Ha sok ugrót gyakorolsz,már az elrugaszkodás pillanatába erezni fogod,hogy csőrős,v hátas akar lenni,ehez kell valasztanod a megfelelő technikát.
Nézzél motocross versenyeket és ha fulelsz és figyelsz látni fogod amit leirtam.
Általába a motor előbb le fog érni mivel nagyobb a tömege,
A csőrős ugratást úgy tudod elkerülni,hamár a levegőbe húzod a gázt,a kerék gyorsan pörög,a motor eleje emelkedik,ha hanyatt akarsz esni.behúzod az első és hátsó féket,persze mindenre,a döntés is beleértve pár tized másodperced van,mert már le is érkeztél.sok gyakorlással belerögzödik a tudatodba és már rutinból csinálod,de folyamatossan koncentrálni kell,sok szerencsét.
Told hátra a segged,és egyenletes gázzal ugorj el Fogjad bokával vagy lábszárral a motort,akkor nem ér le előbb mint te A többi részéhez nem értek ahhoz csak a sebészek
Üdv!
Nem olyan rég kezdetm el foglalkozni a motocrossal, és az utóbbi egy-két hónapban már pályán is próbálkoztam.. A gond ott van hogy amikor ugratok egyet a motorommal, és ha picit nagyobb ez az ugratás akkor a motor tulajdonképpen hamarabb leérkezik mint én..
Tehát még én a levegőben vagyok a motor meg már leérkezett, és így elég nagyot üt.. Ez kissé fura, és félek hogy ebből nagyot lehetne zanyálni.. Illetve még van egy másik problémám is.. Ugratásoknál a motorom eleje hamarabb leérkezik mint a hátsó kerék.. ebből is ugyebár nagyot lehet esni, mert az ugartás csőrös lesz.. hogy tudnám ezeket a problémákat kiküszöbölni?
Ha akármelyik problémámban tudtok segíteni kérlek írjatok.
Köszi!
Nézd meg az alsó láncvezetődet nincs- e elkopva!
Nekem is addig ette amíg észre nem vettem, hogy a műanyag betét belső fele totál elkopott és a lánc már az alu keretét ette!
Mingyárt az elsőt ami bejön a piros keretest,a 11-ezrest..mivel ez "univerzális" nem passzol igazán egyik modellhez sem...a helyzet az hogy sokat le kellet belőle flexelni,abból ami a sárvédő alá megy,mert ez nagyon kitüremkedik..van vele meló,de meglehet csinálni..a fölfogatás sem passzol,másik luk kellet felül,de nekem a kis táska takarja,az oldalsók sem passzolnak,de a sárvédő kis fülére rá lehet csavarozni..én három helyen fogattam meg..felül egy,és a két oldalsó kis fülre..S-modellem van..
belehet kötni olyan verzióra (2004es), hogy jelenleg annyi elektronika van a gépen hogy van világítás meg start gomb? a jelenlegi km óra csak a 3 számjegyű és kész :)
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem.
A motorom egy 2003-as "S"-es drz, ami alatt supermoto felnik vannak, a hátsó 4,25-ös. Most jelenleg egy 150/70-es inkább endúró gumi van, amibe igen csak bele csipeget a láncom, hiába feszes.
Szeretnék rá sport gumit, de nem tudom, hogy melyik lenne rá jó választás, a 150/60 vagy a 160/60.
Mielőtt szó érné a ház elejét, már a fórumon végig olvasgattam az ehhez tartozó témákat, de nagyon vegyes érzelmekkel írtatok a 160-asról, mert sokótoknak bele ér a lánc., akinek S változat van.
"S"-es tulajoktól várnám elsősorban a segítséget,akinek sm felni van benne, hogy mi a tapasztalat!
Várom válaszotokat!
Hali drotifuti!
Köszi a linket megtaláltam,de melyik tipusú smakkol az 5db közül?te melyiket raktad fel pontosan?!jól illeszkedett egyből?
Válaszod előre is köszi
Nyugodtan vegyetek Nagy Dávidtól alkatrészt,én már 2x vettem tőle,és mindkétszer azt kaptam ami kellett.
Azóta is jó a tankom,és tudok elsőfékezni is....Pedig ennek már vagy 3-4 éve....Köszi Sporttárs
Szia Dávid!
Érdeklődni szeretnék,hogy van-e Neked a képen szereplő műanyag,amihez a telóharmónika van rögzítve? Sajnos eltört.. Amennyiben van,kérnék egy árajánlatot! Előre is köszönöm!
Sziasztok!
Új vagyok még itt, és motoron is, és a segítségeteket szeretném kérni: van egy '87es dr250em. A múltkor vettem észre, hogy a képen bejelölt cső csak úgy lóg ki a motorból. Megmondaná valaki nálam tapasztaltabb, hogy hova kéne csatlakoznia a cső lapos végének? Meg, hogy mit csinál?
Vagy, hogy merre keresgéljem a választ?
Előre is köszönöm!
gk
Nézzél motocross versenyeket és ha fulelsz és figyelsz látni fogod amit leirtam.