Sziasztok!
Index csatlakozó kellene kábellel 2 db. Kicseréltem a hátsó indexeket és nem akarom elvágni a gyári kábeleket. Vizsgára megy vissza a gyári, csati szét-össze. Akinek van írjon hol és mennyi.
hát ha rendszeresen csinálgatom, akkor általában elég egy egy dolgot cserélni... egy új dugót, (45) főtengely-hajtókar felújítás (30), ha új kart teszek, akkor 50, ha kell henger, akkor kb 20-30-ért kapni bontott, tűrhetőt, azt meghónoltatom(2e) , vezérműlénc 15. Szelepcserék 25, plusz marás, az is 40 körül megvan, ezeket ilyenkor elég felváltva, és akkor nincs 200-as kiadásod, és nem áll meg a motor a semmi közepén.. gondolok itt azokra is, akik azért kihasználják a motort, és nem postáskodnak vele..
nekem ez a tapasztalatom
nem csak, de annyit tuti, annak is, aki bántja... természetesen a gondatlan tulajnak annyit sem... normál esetre gondolok. én szét szoktam szedni, rendbetenni, mert egy komplett generál 200 e HUF, de ha megcsinálom 200 üzemóránként, akkor általában 50 ből megúszom, mert nincsenek nagy gondok.. arányában meg 800üzemórát nemigen megy el, egy szereléssel
Hali mindenkinek!
Van/volt egy kis gond a dokival,direkt felsőbb kategóriás sisakot próbáltam venni amennyire kitelt a lovettából,de idáig minden motorozás után kissé megsüketültem.
Megoldottan a problémát,a gyári szikrafogóra puhább lemezből kivágtam egy kb 6 szögből álló kis henger szerűséget,és azt húztam rá a szikrafogóra,kb a gyárinak a 70%át takarja le.
Most tökéletes mindig nagy hangja van de már nem cseng a fülem motorozás után.
Hanem ez véleményetek szerint károsíthatja-e a motort,okoz e a későbbiekben nem kívánatos dolgokat.
Alsó tartományban sokkal nyomatékosabb lett a motor tőle.
Mást nem érzek.
A Repsol sem igazán tuti. 22-23 üz. óra után az is elfárad. Motul 5100-at használok most ami eddig kiválóan szerepelt! 25 óránként cserélem! Meg is hálálja a motor, még mindig bontatlan, pedig 2001-es!
Sűrű elnézéseket között visszavonom a Castrol-ba vetett megelőlegezett bizalmamat...
600km-t mentem Castrollal és elkezdett egy kis cicergős hangja lenni a blokknak (szelepek, vez.lánv rendben), meg a váltóm se volt az igazi. Most Repsollal megoldódni látszik a dolog, de azért adok ennek is pár km-t. Majd leírom a tapasztalatokat 5-600km után.
Sziasztok, drz- m be S-es és sárga rugója van szeretném lejebb tekerni mert ha a barátnőm is ráül igen megcsücsül. Csak simán körmös kulccsal menni fog szereintetek vagy a rugót összekell húzni hozzá?
És azt sem tudom mennyi tekerjem le hogy jó legyen persze majd próbálgatom most kb pont felénél van...
Várom a segítséget, köszönöm!
Nem nagyon kell ilyesmit cserélgetni, de előfordulhat, ha nagyon durva használatban van...amúgy futárok beleraknak 100000km-t bontás nélkül. Az enyém S, van benne 45000, és bontatlan...
Ne keverd a kétütemű hegyezettek szervízigényével, a drz sokat kibír:-)
Na a tied is szép,az a lényeg,hogy sokáig jólegyen.egyébként én sem vagyok nagynövésű csak170. Ráadásul egy kétméteres srácé volt, a rugó még fel van tekerve alig ér le a lábam,még nem volt időm állitgatni.
Index csatlakozó kellene kábellel 2 db. Kicseréltem a hátsó indexeket és nem akarom elvágni a gyári kábeleket. Vizsgára megy vissza a gyári, csati szét-össze. Akinek van írjon hol és mennyi.