Most vettem a motort és már így vettem meg. A spirált, amikor cseréltem az egész meg volt szorulva, azt kicseréltem, de a meghajtó nem hajtja meg a spirált. Még nem szedtem szét, de biztos, hogy a meghajtó a ludas. Ha bele rakom az újat, akkor azon lesz zsír rendesen!
Mikor én vettem a motort alábbi szempontok kellettek:
1. Legyen 21 colos kerék elöl. (tudja a földutat és gyenge terepet, meg utálom a kátyúkat).
2. Tudja a 90-100-at utazóban.
3. Legyen gyári állapot.
4. legyen hosszú rugóút
5. Ne legyen háború előtti.
6. legyen könnyű max 150 kg
Ezen kritériumok nagyon sok motort kizárnak. Mivel a 250-400-as enduró kategóriában csak a drz van.
Majdnem vettem egy nagyon szép sm-et, de akkor gondolkodtam, hogy nekem nem sm kell.
Ahogy nézegettem láttam, hogy S-sből több a gyárias kinézet, a használatból adódóan is már akkor sejtettem, hogy S-s kell. Mikor rájöttem, hogy E-sen nincs km óra és sokon index sem (minek is?), akkor eldőlt, hogy S-s kell.
Egy burgmant váltott. Tele volt a tököm a kis kerékkel. Száguldozni nem akarok, sarat soha nem fog látni vizet is csak akkor ha lemosom. Évi 3 ezer fog max belemenni, úgyhogy nem lesz széthajtva...
Persze akinek más céljai vannak, és mások az elképzelései annak más motor, és már verziójú motor jön be (Pl az E-s 50 lovacskával)
Helló Mindenki!
Egy buta kérdés.: ha behúzom az első féket és próbálom előre tolni a motort, akkor a "kormánynyak" felől érdekes kattogó hangot hallok. De, ha felrakom bakra és rángatom, ill. forgatom, akkor semmi hangot se hallok. Ez kormánycsapágy lesz? De akkor miért nincs felemelve semmi hangja?
Ha szereted nézni a km órát, csak hétvégi lötyögésre használod a földutakon és egyéb tekergésekre, akkor elég az S-s.
Nem tudom az E-sen van-e hátsó pata tartó, de ha nincs akkor az is számít, hogy két személlyel szeretnél-e menni.
Viszont, ha keményebben szeretnél endurózni, akkor E-s kellene. Bár akkor gumik ütni fogják a 38 km-s munkába járást és a hétvégi köröket. Magyarul egy köztes gumi kellene, ami komoly endurós célokhoz elengedhetetlen.
Illetve attól függ, hogy szükséged van-e az 50 lovacskára.
Az S nem üzemórás akkor azt sose néznéd meg hogy milyen állapotban van?
E-m van! Évente néztem,(állítottam) szelephézagot. Most van nálam 2 éve, a vez.lánc a 4 rovátkába van tehát azt lassan cserélem. Kuplung rugót cseréltem a lamellák tökéletesek. Valószínű ha vége a szezonnak lekapom a hengert meglesem hogy ott mi lapul. De ha s-em lenne ugyanezt megcsinálnám.
Szezonban meg havonta mikor pont esik az eső ránézek. Kb. ennyi az üzemóra.
Tehát akkor minek is vegyek 10 pacival kevesebbet?
Sziasztok,
ha van esetleg érdi, budatétényi, csepeli vagy hasonló vonzéskörzetű aki jönne ma egyet tekeregni az csörögjön rám nyugodtan.
1-fél2 körül indulok Százhalombattáról és ott fogok elosonni a 6-os mellett egészen a 0-ás hídig, onnan random.
nulla6húsz, öt58, hetvennyolc 5három.
310 Gyári tárcsával!
Kérésre hátra SM tárcsa és lánckerék!
06-20-5-636-213
ha mozog akkor húzni kell rajta
Mennyit lehet állítani a DRZ magasságán? 174 cm magas vagyok, vegyesen használnám a motort, így jó lenne biztosan állni vele. Köszi!
1. Legyen 21 colos kerék elöl. (tudja a földutat és gyenge terepet, meg utálom a kátyúkat).
2. Tudja a 90-100-at utazóban.
3. Legyen gyári állapot.
4. legyen hosszú rugóút
5. Ne legyen háború előtti.
6. legyen könnyű max 150 kg
Ezen kritériumok nagyon sok motort kizárnak. Mivel a 250-400-as enduró kategóriában csak a drz van.
Majdnem vettem egy nagyon szép sm-et, de akkor gondolkodtam, hogy nekem nem sm kell.
Ahogy nézegettem láttam, hogy S-sből több a gyárias kinézet, a használatból adódóan is már akkor sejtettem, hogy S-s kell. Mikor rájöttem, hogy E-sen nincs km óra és sokon index sem (minek is?), akkor eldőlt, hogy S-s kell.
Egy burgmant váltott. Tele volt a tököm a kis kerékkel. Száguldozni nem akarok, sarat soha nem fog látni vizet is csak akkor ha lemosom. Évi 3 ezer fog max belemenni, úgyhogy nem lesz széthajtva...
Persze akinek más céljai vannak, és mások az elképzelései annak más motor, és már verziójú motor jön be (Pl az E-s 50 lovacskával)
Egy buta kérdés.: ha behúzom az első féket és próbálom előre tolni a motort, akkor a "kormánynyak" felől érdekes kattogó hangot hallok. De, ha felrakom bakra és rángatom, ill. forgatom, akkor semmi hangot se hallok. Ez kormánycsapágy lesz? De akkor miért nincs felemelve semmi hangja?
Nem tudom az E-sen van-e hátsó pata tartó, de ha nincs akkor az is számít, hogy két személlyel szeretnél-e menni.
Viszont, ha keményebben szeretnél endurózni, akkor E-s kellene. Bár akkor gumik ütni fogják a 38 km-s munkába járást és a hétvégi köröket. Magyarul egy köztes gumi kellene, ami komoly endurós célokhoz elengedhetetlen.
Illetve attól függ, hogy szükséged van-e az 50 lovacskára.
E-m van! Évente néztem,(állítottam) szelephézagot. Most van nálam 2 éve, a vez.lánc a 4 rovátkába van tehát azt lassan cserélem. Kuplung rugót cseréltem a lamellák tökéletesek. Valószínű ha vége a szezonnak lekapom a hengert meglesem hogy ott mi lapul. De ha s-em lenne ugyanezt megcsinálnám.
Szezonban meg havonta mikor pont esik az eső ránézek. Kb. ennyi az üzemóra.
Tehát akkor minek is vegyek 10 pacival kevesebbet?
310es gyári tárcsával kérésre hátsó lánckerék és SM féktárcsa!
infó:06-20-5-636-213
ha van esetleg érdi, budatétényi, csepeli vagy hasonló vonzéskörzetű aki jönne ma egyet tekeregni az csörögjön rám nyugodtan.
1-fél2 körül indulok Százhalombattáról és ott fogok elosonni a 6-os mellett egészen a 0-ás hídig, onnan random.
nulla6húsz, öt58, hetvennyolc 5három.
Szép napot !
Le fogja dobni alánc mihelyst elindulsz vele.