Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez tényleg ugyanaz :)
Az a helyzet, rohadtul nehéz állítani mind a keihin( mind a mikuni esetében, főleg, hogy meleg motornál kell...erre találták ki a hosszabbított csávart, amit ujjal is lehet tekergetni, de láttam olyat, hogy az alapjáratállítóhoz hasonlóan flexibilis szárral van kihozva oldalra...amúgy ha megvan a jó beállítás utána már nem nagyon kell hozzányúlni, max ha szélsőséges hőmérsékleti körülmények között motorozik az ember...
Sziasztok!
Szerintem ez a két motor ugyanaz viszont a megadott kilóméterben elég sok eltérés van, gondoltam szólok nehogy valaki a kevés kilóméter alapján döntsön Amúgy valaki már megnézte személyesen is ezt a motort? Én is motorvásárlás előtt állok, csak azért kérdezem.
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/2
19506/SUZUKI_DRZ_400_S_.html
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/s
uzuki_dr-z_400_s_17000km-6748952
Ha jól látom akkor a CV esetében csak úgy tudsz benzin / levegő keveréket állítani, ha ki van szerelve a karburátor? Vagy hogy, mivel lehet egyébként hozzáférni?
Köszi a tippet!Kicserélem.
Én is úgy csinálom, idom le, emelőre a gép(hogy csökkenjen a terhelés), wd40 és kalapálás(finoman)...egy rugóösszehúzó célszerszám ideális lenne még, de szerintem ez a legegyszerűbb módja...
Én az oldal idomot szedtem le, de úgy is nehézkes hozzá férni. Szét kell szedni a vázat ,hogy oda férjek rendesen vagy van valami egyszerűbb megoldás?
ELADÓ!

Scott USA Crossszemüveg kékes lencsével.

Szép állapotban, minimális karcosság a lencsén.

1500Ft-

Érd.: kgdrzs@hotmail.com
Igazad van tavaly óta nézem a fórumot és nagyon sokat tanultam belőle,mert a mostani motorom teljesen ismeretlen volt számomra.Jó dolog az ha a jó és rossz tapasztalatokat megosztjuk egymással.
Falusiasan azt szokták mondani zsidó is a más kárán tanul.
Szia
Igazad van de nem sok jót hallani itt a szerelőkről! Suzuki szervízben volt olyan havernak hogy a vadi új gumiját lenyúlták és feltettek neki valami szart ,ami volt vagy 10 éves. Had ne kelljen részleteznek hogy hogyan szerezte vissza haver. Ezek után megcsinálok mindent itthon amit tudok, és inkább utánaolvasok kérdezgetek itt a fórumon. Eddig minden problémát megtudtam így oldani.
Üdv
Értem amit írsz,de szerintem olyan ember nincs aki mindenhez ért.
Figyelj gépszerelő a szakmám,de én se szerelek meg mindet a gépeken,pl adagoló mert ahhoz beállító pad kel.Próbálgathatnám én is de aki minden nap azt csinálja nyilván jobban ért hozzá mert ez a szakmája.Viszont az tényleg nagy szemétség,hogy lefüstölik a gumikat meg rongálják a rájuk bízott motorokat.Én egy becsületes rendes szerelőt találtam akihez elvinném a motort ha olyat kel szerelni rajta amihez én már nem nyúlnék.Remélem minél kevesebbet kel.
DRZ SM hátsó lámpa + prizma! ELADÓ!
Sokan azért nem viszik szerelőhöz a motorjukat, mert szeretik maguknak csinálni, ez az egyik hobbijuk.
Próba szerencse. Ahogy, T.Petya is mondja a próba mutatja meg úgyis, aztán majd meglátod, hogy kell- e másik lánc.
Nekem 14/41- hez a 110 szemest még épp össze bírtam akasztani és pár kattintásnyival feszítettem le. De nekem excenteres a feszítőm a csúszkás is lehet, hogy máshogy feszít!
Hejjj,de polír
Haldoklik az indító reléd
Érezd magad jó helyzetben! Nem gúnyolódásból mondom, hanem ezek szerint Te még nem csalódtál a szakemberekben. Ahogy nézem más iparban is, de motoros körökben olyan elképesztő barbár hozzá nem értő gánymestereket lehet találni, hogy részemről az utolsó legyen ,hogy szervízbe vigyem a gépet bármilyen ürüggyel. Ha éppen hozzáértően végzik a dolgukat akkor csak hidegen füstölnek vele gumit stb.. (pont a múlt héten találkoztam egy tulajjal, patika állapotú régi 1.1 es gixije van, és a motorozásra terelődött a szó, és kérdezte nem cserélnék -e neki láncszettet, mert engem olyan rendesnek lát, mert ahova eddig hordták a gépeket a barátjával ott lefüstölik a gumit a nagy becsben tartott gépeikről... )

Nagy ritkán amikor valamit még is el kell vinnem valahova motor autó akármi, az szinte sosem maradéktalan. Ezért vagyok híve a saját javításnak, persze csak ha megy a dolog:)

Ha meg lenne is olyan akire rábíznám, annak meg hülye lennék fizetni azért amit én is szépen meg tudok csinálni és még szívesen is csinálom

Kinek ez, kinek az
Azért jó ezt a fórumot olvasni mert a fórumozók nagy része szakembernek érzi magát, saját maga berheli a motorját.Mi lesz az igazi motor szerelőkkel,éhen halnak?Oké hogy a kisebb szereléseket magunk végezzük el, mert spórolunk a pénzel,de egy motor generált vagy karbi beállítást,villamosság szerelést érdemesebb szakemberre bízni, hiszen ez mind külön szakma. Saját tapasztalatból mondom,nem mindig az olcsó a kifizetődő megoldás.
Üdv !
Gyárilag 112 szemes a lánc az állító pontosan a 3 mas elött van 1 pöcökkel.
Nagyon szépen köszönöm az idáigi segítséget!
A fordulatszámmérős km óra mi pénz lenne?
jogos.
Üdv. DR 650 maradék valakinek?
110 szemeset meg kell venni és lehet variálni