Láncméretezés
1 darab csaptáv: 15,9 mm. Te 8 foggal csökkented az áttételt 15,9*8= 127,2mm !
Tudsz ennyit állítani a feszítővel?
De kövezzetek meg ha rosszul gondolom.
Vávává...az előbbi képen fordítva van a karbi, és hülyeséget írtam, amit most raktam fel azon tutira jól van jelölve a keverékállító csavar, alul...remélem azt keressük
Üdv mindenkinek!
Rendeltem a DRZ re egy 39 fogas hátsó lánckereket a 47 es helyett.
Mennyibe fog a láncom hosszú lenni az újhoz,mert a gyári láncon nincs patent szem,szétszedni nem szeretném.
Ja és leírom azért,tudom hogy szettbe illik cserélni de nem látom értelmét hisz kevés van a motorban,és jó állapotú a lánc-lánckerék.
Sziasztok! Dr 350 et keresek 250e forintig! akinek van vagy esetleg tud eladót kérem jelezzen nekem, (pannonia15@citromail.hu) előre is köszi és bocsi a zavarásért!
Hm...úgy tudom, torpanás lehet túl szegény, vagy túl dús keveréktől...a dúsítást a súbertű állításával már próbáltam, de rosszabb lett(durvábban kezdett el dadogni torpanáskor)...ezért gondoltam sokat kap...nem tudom , hogy kormol-e, majd megkérek valakit figyelje...:)
...
Mindenesetre csak akkor kezdhetek vele újra szórakozni, mikor megint meleg lesz(végre...)
Elvileg körmös kulcs a célszerszám, de én ütni szoktam finoman, csavarlazító előtte, hogy könnyebben induljon meg...pepecs meló, meg ha nem vigyáz az ember jó ronda lesz a két gyűrű...
Folsot kilazitod felfele aztan az also mehet lefelé:) en teljesen letekertem de nem lett sokkal jobb. Mivel az E valtozat nem ket szemelyre van tervezve lehet puhabb a rugo mint az S valtozatba. Lehet nem igy van.. ez csak egy tipp:) ha van balami megoldasod irj legyszi:)
Hali, és amikor torpan, jön belőle fekete korom? Mert ha melegebb időben rosszabb a gép mint hidegben, akkor erősen valószínű ,hogy sok benzint kap. Igaz a DRZ karbiját nem ismerem, de gondolom olyan rendszerű mint a DR-en, és csak egy "pilot" csavar van amivel keveréket tudsz állítani, és ez a csavar a folytószelep alatt található. Ha ilyen, akkor ezzel csak azt a keveréket lehet befolyásolni tudtommal ami olyankor eteti a gépet amikor a folytószelep zárva /alapjárat, motorfék/. Szóval ha fél-negyed gázról húzol oda neki és betorpan ,akkor szerintem a gond nem ennek a csavarnak az állásával lesz!
Köszi a választ:) Gondoltam,hogy lefelé, csak rosszul tetettem fel a kérdést,vagyis elégé rá van szorulva, és még nem mertem feszegetni, csak melyiket lehet könnyeben lelazitani?
Mi lehet az önindítóval,az ülés alatt kattog valami relé,de csak akkor indít ha kocogtatom az önindítót,szén kefe 1 hónapja volt cserélve..múltkor leszedtem az önindító résznél a fogaskerék ház fedelét,benyúltam simán forog az önindító tengely ..?
Nemsokára végzek az a kategóriás jogsival és egy suzuki DR 650R SP44B re lettem nagyon kíváncsi :)
Alkatrészellátásilag és műszaki dolgokban hova sorolnátok? (1-10 skálán)
Megköszönnék előre minden hasznos infót amit megosztanátok velem :)
Vételnél mikre érdemes odafigyelni? Nem szeretnék hibát elkövetni
1 darab csaptáv: 15,9 mm. Te 8 foggal csökkented az áttételt 15,9*8= 127,2mm !
Tudsz ennyit állítani a feszítővel?
De kövezzetek meg ha rosszul gondolom.
Rendeltem a DRZ re egy 39 fogas hátsó lánckereket a 47 es helyett.
Mennyibe fog a láncom hosszú lenni az újhoz,mert a gyári láncon nincs patent szem,szétszedni nem szeretném.
Ja és leírom azért,tudom hogy szettbe illik cserélni de nem látom értelmét hisz kevés van a motorban,és jó állapotú a lánc-lánckerék.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Üdv
Ugye több az zoxigén a "sűrűbb" levegőben, tehát a túl sok benyát el tudja égetni, ha meg kihigult a levegő a melegben akkor már nem
úgyhogy storno!
...
Mindenesetre csak akkor kezdhetek vele újra szórakozni, mikor megint meleg lesz(végre...)
Alkatrészellátásilag és műszaki dolgokban hova sorolnátok? (1-10 skálán)
Megköszönnék előre minden hasznos infót amit megosztanátok velem :)
Vételnél mikre érdemes odafigyelni? Nem szeretnék hibát elkövetni