Heidenaut ne vegyél!
A supermoto fórumon nagyon szidták, hogy csak dísznek jó, szárazon és esőben is szarul tapad és nagyon hirtelen csúszik meg, még kontrollálni sem lehet. Hejjdenemjó el-esőguminak csúfolják.
A continál mindenképpen szarabb.
Sziasztok!Gumi vásárlás előtt állok és a Heidenau K73-asát néztem.Ez egy eső gumi előre meg hátra.Ha valaki használ(t) ilyet leírhatná miket tapasztalt.Most nekem Contiforce van de nem tapad sehova.
Köszönöm!
Hali
Lesd meg a lamellákat milyen állapotban vannak! Ha jók akkor érdemes lehet kipróbálni 10w50-es olajat illetve cseréld a rugókat. Nekem ezek után megszűnt a kuplung csuszás.
Üdv
hi 2001 es drz 400 S olyat csinál h menet közben gondol 1et és megáll pár másodpercre aztán megy tovább, olyan mintha kihagyna a gyújtás.. köszönöm előre is a segítséget
17-es Behr SM szettem eladnám, vagy gyári DRZ enduro kerekekre cserélném.
Kifogástalan állapotban vannak, csak nem jött be a supermotozás...
Jó állapotú Michelin Pilot gumik, 320mm-es Brembo úszónyerges féktárcsa, és adom hozzá az összes távtartót, tehát csak be kell tenni és menni vele. A fékadapter megbeszélés tárgya.
Komoly érdeklődők telefonon keressenek: 0620 ötötven8 70nyolc ötven3
Heló ha valaki tudna segíteni meg köszönném le darálta a drz-m a tekercset,ahogy az egyik csavar eltört a dekniből teljesen kicsiszolta a menetet, valakinek valami tipp vagy vennem kell egy deknit?
én most valami elf olajjal járok, 1000ft/l hordós kiszerelésben
ezt használja vagy 20 ismerős évek óta
de nekem a castrollal sem volt semmi bajom csak nálunk felemelték az árát és nincs értelme venni 2200ft/l árban
inkább vettem 15l elf olajat aztán kitart egy darabig
Még akkor is, ha tudván, hogy a motor hobbi motor, s a meleg üzemhőmérséklet, mondhatni állandó? Terepen nem nagy hűtés van, még, ha van olajhűtője, akkor is... !?!?
:)
Eddig ez volt benne mindig, s nem volt rá panaszom, de, ha van más, megfizethető alternatíva, szívesen veszem. De akkor is még a kérdés, hogy 10w40, vagy inkább 20w50!?!?!?
Üdv mindenkinek. Ismét komoly, dilemmatikai kérdésem lenne. Egy 85-88 körüli hobbi suzuki dr 600-ról lenne szó. Olajcsere előtt állok, s eddig actevo 10w40-es volt benne, de jó páran, hivatkozván a "kopott motorra", s a motor korára, a 20w50-eset részesítik előnyben. Van valakinek konkrét tapasztalata ezzel kapcsolatban?
valakinek elfekvőben?
köszi!