próbáld meg először leengedi túl folyón de azzal nem sokat érsz am! de ha ugy ahogy értesz hozzá vedd ki karbit és minden fúvókát moss át brigéciollal, vagy kompresszoral fújasd ki é ezt tudom ajánlani! igaz nem szerelő vagyok csak egy motoros!
Tegnap mentem a mocival (S)..az utolsó menésemhez képest,valami történt..mintha el ment volna az erő,nem pörög ki,mintha fogná valami..nem csörög,nem lett rossz hangja sem..meg hát egyik napról a másikra.Nem hinném h generál baja volna,de mégis mi?Szombaton voltam vele rutin pályát gyakorolni,akkor még semmi gond nem volt,vasárnap meg mintha 10 lóerő el ment volna,meg ki sem pörög rendesen?!
A 400-as simán megy két személlyel, persze nem pályán és nem 120-as utazóval. Lehet vele túrázni vidáman.
A 650-es egy másik kategória, akinek van pénze annak ez sem jelent problémát. Egy szíjcsere 200.000 Ft-tól indul (nem írtam el), ki kell venni a blokkot a vázból, a váltójába műanyag fogaskerekek vannak, telfon ékekkel, úgyhogy én hanyagolnám... Akinek 1x már szakadt el a szíj a büdös életbe nem vesz többet 650 -es burgmant. Bár aki bekalkulálja akkor nincs baj. 60E km-nél érdemes rá számítani. Igaz a friss olasz példányokkal sokat le lehet menni.
Bár 14 colos kerekei vannak 1-gyel nagyobb mint ami nekem volt. Súlyba meg horribilis.
A súlypont alacsony, sok előnye van, mindenki maga dönti, hogy kell-e neki.
Köszi a választ. Azért érdeklődtem mert az asszony cseszeget,hogy miért olyan motort vettem( drz-E) ,amire nem tud mögém felülni mert nagyon szeret motorozni.Az az igazság ha ketten felülünk egy motorra annak 195 kg a súlyt is kel bírni,meg ha cuccot is viszünk magunkkal az még pluszba rájön. Nem tudom a 400 vagy a 600-as burgman alkalmas volna erre?
Semmilyen bajom nem volt vele. Indult, ment, nem fogyasztott sokat, volt szélvédelem, pakolható, de városban (kis városban) felesleges a 400 ccm. Most van egy 50-es aprilia rallym tökéletes városban.
Nem szitált be sem a kormány se semmi, de a kis kerekek érzékeltették velem, milyen a talaj. Míg egy enduró futóműve hát álom. Az enyém magyarországi volt 18000 km-rel adtam el. Egyedül a feszültségszabályzó szívatott meg. Akitől megvettem a drz-t ő meg nagyrobogóra váltott. Nézőpont kérdése, hogy ki milyen motort szeretne. Előbb utóbb mindenki megunja a sajátját.
Városban motorozok sokat és elhagyatott területeken, ahol általában rossz utak vannak. A burgman nem szereti, zörögnek rajta az idomok stb... Ausztriában tökéletes lett volna. Rossz utakra nem való, városba meg felesleges. Azért szűk 5 évig nálam volt.
Fogod a motort, odatolod egy falhoz merőlegesen, az első kereket nekinyomod, fogod a kormányt, nem húzod a féket, úgy lökdösöd a falnak a gépet. Ha lóg a fejcsapágyad, vagy ha a villa van kiverődve akkor hallani fogod a kotyogást, ha nem, akkor megnyugodhatsz.
Próbáld meg vízszintesen vagy egy kicsit alulról tolni a kormányt, és akkor a villa nem fog benyomódni...egyszerű, az egyetlen cálszerszám ami kell hozzá, az egy fal
Nekem van 1 gyári és 1 utángyártott!
06-20-5-636-213
mobilcentrum2001@gmail.com
Bármi kell DRZ-hez keress!
üdv.
Valakinek első sm sárvédő eladó esetleg?
A 650-es egy másik kategória, akinek van pénze annak ez sem jelent problémát. Egy szíjcsere 200.000 Ft-tól indul (nem írtam el), ki kell venni a blokkot a vázból, a váltójába műanyag fogaskerekek vannak, telfon ékekkel, úgyhogy én hanyagolnám... Akinek 1x már szakadt el a szíj a büdös életbe nem vesz többet 650 -es burgmant. Bár aki bekalkulálja akkor nincs baj. 60E km-nél érdemes rá számítani. Igaz a friss olasz példányokkal sokat le lehet menni.
Bár 14 colos kerekei vannak 1-gyel nagyobb mint ami nekem volt. Súlyba meg horribilis.
A súlypont alacsony, sok előnye van, mindenki maga dönti, hogy kell-e neki.
Nem szitált be sem a kormány se semmi, de a kis kerekek érzékeltették velem, milyen a talaj. Míg egy enduró futóműve hát álom. Az enyém magyarországi volt 18000 km-rel adtam el. Egyedül a feszültségszabályzó szívatott meg. Akitől megvettem a drz-t ő meg nagyrobogóra váltott. Nézőpont kérdése, hogy ki milyen motort szeretne. Előbb utóbb mindenki megunja a sajátját.
Városban motorozok sokat és elhagyatott területeken, ahol általában rossz utak vannak. A burgman nem szereti, zörögnek rajta az idomok stb... Ausztriában tökéletes lett volna. Rossz utakra nem való, városba meg felesleges. Azért szűk 5 évig nálam volt.
A burgman kis kerekei beszitáltak? Vagy milyen problémák voltak vele?
Egyébként üzem biztos jó motorok?
A Pestről kijutást leszámítva talán ha egy kilómétert mentünk aszfalton, olyan 100km körül volt az egész, most izomlázam van...
Budapest-Érd-Sóskút-Gyúró-Vál-Kápolnásnyék-Velence...
Próbáld meg vízszintesen vagy egy kicsit alulról tolni a kormányt, és akkor a villa nem fog benyomódni...egyszerű, az egyetlen cálszerszám ami kell hozzá, az egy fal