Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem érdemes így számolgatni mindig rá kell próbálni
8fog alul 4szem fölül 4 szem akkor már csak fele
Kiváncsivá tettél!?
gondold át mégegyszer
Láncméretezés
1 darab csaptáv: 15,9 mm. Te 8 foggal csökkented az áttételt 15,9*8= 127,2mm !
Tudsz ennyit állítani a feszítővel?
De kövezzetek meg ha rosszul gondolom.
Jaja azt!
Vávává...az előbbi képen fordítva van a karbi, és hülyeséget írtam, amit most raktam fel azon tutira jól van jelölve a keverékállító csavar, alul...remélem azt keressük
Az az alja.........
Ott van az...
Üdv mindenkinek!
Rendeltem a DRZ re egy 39 fogas hátsó lánckereket a 47 es helyett.
Mennyibe fog a láncom hosszú lenni az újhoz,mert a gyári láncon nincs patent szem,szétszedni nem szeretném.
Ja és leírom azért,tudom hogy szettbe illik cserélni de nem látom értelmét hisz kevés van a motorban,és jó állapotú a lánc-lánckerék.

Előre is köszönöm a válaszokat!
Sziasztok! Dr 350 et keresek 250e forintig! akinek van vagy esetleg tud eladót kérem jelezzen nekem, (pannonia15@citromail.hu) előre is köszi és bocsi a zavarásért!
Hol? Nem találom sehol sem....Itt van ez,igaz nekem sima van nem MX de majdnem ugyanaz. Itt hol keresem?
Üdv
Ha egyértelműen melegebb időjárásnál rosszabb, hidegben meg jobb, akkor szinte tuti a sokkallás!

Ugye több az zoxigén a "sűrűbb" levegőben, tehát a túl sok benyát el tudja égetni, ha meg kihigult a levegő a melegben akkor már nem
Úhh, most látom az FCR fordítva van a képen, (még oda is van írva)...fura lett volna ha felül van...
úgyhogy storno!
Hm...úgy tudom, torpanás lehet túl szegény, vagy túl dús keveréktől...a dúsítást a súbertű állításával már próbáltam, de rosszabb lett(durvábban kezdett el dadogni torpanáskor)...ezért gondoltam sokat kap...nem tudom , hogy kormol-e, majd megkérek valakit figyelje...:)
...
Mindenesetre csak akkor kezdhetek vele újra szórakozni, mikor megint meleg lesz(végre...)
Az FCRen felül van az állító csavar!
Elvileg körmös kulcs a célszerszám, de én ütni szoktam finoman, csavarlazító előtte, hogy könnyebben induljon meg...pepecs meló, meg ha nem vigyáz az ember jó ronda lesz a két gyűrű...
Folsot kilazitod felfele aztan az also mehet lefelé:) en teljesen letekertem de nem lett sokkal jobb. Mivel az E valtozat nem ket szemelyre van tervezve lehet puhabb a rugo mint az S valtozatba. Lehet nem igy van.. ez csak egy tipp:) ha van balami megoldasod irj legyszi:)
Hali, és amikor torpan, jön belőle fekete korom? Mert ha melegebb időben rosszabb a gép mint hidegben, akkor erősen valószínű ,hogy sok benzint kap. Igaz a DRZ karbiját nem ismerem, de gondolom olyan rendszerű mint a DR-en, és csak egy "pilot" csavar van amivel keveréket tudsz állítani, és ez a csavar a folytószelep alatt található. Ha ilyen, akkor ezzel csak azt a keveréket lehet befolyásolni tudtommal ami olyankor eteti a gépet amikor a folytószelep zárva /alapjárat, motorfék/. Szóval ha fél-negyed gázról húzol oda neki és betorpan ,akkor szerintem a gond nem ennek a csavarnak az állásával lesz!
Köszi a választ:) Gondoltam,hogy lefelé, csak rosszul tetettem fel a kérdést,vagyis elégé rá van szorulva, és még nem mertem feszegetni, csak melyiket lehet könnyeben lelazitani?
Nekem is ez a problémám,azért akarom állítani:)
Értelemszerűen...ha összenyomod a rugót, keményedik, tehát lefelé...
Mi lehet az önindítóval,az ülés alatt kattog valami relé,de csak akkor indít ha kocogtatom az önindítót,szén kefe 1 hónapja volt cserélve..múltkor leszedtem az önindító résznél a fogaskerék ház fedelét,benyúltam simán forog az önindító tengely ..?
Nemsokára végzek az a kategóriás jogsival és egy suzuki DR 650R SP44B re lettem nagyon kíváncsi :)
Alkatrészellátásilag és műszaki dolgokban hova sorolnátok? (1-10 skálán)
Megköszönnék előre minden hasznos infót amit megosztanátok velem :)
Vételnél mikre érdemes odafigyelni? Nem szeretnék hibát elkövetni