Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Lenne itt egy eladó Forma Terrain Eco cross csizma 42-es méretben.Kitűnő állapotban!
Talán 3x ha volt használva.
20.000Ft.
06302341137.
had egye, 2 betétet simán bír a tárcsa.
de legalább fékez rendesen
sok panaszt olvastam már itt a fékekre, az enyémen(xr4) is ilyen fék van aztán faca
de a 2500ft betétekkel meg úgy kellett szorítani a fékkart hogy már izomlázam lett
ráadásul 3 nap alatt elkopott(1000km)
Ja nem is mikuni karbi! Kejhin dúsító melletti membrán fedèl alatt van egy kis gumigyűrű ez ki esett ès nem vettem èszre. Amatör hiba:) ha ez nincs benne pörög mint állat nincs alapjárat.
Meg van a hiba. Karbi tisztítás közben ki esett egy pici gumigyűrű. Tökèletes lett holnap próba út!:)
E-sre hogy került Mikuni
3 lábas van
Nagy Dávid, illetve többiek! tudtok segíteni relé ügyben?kicseréltem az sm-ben ledre az indexet de gyorsan villog.Ugye ebben nem sima 2 lábas relé van. Ötlet?
ezaz hogy olyat akarok ami nem eszi :/
nekem a bendix nevű volt a legjobb
igaz 7 ezer volt de ránézek a karra és már fékez is
valahol megvan a típusa(első betét) ha érdekel
kicsit eszi a tárcsát is
https://www.facebook.com/group... Csatlakozzon aki még nem tag és van DRZ-je
nem? de akkor mennyit forog? mert néztem digitális fordulatszámmérőt és az csak 9999-ig mér
Most rendeltem meg én is:
Itt!
Tudsz adni olyan oldalt ahol lehet is kapni?
az sm nem tilt!
goldfren
Mert kevesel..
nem biztos hogy nálad is, de nálam a membrán megnyúlása okozta (+ kosz a karbiban)
Segítséget szeretnék kérni, azoktól akinek van már tapasztalata egyes fék betéttel. Milyen márkát ajánlatok? ami korrekt áron van( ez alatt értem hogy se nem a legolcsóbb se nem a legdrágább) előre is köszi!
Drz 400-e röl van szó. Mikuni karbi.
Sziasztok. Valaki meg mondaná hogy mièrt van az ha az alapjárat nem esik vissza gáz adás után csak pár másodperc után?
Köszi !
Gondolom akkor az Sm is
Mikor lecsutkázod. E az 10500nál...
Megtudja nekem mondani valaki, hogy a drz mikor tilt?
Engem érdekelne, mikor tudnánk osszefutni?
Megerősíteni tudom az előttem szólókat...Szorítsd a térdeddel,lábaddal a motort ugrás közben(mondjuk térdel a tankot),súlypont hátra,segg hátra felé..ha érzed hogy mégis előre esik,húzd a levegőbe a gázt,így megtolódik a moci eleje,ha hátra akar jobban,akkor a levegőbe fékezd meg a hátsó kereket..tehát ezt írja mindenki...nagyon sok koncentrálást jelent az ugratás eleinte.Szorítsd a motort,akkor nem akar 'ledobni' érkezéskor.