcsóbban fenntartható típust választani.
Így a márkák, típusok átnyálazása után a DRZ-hez értem.
Gondolom a hobby igényeimet teljesen kielégíti az S változat.
De azért megkérdezem mennyire költségesebb fenntartani egy E típust?
PL ugyanannyi km alatt mit szükséges kicserélni az S és E változaton. Vagy majdnem ugyanolyan időintervallummal kell ugyanazokat cserélni? Így akár az erősebbet is ajánlanátok?
Megmondom az igazat hogy érdekelne,de mivel nem tudom hogy milyen hangja lesz így nem merem megvenni..............Most is sport dob van rajta de hát nah.....nem igazán jön be a hangja. De mindenképpen akarok egy olyan dobot amiben van db killer,ezzel a dobbal az osztrákoknál állandóan kiszednek,már ki se merek menni vele....
Mivel visszaalakítom a kidörrenőt gyárira, így eladó lesz egy hibátlan Martin dob, becsavarozható tompítóval. DRZ sm-en volt. Nem kérek sokat érte. Akit érdekel, írjon.
köszi és üdv,
astar
Mit? Hogyan lehet belerakni? :) Várom az ötleteket és a képeket esetleg,ha már valaki sima enduróját átalakitótta sm-ra
Érdeklődnék hogy nincs-e valakinek uj vezérműlánc eladó DRZ 400 E -tipusú motorba?
Szép időt a motorozáshoz :)
abban 1000km távonként olajcsere(650+2000ft) alkalomszerűen légszűrőtisztítás, évente egyszer kormánycsapágy+himbacsapágy zsírozás
Igen az XR400 is benne van még a pakliban.
Visszatérve az S vs E kérdéshez, tapasztalat?
Üzemórás változat érezhetően költségesebb?
abba még akut sem kell venned 1-2-3 évente
nincs víz kevesebb gond
annyit simán megy mint az s verzió
talán még olcsóbb is
ellenben csak berúgós
Egy kis felvilágosítást szeretnék kérni az alábbi témában:
Jövőre beújítanék egy Endúrót a VFR mellé.
Felhasználási terület: Hobby szintű terepezés, erdőjárás. Szeretnék egy viszonylag olcsóbban fenntartható típust választani.
Így a márkák, típusok átnyálazása után a DRZ-hez értem.
Gondolom a hobby igényeimet teljesen kielégíti az S változat.
De azért megkérdezem mennyire költségesebb fenntartani egy E típust?
PL ugyanannyi km alatt mit szükséges kicserélni az S és E változaton. Vagy majdnem ugyanolyan időintervallummal kell ugyanazokat cserélni? Így akár az erősebbet is ajánlanátok?
Válaszokat előre is köszönöm.
06-20-5-636-213
mobilcentrum2001@gmail.com
Akkor szerintem 1 indító gombot vagy leállító gombot kell felrakni.
Cseregj rám holnap délután.
üdv.