Üdv mindenkinek!
Új DRZ tulajként kérném segítségeteket.
A kilóméteróra spirált meghajtóm tönkre ment és nem találok a neten sehol sem. Esetleg tudtok küldeni olyan linket, ahol találok ilyen alkatrészt? A motor 2003-as "S" változat.
Köszi előre is a segítséget!
Betettem az új szimmeringet, a rögzítő lemezt visszafogattam a 2 kereszthornyos csavarral, majd mielőtt a kislánckerék is visszakerült volna, beindítottam a motort, 1-es és az olaj finoman átkönnyezett a szimmeringen.
Köszönöm az eddigihozzászólásokat. További kérdés: az E- nél azon kívül hogy sűrűn kell olajat cserélni miben nyilvánul még meg hogy üzemórás? Dugót gyűrűt szelepeket kell cserélni x óránként?
Az endúrónál sokkal nagyobb az első kerék a hátsónál, hátra dől a motor, így más a villaszög. Na meg a másik, hogy legyen elég nyomás a gumikban! 2 bár.
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy tapasztalt-e már valaki olyat, hogy amikor bedöntöd a motort vagy kanyarodsz akkor olyan mintha befelé húzná a motort a kanyarba? Enduró szettnél nem vettem észre csak most vettem egy SM szettet és ennél állt fel ez a probléma? Valaki tudja, hogy ezt mitől lehet?
Sziasztok!
Valaki cserélte már ezt a "kis aranyost" a fél motort majdnem szét kell szedni miatta.....
erről a sprayről hallott már valaki? láncspraynek ajánlották?
Hali!
Én is gondolkodtam, hogy melóba járók majd drz-vel, de eddig a 2 év alatt 3x voltam vele melózni. Macerás. Protektorok nélkül nem megyek sehova, de a cuccok nem férnek el a munkahelyemen az öltözőszekrényben. Csak a gond van vele.
Meg unalmas közúton motorozni!
Na meg a legtöbb "S"-es "E"-síteni akarja a motorját, tehát jobb egyből "E"-t venni!
Szerintem!
Új DRZ tulajként kérném segítségeteket.
A kilóméteróra spirált meghajtóm tönkre ment és nem találok a neten sehol sem. Esetleg tudtok küldeni olyan linket, ahol találok ilyen alkatrészt? A motor 2003-as "S" változat.
Köszi előre is a segítséget!
Az lenne a kérdésem, hogy tapasztalt-e már valaki olyat, hogy amikor bedöntöd a motort vagy kanyarodsz akkor olyan mintha befelé húzná a motort a kanyarba? Enduró szettnél nem vettem észre csak most vettem egy SM szettet és ennél állt fel ez a probléma? Valaki tudja, hogy ezt mitől lehet?
Háááátttt én SKF-be vettem, " dupla ajkú" remélem jó lesz.
Mikor jelentkeztek a csere után a "nem az igazi " jelek..?
Én a kihajtó tengely szimmeringet cseréltem
Ha jól látom, Te is a Germalexnél vettél egy utángyártott szimmeringet. Én is így tettem, és sajnos nem az igazi
Valaki cserélte már ezt a "kis aranyost" a fél motort majdnem szét kell szedni miatta.....
erről a sprayről hallott már valaki? láncspraynek ajánlották?
Én is gondolkodtam, hogy melóba járók majd drz-vel, de eddig a 2 év alatt 3x voltam vele melózni. Macerás. Protektorok nélkül nem megyek sehova, de a cuccok nem férnek el a munkahelyemen az öltözőszekrényben. Csak a gond van vele.
Meg unalmas közúton motorozni!
Na meg a legtöbb "S"-es "E"-síteni akarja a motorját, tehát jobb egyből "E"-t venni!
Szerintem!
munkába járni nem ajánlanám az E-t, mivel üzemórás.
S-nek viszont 5-6ezer km az olajcsere intervalluma és meg lehet vele mozdulni terepen.
Sok sikert a vásárláshoz :)