egyszer én is vettem 2500ft-os fékbetétet. nevére nem emlékszem
egy erdélyi 3 napos túrán le is koptattam a vasig
szóval figyelj oda hogy kopik
ráadásul legalább 2x olyan erővel kellett húzni a féket
akkor majd szólsz ha lesz a számláló aztán összefutunk valahol
üzemóra számláló lesz még?
lehet ideálisabb lenne az xr4-re mint mindig észben tartani a km állást az olajcseréhez
1000km mennyi órának felel meg 20-30? használattól függően
Múlt héten csatlakoztam én is a DRZ tulajok táborába, egy S-sel (2004-es, 15.000 km-rel). Szombaton hoztam haza, vasárnap a motorozás utolsó 10 méterén - szerencsére, és nem 40 km-re otthonról- iszonyat csörgő hangok jöttek a blokkból, mintha valami szétszakadt volna benne. Hát nem indul jól a dolog, pedig csupa jót olvatam a DRZ-ről, emiatt is döntöttem mellette. Szerencsére garanciális, de akkor is gáz :-(
Nem csak a lánckenő csepeg?Én úgy jártam h már szét akartam szedni,pont jött egy komám és az mondta h a centrifugális erő miatt az tuti h a lánckenőd...igaza volt:) lehet neked nem az a baj,csak mondom hogy hogy jártam.
Sziasztok! Csöpög még mindig az olaj a motoromból :D most az uccsó lehetőség ahonnan jöhet a lánckerék mögött a szimeringnél. Tudna valaki egy méretet adni?
Egyre többet agyalok, hogy kéne vagy egy DRZ400, vagy egy DR650 őszre-télre, amikor amúgy csak bámulom a letakart gépet. Van valami különös nyűgjük, amire érdemes figyelni? Marha jó lenne egy ilyen téli csapatásokra, bár ha lenne fél millám, valószínű sportgépre költeném,d e ki tudja :)
A 650-esekből miért olyan kicsi a választék? Nem szívesen válnak meg tőle? Úgy tudom, nagyon kiforrott konstrukció.
a 3 lábas indexrelé meg a 2 lábas indexelé között annyi a különbség hogy a 3 lábas külön adja az áramot az elő és a hátsó izzónak
szóval a 2 lábúnál csak össze kell kötni azt a kettőt
csak ki kell mérni melyiken van az állandó áram(ha van szám általában a 49es)
hogy érted hogy 3 lábas? A gyári igaz ha jól tudom 7 lábas.és az inditást is blokkolja ha nincs bedugva.vagyis nem csak az indexeket veszérli. Egyre gondolunk?
De van egy O gyűrű is 41- es számú: 21x2,5.
gyújtáskábelre kell csavarni!
érdeklődni norbert.rovid.1@gmail.com
Tudna valaki képet küldeni a kipufogón lévő E jelzésről? Köszönöm.
egy erdélyi 3 napos túrán le is koptattam a vasig
szóval figyelj oda hogy kopik
ráadásul legalább 2x olyan erővel kellett húzni a féket
akkor majd szólsz ha lesz a számláló aztán összefutunk valahol
Múlt héten vettem a mofaker-ben drz-be fékbetétet 2700Ft-ért!
Brenta.
lehet ideálisabb lenne az xr4-re mint mindig észben tartani a km állást az olajcseréhez
1000km mennyi órának felel meg 20-30? használattól függően
Múlt héten csatlakoztam én is a DRZ tulajok táborába, egy S-sel (2004-es, 15.000 km-rel). Szombaton hoztam haza, vasárnap a motorozás utolsó 10 méterén - szerencsére, és nem 40 km-re otthonról- iszonyat csörgő hangok jöttek a blokkból, mintha valami szétszakadt volna benne. Hát nem indul jól a dolog, pedig csupa jót olvatam a DRZ-ről, emiatt is döntöttem mellette. Szerencsére garanciális, de akkor is gáz :-(
movie maker használata
Köszönöm!
ilyen fejidomot keresek :) lámpatest nélkül.
köszi
vagy épp pénzt költeni rá... az nagyon megy
Egyre többet agyalok, hogy kéne vagy egy DRZ400, vagy egy DR650 őszre-télre, amikor amúgy csak bámulom a letakart gépet. Van valami különös nyűgjük, amire érdemes figyelni? Marha jó lenne egy ilyen téli csapatásokra, bár ha lenne fél millám, valószínű sportgépre költeném,d e ki tudja :)
A 650-esekből miért olyan kicsi a választék? Nem szívesen válnak meg tőle? Úgy tudom, nagyon kiforrott konstrukció.
szóval a 2 lábúnál csak össze kell kötni azt a kettőt
csak ki kell mérni melyiken van az állandó áram(ha van szám általában a 49es)
Renthal 613 alukormány (830*22*4mm)-8000ft
X-FUN SM első sárvédő-2000ft
Fejidom-2000ft
gombi77@citromail.hu