Hátsó LED amit linkeltem...igen olvasom én is h helyzetjelző,és fék,de amint írtam van látható különbség a parkir és a kormány kapcsoló két állása között...arányosan mint a fék-ás országúti között(de nyilván nem olyan fényesen világítva) úgy képzeld el mintha a z egyik 6V-ot a másik 12V-ot kapna..be mértük,mind két állás egyformán 12V-ot kap,de mégis jelentős különbség van a kormány kapcsoló két állása között.Járó motornál is ugyan ez a helyzet.
Szia! Nekem conti road attack hátsóm van 150/70/17
Ha jól bemelegíted nagyot tapad. Lábtartóig döntögetés! Viszont hamar kuka 12-15e km
Esőben is nagyon jó (sőt még hóban és 5 fok alatt is) remélem segítettem!
betudná valaki tenni azt a linket ahol volt egy ilyen áttétel számító, meg fordulatszám meg sebesség, ilyesmiket lehet variálni meg nézegetni. nem találtam most
Ès szivesen várom azok jelentkezèsét akik tudnak segiteni abban hogy a gyári rendszámtartó helyett kissebb csinosabb legyen,úgy hogy a gyárit ne kelljen farikvsálni!előre is köszönöm
Ja és keresek drz ülés szivacs és huzat nélkül elfogadható áron!Ha valakinek lenne kérem jelezze mindenképp megpróbálnék belőle kihozni valami kényelmesebbet mint a gyári hogy 2 személlyel is eltudjak menni pár száz km-ert!
Szia egri04!
Ilyen fordulatszámmérős üzemóramérő engem is érdekelne!Nekem csak sima üó.mérőm van de nem lenne rossz látni a fordulatot sem főleg ha elvileg nem csal sokat!Kérlek szólj ha lesz mindenképp érdekel!Haver kawáján meg letudom tesztelni mivel neki fordulatszámmérő van rákötjük aztán meglátjuk!
Ja ér ha valakit érdekelne sima üó.mérő van egy eladó 30.üó. mutat sértetlen kb 3-4hónapos 2000Ft-ért odaadom!
Most milyen lámpáról van szó?
Ledes hátsó lámpa?
Annak 2 funkciója van, helyzetjelző és féklámpa.
A piros a féklámpa, a sárga a helyzetjelző, a fekete a test.
Hogy jön ide parkir meg utcai világítás?
Ha meg első lámpáról van szó, akkor meg a féklámpát nem értem.
A hátsó helyzetjelzőt olyan vezetékre kell kötni, amin akkor van +12 V, ha elöl bármelyik lámpa világít.
A féklámpát úgy kell bekötni, hogy keresel egy olyan vezetéket, amin ha ráadod a gyújtást ott a +12 V onnan kell bekötni az első/hátsó féklámpa kapcsolót párhuzamosan és onnan tovább a ledes féklámpa piros vezetékére.
A test bekötése meg egyértelmű, akku -.
Mondjuk nem tudom az S-en hogy van, de beugrott, hogy az MZ-n a féklámpakapcsoló pl a negatív ágat kapcsolja, lehet, hogy ez a baj.
Nem nagyon értem a kérdést,hátul lámpa?..Az van hogy minden működik,tehát van fék,parkir,meg utcai világítás is a LED-en..minden működik is..de amikor a kormány kapcsolót parkirra rakom akkor az utcai fény világít a LED-en(fényesen),ha áttt rakom utcaira,akkor meg a parkir fény meg ami halvány,a fék lámpa tökéletesen működik akár melyik állásba(az a leg erősebb fény. A moci kábelon úgy jön a naft h a fehér-fekete a fék,a szörke középső a világítás(parkir,utcai) a feket-fehér a test.A LED-en három kábel van,piros,sárga,fekete. A piros a fék az tuti! A sárga fekete páros egy módon működik,de akkor az említett hibás módon. Nekem egy 2000-es S-em van...
Nekem ugyanilyen van a kormányra van felrakva kötegelővel. Holnap lefotózom. Én úgy vettem a motort, hogy volt rajta, csak sajnos megette az idő vasfoga. Semmit nem kell bekötni. Rögzíted, ahol neked tetszik, a vezetéket szépen lehúzod a gyertyakábelig és rátekered. Álló motornál az üzemórát mutatja, ha beindítod, akkor a fordulatszámot. A szervíz esedékesség jelzését pedig nem tudom, mert a régin ez nem működött, ezt pedig még nem néztem. Vízálló,beépített lítium elemel (elem 3évig bírja) 9999 óráig rögzít, és max 9999RPM!
Segítséget szeretnék kérni, azoktól akinek van már tapasztalata egyes fék betéttel. Milyen márkát ajánlatok? ami korrekt áron van( ez alatt értem hogy se nem a legolcsóbb se nem a legdrágább) előre is köszi!
Engem érdekelne a két felni.
Jungvirth@gmail.com
Ha jól bemelegíted nagyot tapad. Lábtartóig döntögetés! Viszont hamar kuka 12-15e km
Esőben is nagyon jó (sőt még hóban és 5 fok alatt is) remélem segítettem!
Köszönöm szépen!
Én a Parillába vettem Kecskeméten ledest, a sima 4600-körül volt, a ledes 6700-körül volt.Ez univerzália és a sárvédőn kell rögzíteni csavarokkal.
Hagy kérdezzem már meg hogy ez az univerzális lámpát honnan szerezted be?,és természetesen mejnyibe kerül?
Köszi
Ilyen fordulatszámmérős üzemóramérő engem is érdekelne!Nekem csak sima üó.mérőm van de nem lenne rossz látni a fordulatot sem főleg ha elvileg nem csal sokat!Kérlek szólj ha lesz mindenképp érdekel!Haver kawáján meg letudom tesztelni mivel neki fordulatszámmérő van rákötjük aztán meglátjuk!
Ja ér ha valakit érdekelne sima üó.mérő van egy eladó 30.üó. mutat sértetlen kb 3-4hónapos 2000Ft-ért odaadom!
Ledes hátsó lámpa?
Annak 2 funkciója van, helyzetjelző és féklámpa.
A piros a féklámpa, a sárga a helyzetjelző, a fekete a test.
Hogy jön ide parkir meg utcai világítás?
Ha meg első lámpáról van szó, akkor meg a féklámpát nem értem.
A hátsó helyzetjelzőt olyan vezetékre kell kötni, amin akkor van +12 V, ha elöl bármelyik lámpa világít.
A féklámpát úgy kell bekötni, hogy keresel egy olyan vezetéket, amin ha ráadod a gyújtást ott a +12 V onnan kell bekötni az első/hátsó féklámpa kapcsolót párhuzamosan és onnan tovább a ledes féklámpa piros vezetékére.
A test bekötése meg egyértelmű, akku -.
Mondjuk nem tudom az S-en hogy van, de beugrott, hogy az MZ-n a féklámpakapcsoló pl a negatív ágat kapcsolja, lehet, hogy ez a baj.