hmmm... nem bánnám, mert akkor nem bontanám meg
Ki tudom valahonnan deriteni, hogy gyárilag orvosolták-e a problémát 2006/08 havi a gép?
más: oldal dekni védöt mivel ragasztottátok fel?
Nekem is ugyanez az évjárat van.
Olajcserénél enyémben is hiányzott ez a gumi gyűrű, de szerencsémre volt itthon hasonló és pótoltam. Szerintem te is szerezz be egyet, jobban fog tömíteni, meg nem hiszem, hogy egy drága tétel lenne.
Csavar ragasztást pár hete végeztem el, hát az igazat megvallva eléggé nagy szívás volt, mert az önindító és a dekni nekem össze volt tapadva, szóval önindítót is ki kellett venni(aminek a csavarja nem hozzáférhető helyen, a kipufogó alatt van). A helyedben leengedném az olajat, mivel minden csavarjáratot és csavart le kell takarítani hogy a ragasztó fogjon és látod komplikációk bármikor adódhatnak . Ja és az önindítónak a fedelét is nehéz levenni, ha az embernek nincs ütve csavarlazítója, mert a csavarok is le vannak tapadva általában és más szerszám csak elnyalja a csavarfejet.
Zsírozni a zsírzógombáknál és a kormány csapágynál kell elsődlegesen.
Üdv Mindenkinek!
Nemrég teljesült egy régi álmom és egy papiros 2006-os DRZ-E tulaja lettem A motorban ~27ekm van, blokkja bontatlan egy kupplung cserét leszámitva-baj nem volt vele, csak az elözö gazdája ugy gondolta a motor 4éves korában, hogy csere érett lehet.
Lenne néhány kérdésem, amire biztosan tudtok válaszolni:
- olvastam a gyujt.tekercsnél levö csavarok beragasztásának szükségességet itt a forumon. Megvétel után szüröt+olajat cseréltem, azóta mindössze 60km-t mentem vele. Nem szivesen engedném le az olajat ha nem muszáj. Ha megdöntöm a motort és csak utánna húzok a csavaroknak az jó megoldás-e? Ès a köv. olajcserénél ragasztanám csak be?
- Továbbá nem rémlik nekem olajcserekor az alábbi robbantott ábrán lévö 11-es jelü O-gyürü. http://www.pieces-suz.com/suzu... A régi szüröben biztos hogy nem maradt - jó esetben a helyén van és nem vettem észre Szürö betételekor hallotam egy "kattanást" hogy a helyére került. Ha nincs ez az O-gyürü, akkor tul.képpen nem "csak" a szürön folyik át az olajam?
- 5db zsirzógombot találtam. Keressek még vagy nincs több? :) Illetve hol illik még zsirozni/olajozni?
Bocsánat, ha kicsit hosszura sikeredet.... Szerencs környékéröl vki esetleg?
Üdv.
Helló.A valaha gyártott egyik legjobb kis endúró.Nekem vagy 5 volt idáig.A terepen könnyű kezelni,könnyű indítani még el esel is vele,igaz lehetne egy kicsit erősebb,de a kategóriájában szerintem a legjobb.Alkatrész van hozzá.A kuplungra figyelj oda mert talán az szokott csúszni,ha sokat nyüstölik.Jó vásárlást:-)
Az nem jo bele sajnos az agy túl széles.. :S 21-22cm széles.. Én szerettem volna tenni bele de off.. inkabb veszek olyat amit csak bele kell tolni.. :)
Sziasztok ! egy kis szakértő segítséget szeretnék kérni tervezem , hogy veszek egy dr 35O de semmit nem tudok erről a típusról megéri vele foglalkozni? van hozzá minden alkatrész szelepek, himbák dugó, gyűrű , vezérmű tengely , stb stb.. mire kel odafigyelni a vételkor , vannak e típus hibái , hol látszik rajta mennyire van megkínozva
Szerintetek miért van az,hogy kb havi 1 gyertyát megöl a gép?(06 drz E)
pl ma is elindult,járt vagy 20 mp is majd megállt . indítózok ujjra,durrant egy nagyot,majd gyertyacsere....
Ki tudom valahonnan deriteni, hogy gyárilag orvosolták-e a problémát 2006/08 havi a gép?
más: oldal dekni védöt mivel ragasztottátok fel?
Nekem is ugyanez az évjárat van.
Olajcserénél enyémben is hiányzott ez a gumi gyűrű, de szerencsémre volt itthon hasonló és pótoltam. Szerintem te is szerezz be egyet, jobban fog tömíteni, meg nem hiszem, hogy egy drága tétel lenne.
Csavar ragasztást pár hete végeztem el, hát az igazat megvallva eléggé nagy szívás volt, mert az önindító és a dekni nekem össze volt tapadva, szóval önindítót is ki kellett venni(aminek a csavarja nem hozzáférhető helyen, a kipufogó alatt van). A helyedben leengedném az olajat, mivel minden csavarjáratot és csavart le kell takarítani hogy a ragasztó fogjon és látod komplikációk bármikor adódhatnak . Ja és az önindítónak a fedelét is nehéz levenni, ha az embernek nincs ütve csavarlazítója, mert a csavarok is le vannak tapadva általában és más szerszám csak elnyalja a csavarfejet.
Zsírozni a zsírzógombáknál és a kormány csapágynál kell elsődlegesen.
Keresek 160 165-ös slicket ha esetleg valaki tud.
mobilcentrum2001@gmail.com
06-20-5-636-213
Nemrég teljesült egy régi álmom és egy papiros 2006-os DRZ-E tulaja lettem A motorban ~27ekm van, blokkja bontatlan egy kupplung cserét leszámitva-baj nem volt vele, csak az elözö gazdája ugy gondolta a motor 4éves korában, hogy csere érett lehet.
Lenne néhány kérdésem, amire biztosan tudtok válaszolni:
- olvastam a gyujt.tekercsnél levö csavarok beragasztásának szükségességet itt a forumon. Megvétel után szüröt+olajat cseréltem, azóta mindössze 60km-t mentem vele. Nem szivesen engedném le az olajat ha nem muszáj. Ha megdöntöm a motort és csak utánna húzok a csavaroknak az jó megoldás-e? Ès a köv. olajcserénél ragasztanám csak be?
- Továbbá nem rémlik nekem olajcserekor az alábbi robbantott ábrán lévö 11-es jelü O-gyürü. http://www.pieces-suz.com/suzu... A régi szüröben biztos hogy nem maradt - jó esetben a helyén van és nem vettem észre Szürö betételekor hallotam egy "kattanást" hogy a helyére került. Ha nincs ez az O-gyürü, akkor tul.képpen nem "csak" a szürön folyik át az olajam?
- 5db zsirzógombot találtam. Keressek még vagy nincs több? :) Illetve hol illik még zsirozni/olajozni?
Bocsánat, ha kicsit hosszura sikeredet.... Szerencs környékéröl vki esetleg?
Üdv.
itt elég sok mindent olvashatsz róla, van link a motorról amit meg akarsz nézni? hátha ismerős
pl ma is elindult,járt vagy 20 mp is majd megállt . indítózok ujjra,durrant egy nagyot,majd gyertyacsere....