Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pesten
Hol laksz?
Akkor most érdekel a dolog vagy nem? :)
utcára enduro gumiba milyen nyomást használtok kb elöl-hátul?
Szia
Megmondom az igazat hogy érdekelne,de mivel nem tudom hogy milyen hangja lesz így nem merem megvenni..............Most is sport dob van rajta de hát nah.....nem igazán jön be a hangja. De mindenképpen akarok egy olyan dobot amiben van db killer,ezzel a dobbal az osztrákoknál állandóan kiszednek,már ki se merek menni vele....
28.000
Mi az a nem sok?
Sziasztok,

Mivel visszaalakítom a kidörrenőt gyárira, így eladó lesz egy hibátlan Martin dob, becsavarozható tompítóval. DRZ sm-en volt. Nem kérek sokat érte. Akit érdekel, írjon.
köszi és üdv,
astar
Haver most tette bele E be a supermotót :) traktor dugattyú csapszeg belett lőve és kibaszott jólett neki :D
DRZ400S-hez supermoto kerék megoldásokat várok! :)
Mit? Hogyan lehet belerakni? :) Várom az ötleteket és a képeket esetleg,ha már valaki sima enduróját átalakitótta sm-ra
Üdv

Érdeklődnék hogy nincs-e valakinek uj vezérműlánc eladó DRZ 400 E -tipusú motorba?
Köszönöm szépen a válaszokat.
Szép időt a motorozáshoz :)
Egy olajcsere nekem az E-n 6000 Ft és nem a legjobb minőségű az olaj. E modell: 119 kg 50 LE S modell: 132 kg 40 LE és kb a nyomaték is hasonló arányú mint a teljesítmény. Hobbi motornak csak E-t mindennapos használatra, munkába, sulihoz csak S szerintem. Sajnos kompromisszum kell mindkettőhöz.
ment PÜ.
nekem csak xr4 tapasztalat van
abban 1000km távonként olajcsere(650+2000ft) alkalomszerűen légszűrőtisztítás, évente egyszer kormánycsapágy+himbacsapágy zsírozás
először meg kell kérdeznem a szerelő srácot hogy mi is kell pontosan, most hogy mutattad/mondtad hogy kb mik a lehetőségek :D de ha valamelyik jó lesz sztem csörgök :)
Szia Ini.
Igen az XR400 is benne van még a pakliban.
Visszatérve az S vs E kérdéshez, tapasztalat?
Üzemórás változat érezhetően költségesebb?
xr400?
abba még akut sem kell venned 1-2-3 évente
nincs víz kevesebb gond
annyit simán megy mint az s verzió
talán még olcsóbb is
ellenben csak berúgós
Pót blokk nem eladó vagy csere
érdekel a lámpa ha megvan még
Sziasztok.
Egy kis felvilágosítást szeretnék kérni az alábbi témában:

Jövőre beújítanék egy Endúrót a VFR mellé.
Felhasználási terület: Hobby szintű terepezés, erdőjárás. Szeretnék egy viszonylag olcsóbban fenntartható típust választani.
Így a márkák, típusok átnyálazása után a DRZ-hez értem.
Gondolom a hobby igényeimet teljesen kielégíti az S változat.
De azért megkérdezem mennyire költségesebb fenntartani egy E típust?
PL ugyanannyi km alatt mit szükséges kicserélni az S és E változaton. Vagy majdnem ugyanolyan időintervallummal kell ugyanazokat cserélni? Így akár az erősebbet is ajánlanátok?

Válaszokat előre is köszönöm.
DRZ ALKATRÉSZEK!
06-20-5-636-213
mobilcentrum2001@gmail.com
Hali.
Akkor szerintem 1 indító gombot vagy leállító gombot kell felrakni.
Cseregj rám holnap délután.
üdv.