Hali.
Miért lehet az hogy sàros talajon a motorom ugy viselkedik mint ha jégen mennék slickel.
Hétvégén kisérletezésbe fogok beàllitàs terén.
Most mindent feltekertem SOFT àllàsba és teszt + tekergetés következik.
Esetleg valakinek tanàcs vagy ötlet ami segîtene?
A futómű nem rég lett felujitva,a gumik majdem ujak.
Szia!
Igen orrnehéz és szokni kell, egy kicsit hátrahelyezed a testsúlyod és soha nem veszed el teljesen a gázt. Egyébként én is így jártam, volt egy '25-ös CeRkám a dörzim előtt, avval mint a zsír úgy mentem a mély homokban, semmi gond nem volt. Megvettem A DRZ-t ugyanott ugyanúgy mentem, úgy beszitált a kormány azt hittem becsokizok! Aztán mára megszoktam.
ü.:Tamás.
Sziasztok,
nem tudja valaki hol lehet venni 2002-es DRZ-be 35 (36,5W) os izzót?
Vagy mivel lehetne kiváltani? Ugyanis egy helyen tudnék rendelni 16.000-ért...
Lehet, hogy velem van a baj, de nekem nagyon imbolyog a DRZ400S. Pár centis ültetés van alatta, új (drága) krossz gumi van elöl-hátul. Ezzel már jobban lehet terelgetni, mint az enduro gumival (az hihetetlenül szar volt). A teleszkópok a testsúlyomhoz állítva, új olajjal.
Ja! Azt nem mondtam, hogy laza talajon megyek (mennék) legtöbbször, esetenként mély homokban.
Azt hallottam, hogy a DRZ-k orrnehéz gépek, de ez így hat a menettulajdonságaira homokban? Vagy én vagyok a béna pöcs?
Korábban volt egy CRF230-as libakergetőm, amivel nyélen tudtam haladni a legmélyebb homokban is. Azt gondoltam, hogy a DRZ-vel még élvezetesebb lesz. Mellé nyúltam volna?
hali.5-én megyek,de ha nem mondod biztosra akkor nem veszem le róla a gumit,és úgy viszem fel,és megnézed.csak majd adj egy tel számot,mert nem nagyon vagyok elérhető neten.megadom én is a tel számomat.16 30 522-1831
Akkor lehet a kép csalóka! Azt mondtad lehet, hogy jössz Budapestre 7.-én ha nem okoz gondot hozd el magaddal, megnézném ha nem kopott akkor érdekel. Köszi!
A haver DRZ-jére kéne lánc szett hány szemes lánc való rá!
Nem áll módjába megszámolni a láncszemeket nincs a motor közelébe!
Fémtankos a motor ha ez segít valamibe!
Miért lehet az hogy sàros talajon a motorom ugy viselkedik mint ha jégen mennék slickel.
Hétvégén kisérletezésbe fogok beàllitàs terén.
Most mindent feltekertem SOFT àllàsba és teszt + tekergetés következik.
Esetleg valakinek tanàcs vagy ötlet ami segîtene?
A futómű nem rég lett felujitva,a gumik majdem ujak.
üdv
ü:Tamás
Igen orrnehéz és szokni kell, egy kicsit hátrahelyezed a testsúlyod és soha nem veszed el teljesen a gázt. Egyébként én is így jártam, volt egy '25-ös CeRkám a dörzim előtt, avval mint a zsír úgy mentem a mély homokban, semmi gond nem volt. Megvettem A DRZ-t ugyanott ugyanúgy mentem, úgy beszitált a kormány azt hittem becsokizok! Aztán mára megszoktam.
ü.:Tamás.
Ha van akkor légyszíves a jungvirth@gmail.com -ra válaszolj!
Köszi!
izzó
nem tudja valaki hol lehet venni 2002-es DRZ-be 35 (36,5W) os izzót?
Vagy mivel lehetne kiváltani? Ugyanis egy helyen tudnék rendelni 16.000-ért...
Lehet, hogy velem van a baj, de nekem nagyon imbolyog a DRZ400S. Pár centis ültetés van alatta, új (drága) krossz gumi van elöl-hátul. Ezzel már jobban lehet terelgetni, mint az enduro gumival (az hihetetlenül szar volt). A teleszkópok a testsúlyomhoz állítva, új olajjal.
Ja! Azt nem mondtam, hogy laza talajon megyek (mennék) legtöbbször, esetenként mély homokban.
Azt hallottam, hogy a DRZ-k orrnehéz gépek, de ez így hat a menettulajdonságaira homokban? Vagy én vagyok a béna pöcs?
Korábban volt egy CRF230-as libakergetőm, amivel nyélen tudtam haladni a legmélyebb homokban is. Azt gondoltam, hogy a DRZ-vel még élvezetesebb lesz. Mellé nyúltam volna?
DR-hez keresek eladó berugókart!
Előre is kösz!
Email:
borutalp06@citromail.hu
megtalálod
A haver DRZ-jére kéne lánc szett hány szemes lánc való rá!
Nem áll módjába megszámolni a láncszemeket nincs a motor közelébe!
Fémtankos a motor ha ez segít valamibe!
Köszönöm!
Miért nem hívsz?
06-20-5-636-213