Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Ő lenne az S-es kiszemelt, ha tudtok róla jót-rosszat...
Thx
sziasztok,
Tanácsot kérnék. Drz vásárlás előtt állok, de nem igazán tudom eldönteni hogy E, vagy S verzió legyen.
Árban hasonló a kettő de ugye fönn is kell tartani, használatát tekintve munkábajárós (budapestre napi 38 km oda és 38 km vissza) illetve hétvégi kezdő endurózásos megmozdulásokra használnám.
Az S-es nem üzemórás nehezebb valamivel és 40 ló, az E-s üzemórás, és 50 ló vagy...?
Előre is köszi a véleményeket
Na, én ma küzdöttem meg vele.Mindenképpen meg kell melegíteni, majd jól megkocogtatni, mert az alunak nagyobb a hőtágulása mint az acélnak - úgy valszeg menni fog(persze csak akkor, ha nem ütötted nagyon szét a csavarfejet).
Hali!

Nekem is ki kelet fúrni tavaly, mert így jártam mint te. Utána esztergáltamat bele 6-os 8.8-as imbusz csavar fejéből. Azóta jó!
Gyertek Brezovára!4 Jön valaki Vasárnap?
Alszik már mindenki.
"Na mivan ..Mindenki kidőlt?
Én szedek itt egyedül Béres-cseppet?"
Hello!
K3-as S (mikuni bsr36) karbiban én így csinálom:
Űlés le, tank le, karbi-henger és karbi-airbox bilincsek meglazít, karbit kicsit kifordítod, így hozzáférsz a tetejéhez, leveszed a karbifedelet, membrán-csuzka-tű kombót kiemeled, a tűt egy kis fehér műanyag dugószerűség tartja a helyén, ahhoz erős csipesszel, vagy vékony hosszú fogóval férsz hozzá, nem menetes hanem recés, ki kell húzni-rántani(ilyenkor persze vigyázz mert a kisrugó-alátét repülhet...).
A tűn 5 hely van, zégert kiveszed, állítod. Aztán összerakod.
Szétszedésnél figyelj oda, ne vesszenek el a tömítések (pl van egy 2-3mm átmérőjű gumigyűrű a fedél szélén, az is elgurulhat) szóval odafigyelve, óvatosan...
40-50 e körül !
A tankon a csap jo mivel a tankot szedtem mar le es ha elzarom nem is csopog csak ha nyitva marad!Gondolom nem lehet egy nagy osszeg es ha mar szetbontom kicserelem biztos ami biztos!
De ha a csap nem zár el rendesen, attól még a tűszelepnek le kellene nem?
Hali.
Azért nézd meg hogy jó e a csapod mielött a karbihoz nyulsz!
üdv.
üdv. érdekelne hogy valaki tudja e hgy menyibe kerülne a nevemre átiratni egy DRZ 400 E t nem tudom mi szükséges eredet vizsga ado müsziki stb . kb menyibe kerülne az egész. köszönöm
MEGOLDÓDOTT!Köszi... Bele lett ragasztva még 6 éve
uuuu melegítsd meg a csavart ,ha van forrasztó pisztolyod ami tud szúró lángot is és elvileg ok! ( az enyémnél működött)
Lehet előző gazdi beleragasztotta.
Én hátsó tárcsával jártam így ott le kellett fúrni a csavarokat, 10.9- est meg nem egyszerű.
De ezt a csavart én simán meglazítottam.
Próbáld meg melegíteni!
Ütvecsavarhúzó a megoldás.
Ha tudsz, akkor kérj kölcsön valakitől, ha meg inkább vennél magadnak, akkor ajánlom, hogy valami minőségit, mert ez pont olyan szerszám, aminél fontos, hogy jó anyagból legyen.
Tapasztalatból mondom, én vettem egyet 3000 körül, kb 2 csavart tudtam kiszedni vele, utána úgy eldeformálódott a bele, hogy funkcionálisan hasznavehetetlen.
üdv!
Az előbb cseréltem ki a betétet hátul,szerencsére nekem simán kijött.
Talán érdemes lenne kipróbálni egy ütvecsavarozót.
Ha sikerül, és tudsz is, hegessz rá valamit.
Valakinek ötlete tippje ennek az anyaszomorító alkatrésznek eltávolítására? (lehetőleg barátságos megoldás érdekel ) Csavarlazító, kiskalapács nagykalapács gumiból, krova, nagy csavarhúzó, kis csavarhúzó és még az atyaúristen sem tudja kilazítani...
Kis segitseg kellene!Drz e-hez hol tudnek rendelni tuszelepet a karbihoz?Ha leallok a geppel kb 2ora mulva elkezd lassan csepegni a benya es ha mar szetszedem kicserelem mert ha nem javul meg a takaritastol nem akarom megegyszer szetszedni mert azert nem kis munka!
A DR-Z mint harci jármű...
eladó nagyon szép állapotban lévő 1 hónapot használt Airoh cross bukósisak hozzávaló új scottl szemüveggel L méretben 1300g a súlya