Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem blokk bontás után kezdett el folyni, cseréltem a váltókarnál és a lánckeréknél is, azóta nincs folyás.
23- as cikkszám 30x40x6.
De van egy O gyűrű is 41- es számú: 21x2,5.
üzemóra mérő eladó, 4500/db, vízálló, ütésálló stb , 3000órát bír.
gyújtáskábelre kell csavarni!
érdeklődni norbert.rovid.1@gmail.com
nincs elfelejtve
Sziasztok.
Tudna valaki képet küldeni a kipufogón lévő E jelzésről? Köszönöm.
egyszer én is vettem 2500ft-os fékbetétet. nevére nem emlékszem
egy erdélyi 3 napos túrán le is koptattam a vasig
szóval figyelj oda hogy kopik
ráadásul legalább 2x olyan erővel kellett húzni a féket
akkor majd szólsz ha lesz a számláló aztán összefutunk valahol
Igen lesz. 1000Km Kb. 30-40 üz.óra!
Múlt héten vettem a mofaker-ben drz-be fékbetétet 2700Ft-ért!
Brenta.
üzemóra számláló lesz még?
lehet ideálisabb lenne az xr4-re mint mindig észben tartani a km állást az olajcseréhez
1000km mennyi órának felel meg 20-30? használattól függően
Van egy érzésem, hogy a generátorcsavarok komponálták a muzsikát.
Sziasztok!

Múlt héten csatlakoztam én is a DRZ tulajok táborába, egy S-sel (2004-es, 15.000 km-rel). Szombaton hoztam haza, vasárnap a motorozás utolsó 10 méterén - szerencsére, és nem 40 km-re otthonról- iszonyat csörgő hangok jöttek a blokkból, mintha valami szétszakadt volna benne. Hát nem indul jól a dolog, pedig csupa jót olvatam a DRZ-ről, emiatt is döntöttem mellette. Szerencsére garanciális, de akkor is gáz :-(
Nem csak a lánckenő csepeg?Én úgy jártam h már szét akartam szedni,pont jött egy komám és az mondta h a centrifugális erő miatt az tuti h a lánckenőd...igaza volt:) lehet neked nem az a baj,csak mondom hogy hogy jártam.
Sziasztok! Csöpög még mindig az olaj a motoromból :D most az uccsó lehetőség ahonnan jöhet a lánckerék mögött a szimeringnél. Tudna valaki egy méretet adni?

Köszönöm!
OFF: nem tud vki. egy egyszerü/jó videó szerkesztö programot ajánlani, amivel külön álló,rövid videókat tudok egy hosszabb videóvá összerakni?
Megígérted hogy jössz erre is
Hello,
ilyen fejidomot keresek :) lámpatest nélkül.

köszi
ha nem dolgozok akkor igyekszek motorozni is
vagy épp pénzt költeni rá... az nagyon megy
Ezzel motorozol is
Sziasztok!

Egyre többet agyalok, hogy kéne vagy egy DRZ400, vagy egy DR650 őszre-télre, amikor amúgy csak bámulom a letakart gépet. Van valami különös nyűgjük, amire érdemes figyelni? Marha jó lenne egy ilyen téli csapatásokra, bár ha lenne fél millám, valószínű sportgépre költeném,d e ki tudja :)

A 650-esekből miért olyan kicsi a választék? Nem szívesen válnak meg tőle? Úgy tudom, nagyon kiforrott konstrukció.
Egri04nek
a 3 lábas indexrelé meg a 2 lábas indexelé között annyi a különbség hogy a 3 lábas külön adja az áramot az elő és a hátsó izzónak
szóval a 2 lábúnál csak össze kell kötni azt a kettőt
csak ki kell mérni melyiken van az állandó áram(ha van szám általában a 49es)
hogy érted hogy 3 lábas? A gyári igaz ha jól tudom 7 lábas.és az inditást is blokkolja ha nincs bedugva.vagyis nem csak az indexeket veszérli. Egyre gondolunk?
Helló.Nincs már rájuk szükségem.
Renthal 613 alukormány (830*22*4mm)-8000ft
X-FUN SM első sárvédő-2000ft
Fejidom-2000ft
Gyári vadonatúj sárvédő 5e
gombi77@citromail.hu