Autó vásárlás miatt felszámolt raktárkisöprő motoros alkatrészek:
Prémium kategóriás 5/5 csillagos 0.0 km-es zsír új gumi dobozában:
Prémium gumi prémium motorokra: MEFO Explorer 130/80 R18 72T MFE 99 gumi: csak 1 db van már belőle: 34 ezer HUF helyett most csak fix 26 ezer HUF ajándék áron!
DRZ 400 alkatrészek:
- lánckerék 47-es: 4000 HUF
- JT lánckerék 48-es: 5000 HUF
- JT lánckerék 43-as: 5000 HUF
- gyári gumi fékcső, szép állapotú (DRZ S): 3000 HUF
- Suol racing protektoring XXL-es: 25.000 HUF, kifogástalan, szép állapotú.
[DRZ tükrök, Km spirál, kupplung- és gáz bowdenek, 44-es lánckerék, Banner akksi már elkeltek ezek miatt már ne hívj!]
Csoportos vásárlás esetén további kedvezmény lehetséges!
e-mailcím: csizipeti@gmail.com
Ehhez jár másik (módosított) főtengely is, más lökethosszal, igy jön ki az 522ccm... A henger az 490-es. Már volt szerencsém ilyenhez... nem egy tartós darab sajna, azért a DRZ blokkot nem erre tervezték... A 440-essel még nincs gond, de felette már nem való utcára.
hát mi is fosunk h baj lesz, sztem ebben az évben nem hivjuk fel a figyelmet ennyire magunkra, majd elvonulunk vmi játszós útvonalra.
csattogtatni a motort nem túl egészséges a szelepeknek, dehát 1 évben azt az 1-2 alkalmat kibirja amikor ilyen összeröffenés van. ha csak szimplán leveszed meg vissza akkor nem durran csak ha nagy fordulaton veszed le és adod rá újra
Nézegettem a videóidat ,kurvajók! Nem kaptak még el titeket a jardok? Van hangotok és itt-ott nem biztos hogy minden szabály szerint megy. Nálunk már csak azért megállít hogy miért nem 5 ben megyek városban alapjáraton.
Kipufogó durrogtatást gyújtás levételével(párr pillre) toljátok? Csak azért mert nekem az úgy nem durrog....
Amikor vetted a 440-et hajtókart azért vettél mert a régi szétment vagy a 440-hez másik kell?
üdv
Hol van a bolt helyileg? Illetve gondolom akkor szereltek is?
üdv
Prémium kategóriás 5/5 csillagos 0.0 km-es zsír új gumi dobozában:
Prémium gumi prémium motorokra: MEFO Explorer 130/80 R18 72T MFE 99 gumi: csak 1 db van már belőle: 34 ezer HUF helyett most csak fix 26 ezer HUF ajándék áron!
AGV ACF prémium kategóriás (Advanced Composit Fibre!) sisak: 25.000 HUF.
Makulátlan, karcok nélküli, E3 jelzés, címkék mindenféle sértetlen. Tiszta, steril külső-belső állapot. Újonan vásároltam (hozattam) barátnőmnek, de méretprobléma miatt eladó.
DRZ 400 alkatrészek:
- lánckerék 47-es: 4000 HUF
- JT lánckerék 48-es: 5000 HUF
- JT lánckerék 43-as: 5000 HUF
- gyári gumi fékcső, szép állapotú (DRZ S): 3000 HUF
- Suol racing protektoring XXL-es: 25.000 HUF, kifogástalan, szép állapotú.
[DRZ tükrök, Km spirál, kupplung- és gáz bowdenek, 44-es lánckerék, Banner akksi már elkeltek ezek miatt már ne hívj!]
Csoportos vásárlás esetén további kedvezmény lehetséges!
e-mailcím: csizipeti@gmail.com
én ezen a hengeren sokat gondolkoztam, de végül nem vettem meg:
http://www.ebay.com/itm/suzuki...
Én úgy tudom, hogy 450 fölött, már minden esetbe cserélni kell erősebre a főtengelyt is!
sokunknak a motorja nem ér ennyit mint ez a szett
csattogtatni a motort nem túl egészséges a szelepeknek, dehát 1 évben azt az 1-2 alkalmat kibirja amikor ilyen összeröffenés van. ha csak szimplán leveszed meg vissza akkor nem durran csak ha nagy fordulaton veszed le és adod rá újra
Kipufogó durrogtatást gyújtás levételével(párr pillre) toljátok? Csak azért mert nekem az úgy nem durrog....
itt meg videok:
http://www.youtube.com/user/dr...