Üdv! Fölhívtam pár perccel ezelőtt egy csávót aki árul ledes indexeket.. Adja az indexekhez a relét is, de nekem azt mondta hogy azért adja el, mert hiába volt reléje az indexekhez az ő motorján csak nem működött rendesen, csak világított..
Ha megrendelném, és nekem sem működne rendesen a relé akkor még azt ugye szerintetek meg lehet csinálni hogy egy ellenállást rakok rá? Tehát ez tuti módszer lenne? Nekem még úgy is jó lenne ha csak gyorsabban villogna a kelleténél, de ne világítson folyamatosan.
Ertelek, tehat akkor minden klappolni fog! Rendben, igazabol ez is plusz segitseg milyen csavarokat hasznaltal...szoval...
Koszi az infokat! Ja es nezegettem a kepeket a tobbi albumodban! Fasza a jarganyod!
6 os csavarok valóak a gyári lyukakba amit fényképeztem is. Csak én süllyesztett imbuszra cseréltem, igaz nekem sem fog látszani ha veszek rá majd táskát.
Bocsi barátnőm adatlapjáról küldtem el véletlenül! nem raktam relét. kreszben az van elő írva 60-120 villogás 60 sec alatt. 120 villogás kb így ledesen gy hogy ne köthetnek bele... csak gyorsabbnak tűnik minta gyári.
nem raktam relét. kreszben az van elő írva 60-120 villogás 60 sec alatt. 120 villogás kb így ledesen gy hogy ne köthetnek bele... csak gyorsabbnak tűnik minta gyári.
szia rider:-)
Nos igazából nekem nagyon bejött az a motor,és ha a barátommal nem futok össze aki motocrossozik,akkor már rég az enyém az a motor.Ennek a havernak a motorját az a szerelő szerelte,aki ott dolgozik,ő csak azt mondta(semmi konkrétra nem tért ki,hogy ismerősnek nem ajánlott)én meg hittem neki, ezért nem vettem meg.
Attol függetlenül ha van hozzáértő barátod, vagy itt a fórumon olyan srác aki keni vágja a dolgokat,és szivessen elmenne veled akkor nézd meg azt a motort.Sok szerencsét hozzá.Imcsi 73.
Zsiir! Nagyon Koszonom! Okes, akkor egy kicsit kell fabrikalni, de ok igy szerintem menni fog. Jelenleg kulfoldon vagyok, de ahogy hazaertem,szerintem neki esek. Rendben nem felejtem el, en is csinalok majd rola kepet! :) Halas vagyok! Az indexel sem lesz baj, uj relet is tettel a led index miatt?
nah itt vagyok!:) képeket csatolom az a lényeg 3 csavarral fogattam fel vázhoz a középső csavar csak a sárvédőtoldat van lehúzatva vázhoz majd mellette 2 oldalt a 2 csavar meg egyben a farokidommal. (értelem szerűen középső csavarral kezdj, kicsit szűk lesz a hátsó idomra de rátudod feszíteni, rányomni. ) Ja és nekem vna még 2 fül a farokidomomon még ahhoz 2 csavarral hozzá fogattam és kész!. Csak nekem még táska hiányzik és király lesz. Kicsit hosszú kábellel adják azt valahova varázsold el nekem így sikerült meg ülés alá ami fért... ja és nekem nem gyári farokidom volt rajta hanem más és megvolt buherálva csatlakozója de gyárival sztem passzolni fog és csak össze kell dugni ;) indexet meg ha veszel akkor azt forrasztani kell de nem kell hozzá főiskola!;) Várom a képeket hogy milyen lett! remélem megfelel a leírás!
Én is említettem a srácnak aki átnéztek a gépem...
Ő azt mondta, hogy életében nem hallott ilyenről.
Endurocross-ban versenyez amatőr szinten, szóval látott már terepmotort, és nagyon lelkiismeretes.
Azért lehet, hogy majd rábeszélem, hogy ragassza be :)
A legjobbkor kérdezed!
Szerelőnél van a mocim...más ügyben(váltó vissza húzó rugó tört el..),mondom neki nézzen már rá a gyújtás részre mert hallottam hogy fel szokott lazulni ott mi...
Na Ő előadta... minden DRZ-n ha ő szervizeli,addig nem megy ki a kapun még be nem ragassza azt!Amikor bejöttek..meséli 200-ben,vett az egyik haverja,újat..1 év után szét is ment..majd jöttek sorba a..a 3.-nál felhívta a Suzuki motor magyarországot,és mondta h 1 év alatt a 3. ezzel a hibával..erre ők: ez nem tipus hiba!Nem találkoztak ilyennel,egyedi eset,majd lecsapták a telefont azzal a mondattal,hogy ilyennel senki ne vigye vissza garanciás javításra,ez a hiba nem létezik...Na utánna döntötte el h mindet beragassza ami nála megfordul valaha is..
Ha megrendelném, és nekem sem működne rendesen a relé akkor még azt ugye szerintetek meg lehet csinálni hogy egy ellenállást rakok rá? Tehát ez tuti módszer lenne? Nekem még úgy is jó lenne ha csak gyorsabban villogna a kelleténél, de ne világítson folyamatosan.
De természetesen DRZ-re kellene az index.. :)
Koszi az infokat! Ja es nezegettem a kepeket a tobbi albumodban! Fasza a jarganyod!
Az imbusz csavarokat hol sikerült beszerezni?
Nos igazából nekem nagyon bejött az a motor,és ha a barátommal nem futok össze aki motocrossozik,akkor már rég az enyém az a motor.Ennek a havernak a motorját az a szerelő szerelte,aki ott dolgozik,ő csak azt mondta(semmi konkrétra nem tért ki,hogy ismerősnek nem ajánlott)én meg hittem neki, ezért nem vettem meg.
Attol függetlenül ha van hozzáértő barátod, vagy itt a fórumon olyan srác aki keni vágja a dolgokat,és szivessen elmenne veled akkor nézd meg azt a motort.Sok szerencsét hozzá.Imcsi 73.
Ő azt mondta, hogy életében nem hallott ilyenről.
Endurocross-ban versenyez amatőr szinten, szóval látott már terepmotort, és nagyon lelkiismeretes.
Azért lehet, hogy majd rábeszélem, hogy ragassza be :)
Szerelőnél van a mocim...más ügyben(váltó vissza húzó rugó tört el..),mondom neki nézzen már rá a gyújtás részre mert hallottam hogy fel szokott lazulni ott mi...
Na Ő előadta... minden DRZ-n ha ő szervizeli,addig nem megy ki a kapun még be nem ragassza azt!Amikor bejöttek..meséli 200-ben,vett az egyik haverja,újat..1 év után szét is ment..majd jöttek sorba a..a 3.-nál felhívta a Suzuki motor magyarországot,és mondta h 1 év alatt a 3. ezzel a hibával..erre ők: ez nem tipus hiba!Nem találkoztak ilyennel,egyedi eset,majd lecsapták a telefont azzal a mondattal,hogy ilyennel senki ne vigye vissza garanciás javításra,ez a hiba nem létezik...Na utánna döntötte el h mindet beragassza ami nála megfordul valaha is..