Hello! tudnál képet küldeni róla? Engem lehet érdekel! Gondolom E-re való a dob. Elérhetőséget nem találtam az adatlapodon, ezért itt az enyém: hlk745@gmail.com Köszi!
Sziasztok! DRZ ülésmagassága mekkora tartományba állítható a gyári adathoz képest? Láttam a rugófeszítéses módszert, azzal mennyit lehet csökkenteni rajta? Köszi!
Elkelt a motorom és megmaradt a dobom összekötö csővel Drz re. A dobot Raptor Csabi csinàlta és van benne, rajta E jelzés az összekötő rozsdamentesből van és Toto gyártotta a Proexeseknél. Hang videó a feltöltéseimnél. 40e ha alkudni akarsz akkor 42e.. elérhetőség szintén adatlapon..
Ez így van, és hozzáfűzném, hogy ha elég alacsony a nyomás a kerékben akkor előfordulhat, hogy a külső gumi megcsúszik a felnin, ha nagyot fog a kerék, és ha nincs vakszelep akkor a gumibelső is forog a külsővel, ennek eredménye az, hogy azonnal kitépi a szelepet a belsőből (és lehet tolnai, tömködni fűvel stb.)
aki nem jár terepre is az nem érheti minek kell leengedni 0,5bar-ra de segítek, azért kell mert az enduro és krossz gumik úgy fognak a legnagyobbat ha alacsony a guminyomás benne.
Amúgy én az sm szettemet is leengedem 1,3-1,4-re mikor pályázok, hatalmasat tapadnak alacsony nyomáson!
Hellosztok! A kérdésem az lenne hogy mikor indul a motor akkor kis dadogás tapasztalható hidegen nála. Mitől lehet ez? Dugulás? Vagy mégis valami ötletet vagy iránymutatást adjon valaki aki járt már így, vagy volt ilyennel tapasztalata. DRZ400 ról van szó :D Előre is köszi
Jó ötlet! Engem tavaly Románban az előttem levő motoros terített meg sárral rendesen+még a saját a termelés!
De most sajnos nem mehetek motorozni még min 2 hétig!
sziasztok! csak ha valakit érdekel!
egy kedves kuncsaftom boldogan konstatálta, hogy a DRZ-jéz igen jól megcsinálták esztergomban. sajna én egyéb okok miatt nem tudtam vele foglalkozni, viszont egy igen ütős vezérműtengely készletet eladtam neki. Belenyúltak a jóba, ha már csinálják, akkor rendesen, szóval kapott egy Aprókavics titán rendszert a kimenetre, meg egy fcr41 karbit a bemenetre. A vezérlést az én tengelyem végezte, így a gyári 400-as hengerrel, dugóval (90mm) padon mérve hátsókeréken 58! lóerő jött le! ez egy gyári S-es változat. a teljesítmény növekedés majdnem 50%! nagyon király szerintem, respect a szakinak, aki beállította!
ha csak aszfalton közlekedsz szedd ki a vakszelepet, ott semmi értelme
ha meg terepezel kurvára nem fog zavarni a súlya
bár engem aszfalton se zavart egyik gépen se
Érdemesebb először elvinni egy küllős szakihoz, ha más nem bicigli szerelőhöz, aki küllők feszítésével ki tudja venni a nagyobb ütéseket és azt követően centíroztatni. Enyémet esztergatokmányba fogva, kést érintőre véve lett oldal és sugár irányba is beállítva.
Van egy kérdésem, E re raktam s es segédvázat és nem stimmel a sárvédő!Ki kell vágni belőle vagy vegyek egy S es sárvédőt?
Elkelt a motorom és megmaradt a dobom összekötö csővel Drz re. A dobot Raptor Csabi csinàlta és van benne, rajta E jelzés az összekötő rozsdamentesből van és Toto gyártotta a Proexeseknél. Hang videó a feltöltéseimnél. 40e ha alkudni akarsz akkor 42e.. elérhetőség szintén adatlapon..
Amúgy én az sm szettemet is leengedem 1,3-1,4-re mikor pályázok, hatalmasat tapadnak alacsony nyomáson!
Van 500-asod?
Ha egy kipufogón E jelzés található ahhoz kel tanúsítvány vagy valamilyen műbizonylat?
De most sajnos nem mehetek motorozni még min 2 hétig!
egy kedves kuncsaftom boldogan konstatálta, hogy a DRZ-jéz igen jól megcsinálták esztergomban. sajna én egyéb okok miatt nem tudtam vele foglalkozni, viszont egy igen ütős vezérműtengely készletet eladtam neki. Belenyúltak a jóba, ha már csinálják, akkor rendesen, szóval kapott egy Aprókavics titán rendszert a kimenetre, meg egy fcr41 karbit a bemenetre. A vezérlést az én tengelyem végezte, így a gyári 400-as hengerrel, dugóval (90mm) padon mérve hátsókeréken 58! lóerő jött le! ez egy gyári S-es változat. a teljesítmény növekedés majdnem 50%! nagyon király szerintem, respect a szakinak, aki beállította!
ha meg terepezel kurvára nem fog zavarni a súlya
bár engem aszfalton se zavart egyik gépen se