hali!volna nekem egy dr 350-hez majdnem egész blokkom.
a henger egész jó,de fúrni is lehet még a kuplungja is megvan bár a ferodolos rész nem tom milyen állapotu de maga a szerkezetben nincsen sérülés benne van a váltó is a fogaskerekek meg az a hengerszerü izé is...
meg van hozzá csomo apró kacat,együtt 35.000.
postát én állom.
30-552-71-06 vagy huncutczenk1@freemail.hu
hello
csak ismerősöm tapasztalatait tudom leírni, mivel nem szereltem be.
Ő LeoV dobbal és dynoval összehozott 3,6l fogyasztást, persze nem nagyon állatkodott. Az erőnövekedés viszont számottevő neki közepes fordulat tartományban, leghosszabb áttétellel úgy kerekezik mint a huzat. szóval semmiképpen nem értelmetlen a cucc.. csak jól össze kell hangolni a dobbal
Hali,lenne néhány megmaradt cuccom DRZ 400-hoz:
Első sárvédő 2000,4db zsír új KS szlepszárszimering 3000,zsír új NAMURA talptömítés 2500,főtengely hajtókarral csapágyakkal 10000,gyári műanyag deknivédők 1500,kitámasztó 1000,1pár gyári villarugó 4000,48-as JT hátsó lánckerék 1500.
Hali
Haverral próbálkozunk összedobni egy kipufogót a dörzire! Ha valaki már próbálkozott ilyennel pár tanácsot adhatna. A lényeg hogy jó szép mély hangja legyen. Eddig ott tartunk hogy csináltunk egy csövet a leömlőtől és a dobot cserélhetőre csináljuk........
Üdv
Segítséget szeretnék kérni !
Van egy Did 520 V láncom és patentszemet szeretnék hozzá de már sajna nem gyártott széria és így 2 motoros boltba se kaptam hozzá! És azt javasolták h érdeklődjek másik motoros boltba hátha! nincs valakinek véletlenül? Vagy valami más did fajta ami jó bele ? did vx2 azt már próbáltam de az nem jó!
a henger egész jó,de fúrni is lehet még a kuplungja is megvan bár a ferodolos rész nem tom milyen állapotu de maga a szerkezetben nincsen sérülés benne van a váltó is a fogaskerekek meg az a hengerszerü izé is...
meg van hozzá csomo apró kacat,együtt 35.000.
postát én állom.
30-552-71-06 vagy huncutczenk1@freemail.hu
Kuplungot szeretném leszedni azt a k.rva anyát merre kell lazítani? Valaki aki szedte már szét írja már le.
Köszi
Üdv
csak ismerősöm tapasztalatait tudom leírni, mivel nem szereltem be.
Ő LeoV dobbal és dynoval összehozott 3,6l fogyasztást, persze nem nagyon állatkodott. Az erőnövekedés viszont számottevő neki közepes fordulat tartományban, leghosszabb áttétellel úgy kerekezik mint a huzat. szóval semmiképpen nem értelmetlen a cucc.. csak jól össze kell hangolni a dobbal
és észre vehető az a 2-3Le?
http://www.kepesmotor.hu/motor...
06-20-5-636-213
mobilcent
rum2001@gmail.com
Véletlenül nincs már meg a szabadonfutód DRZ-hez?
unatkozas@citromail.hu
Első sárvédő 2000,4db zsír új KS szlepszárszimering 3000,zsír új NAMURA talptömítés 2500,főtengely hajtókarral csapágyakkal 10000,gyári műanyag deknivédők 1500,kitámasztó 1000,1pár gyári villarugó 4000,48-as JT hátsó lánckerék 1500.
Haverral próbálkozunk összedobni egy kipufogót a dörzire! Ha valaki már próbálkozott ilyennel pár tanácsot adhatna. A lényeg hogy jó szép mély hangja legyen. Eddig ott tartunk hogy csináltunk egy csövet a leömlőtől és a dobot cserélhetőre csináljuk........
Üdv
hogy ezt hol tudom megnézni a motoron?
Blokkszám alvázszámban kell keresni?
2009 K9
2008 K8
2007 k7
2006 k6
2005 k5
2004 k4
2003 k3
2002 k2
2001 k1
2000 Y
1999 X
1998 W
1997 V
1996 T
1995 S
1994 R
1993 P
1992 N
1991 M
1990 L
2000 + posta
Van egy Did 520 V láncom és patentszemet szeretnék hozzá de már sajna nem gyártott széria és így 2 motoros boltba se kaptam hozzá! És azt javasolták h érdeklődjek másik motoros boltba hátha! nincs valakinek véletlenül? Vagy valami más did fajta ami jó bele ? did vx2 azt már próbáltam de az nem jó!