Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem így sikerült össze sarazni!
Persze lehetne sárosabb!
Hétvégére mondanak némi esőt így a félcentis port le lehet cserélni 5 centi sárra
játsszunk egy olyat, ki tud feltenni koszosabb képet a saját motorjáról
Nem úgy van az! Hogy néz ki, ha sáros, vagy piszkos a kerék. Milyen gazda az aki összekoszolja a motorját!
Úgy van terepre minek azt centírozni,sár,föld,van rajta ott cseszheted vagy viszed a gumist és folyamatosan pakolgatja ide-oda a sújokat
Ez is ott körül van árba
http://viewitem.eim.ebay.hu/am...
Biztos vagy benne, hogy ez jó ötlet? Egy küllőre szerintem ne tegyél ekkora súlyt! Amúgy meg a küllősúly nem egy nagy összeg...
Sziasztok.Köszi az infókat.Igen aszfalton is kell mennem kicsit, ezért kérdeztem.Délután lapítottam egy olyan súlyú ólmot,azt majd rátekerem a küllőanyára,+bilincsel rászorít.Elég sufni,de a célnak megfelel.
Ok legyen, nekem vegyesben kellett, így érdemes kiegyensúlyozni, de nem lennék boldog ezzel a tudattal terepen sem, vannak ott erők amik rángatják a csillapítókat, csapágyakat, felfüggesztést, persze csak nagyobb sebességnél...
én a crosskerékszettemet sose egyensúlyozom ki, közúton kb 5% ban tévedek fel max vele, terepre meg ugyan mindegy h. rángatja... ha sokat mész közúton akkor van igazából létjogosúltsága kiegyensúlyozni.
Üdv! Nem hülye kérdés, vagy én is hülye vagyok de jó az ha ki van súlyozva a kerék, főleg ha nagyobb sebességgel is közlekedsz. Én is betetettem bár csak hátulra, és vagy 160 gramm súlyt dobott fel a gumis a kerékre. Így maradt benne kb 20g amit nem lehetett már kiszedni, de amúgy az egész centírozó gépet rendesen megrángatta az a ~ 180g. Gumis azt mondta, teherautóknál lehet ilyen szar egy kerék. A felniben is volt egy kis ütés de csak akkor csináltatom azt meg ha lekopik a gumi és akkor biztos hogy kifurkálom azt a vakszelepet némi könnyítésképp, ha ez lehetséges. Bár volt olyan gumis aki azt mondta, jó ez had menjen. Ki hogy érzi, de én oda nem megyek többet...
Köszönöm,a segítséget,megfogadom a tanácsod!Már sokszor mentem drz vel (E) De a gyengébbiket még nem próbáltam...Valószinüleg akkor csak E-t keresgélek...Mégegyszer köszi...Majd jelentkezem ha vettem egyet!Rakok fel képet infót...
Például multiméterrel töltés ellenőrzés ajánlott, amikor vettem enyémnek se volt ,hazaértem vele, mutatnám meg a családnak de fasza gépet vettem és már nem indult csak tolásra, meg is kaptam: " jó nagy szart vettél fiam!"- a kedves tulaj gondolom annyira feltöltötte hogy kiérjek vele a látóhatárból!
újra tekercselés 13 rugó + tömítés és meló= 20 ezret egyből alkudhatsz.
Hűtők, oldal deknik sérülékenyek érdemes ellenőrizni.
A gyújtás csavarjai, bár csak szétszedve tudod ellenőrizni, ha már megvetted legyenek beragasztva, mert fellazulva nagy kárt tehet!
Meg persze az alap dolgok: Gumik, lánc- lánckerék, fékbetét és tárcsák mennyire kopottak, csapágyak: kormány, kerék, lengővilla érdemes átrángatni és persze egy próbakör is sok mindent elárul a vasról, ha hozzáértő próbálja ki.
Más most nem jut eszembe.
Én E- t ajánlom, mert pár hónap alatt belejössz és hiányozni fog az a 10 LE és sokban van a tuning!
Matricák Itt van összehasonlítási alapnak.
Már a kormány nincs meg csak a fejidom és a sárvédő.Aki kapja marja Számom :06 20 295 23 22 !
Érdeklödnék ha van-e valakinek eladó kilóméter csigája DR-Z s vagy sm-nek.Debrecen ,Nyiregyháza ,Miskolc ,Jászberény környékén.
Válaszotokat elöre is köszönöm.
Üdv . Széles utat mindenkinek .
Sziasztok Egy olyan hülye kérdéssel fárasztalak titeket,h mennyi egy vakszelep súlya?Szereztem E kerékszettet, csapágycsere után kipörgettem,de a hátsó nagyot üt.Horgászólommal 12.5 dkg-nál hagyta abba. mitől lehet ez?Segítsetek.Köszi
Tudsz olyat itt a fórumon aki nem betegesen fanatikus?
DRZ= zsírkirályság
ÜdvMindenkinek!Tudtok nekem valakit aki betegesen drz fanatikus?Mert drz400 vásárlás előtt állok és kéne pár tipp hogy mit nézzek meg rajta (rejtett hibák )Stb,,, E vagy S vegyek?Évjáratok széria hibái stb....
Na kész lett. Nem mozdult meg. Kiszedtem a karbi és a légszűrő közti nagy gumit és a másik oldalról iszonyat megtámogattam, na akkor megmozdult. Aztán alig bírtam visszarakni a gumit, de sikerült. Mostmár nem kell kell szétszednem az egészet ha állítani akarok rajta. Valamennyit lejjebb jött így sokkal jobb. Köszi a segítséget.
Köszi, felvettem vele a kapcsolatot.
Csak nem tudom pozicionálni az árat, hogy pl az oldalidom matrica 4000/oldal korrekt-e.
Én még az asztalt is megvenném hozzá! (*--*)
Igazából csak a fejidom tetszik...
Mindenkinek adj el 1 dolgot és akkor igazságos leszel!
A három cuccot egyben is megvenném,ha a kormány nem deformált. Bp. környékén érte megyek vagy utalom és posta.