Szeva, Terdik (osztalytarsam volt) mesélte hogy együtt szoktatok néha nyomulni,tervezem h meglatogatlak egyszer titeket,asszem még videot is lattam ahogy mész,meg ahogy olvasom elég sok tuning motyót is beletettél az sm-be, nekem Sem van,perpill fcr karbi,van rajta, most kerül bele E hengerfej yoshi vez tengelyekkel,meg nyaron szeretnék yoshi kipu rendszert,yoshi cdi-vel,és majd eszmecserélhetnénk :D
Ja meg persze mehetünk egy bő kört a cívis varosban :D
Értem.
A 440 hengert és a leömlőt hol vetted? Athenát itthon amit találtam arany árban mérték. Hajtókar nélkül 295.000ft persze nem néztem végig minden oldalt de hasonló árakba botlottam.
Megnéztem a videot a 3x3-ról ,nem tudom hogy E-n gyárilag -e de nekem ez ki van vágva,karbihoz nem nyúltam ,de lehet abban is van valami.
nem tudni hány Le, de erősebb volt mint egy haver DRZ E-je ugyanezzel az áttétellel. majd lesz lehetőség kipróbálok többet.
Hát ez folyamatos fejlesztés volt, hengert azért cseréltem mert muszály volt, és a 440 Athena nem volt drágább mint a 400as gyári aztán folyamatosan ahogy volt kis pénz toltam bele mikor volt kedvem.
Henger+dugó+hajtókar 270e szereléssel, fcr karbi 45e , Finster dob + saválló leömlő + titán összekötő 45 vagy 50e arra már nem emlékszem, légszűrő tuning kivágás van rajta 3x3 mod (youtube) tiltás ki van iktatva, tehát többet forog, azt előző gazda csinálta. és kb ennyi.
Eddig titok ovasó vótam,másutt nem óvashatad a hozzászólásomat
Jó mög szédítök itt néha égymást
Régúta ovasgatom má a fórumot,nem igön segítötök égymásnak,mögy a süketduma, persze tisztölet a böcsület 1-2-t kivételnek aki segít is a másiknak
CSERÉLNÉM 2003évj KTM sx 125 mocimot DRZ-re vagy Rmz-re
ha drágább a motorod a KTM-hez adok supermotoszettet vagy ha mégdrágább adok hozzá elsö supermoto telókat is 5000km eset..
érdeklödni ise07@freemail.hu
Itt be is fejeztem a veled való beszélgetést! Ne haragudj de már több fórumon is olvastam a hozzászólásaidat és sehol sem tudtál értelmes hozzászólást produkálni.
Ez a téma engem is foglalkoztat persze észerü keretek között.
Szombathelyen mentem még tavaly év végén és megelőzött egy drz.
Mondom utána megyek , megállítom beszélgetek vele kicsit,hát kb anyit tennék hozzá hogy 15-40 áttétel volt fent amivel 175 körül van a vége de rendesen otthagyott a kolléga. Valahol Körmend előtt állt meg pihenni ott beértem,akkor láttam hogy osztrák rendszámú a gép,megálltam összeszedtem az összes német tudásomat és elkezdtünk "beszélgetni". Azon volt minden amit el lehet képzelni 440 henge,r sport kipuf, tuning karbi, könnyitett volt abban minden,főtengő, hajtókar, kuplung. Valahol itt Magyarországon csináltatta az egészet valami autós tuning céggel,a cég nevére már nem emlékszem,meg nem is értettem mindent amit mondott. Azt nem tudom hogy hány paci volt de minden sebességbe szedte az elejét és simán vitte a 200km/h-t. A tuning áráról annyit mondott hogy nem számolta a pénzt de vehetett volna belőle még 1 drz-t......................
Ilyenben nem gondolkodom de egy 440 henger hozzá állított karbi,jó kis kidörentővel megnézném hogy mit tud a gép.
(testépítő)
Ktm-et meg nem veszek MERT a 690smc az ami bejön, azt meg nem igen dobálják elérhető áron, a többinek meg simán nem tetszik a külleme.
De ha valaki tud olyat aki már megcsinálta ezeket a tuningokat és tudna véleményt mondani mennyivel lett jobb meghallgatnám,jah és DRZ-E re menne fel a cucc.
Üdv
Ja meg persze mehetünk egy bő kört a cívis varosban :D
A 440 hengert és a leömlőt hol vetted? Athenát itthon amit találtam arany árban mérték. Hajtókar nélkül 295.000ft persze nem néztem végig minden oldalt de hasonló árakba botlottam.
Megnéztem a videot a 3x3-ról ,nem tudom hogy E-n gyárilag -e de nekem ez ki van vágva,karbihoz nem nyúltam ,de lehet abban is van valami.
Hát ez folyamatos fejlesztés volt, hengert azért cseréltem mert muszály volt, és a 440 Athena nem volt drágább mint a 400as gyári aztán folyamatosan ahogy volt kis pénz toltam bele mikor volt kedvem.
Henger+dugó+hajtókar 270e szereléssel, fcr karbi 45e , Finster dob + saválló leömlő + titán összekötő 45 vagy 50e arra már nem emlékszem, légszűrő tuning kivágás van rajta 3x3 mod (youtube) tiltás ki van iktatva, tehát többet forog, azt előző gazda csinálta. és kb ennyi.
üdv
nem üsz lé
Eddig titok ovasó vótam,másutt nem óvashatad a hozzászólásomat
Jó mög szédítök itt néha égymást
Régúta ovasgatom má a fórumot,nem igön segítötök égymásnak,mögy a süketduma, persze tisztölet a böcsület 1-2-t kivételnek aki segít is a másiknak
ha drágább a motorod a KTM-hez adok supermotoszettet vagy ha mégdrágább adok hozzá elsö supermoto telókat is 5000km eset..
érdeklödni ise07@freemail.hu
nem sped motor ez,hagyad mán a hüjeségedet
Szombathelyen mentem még tavaly év végén és megelőzött egy drz.
Mondom utána megyek , megállítom beszélgetek vele kicsit,hát kb anyit tennék hozzá hogy 15-40 áttétel volt fent amivel 175 körül van a vége de rendesen otthagyott a kolléga. Valahol Körmend előtt állt meg pihenni ott beértem,akkor láttam hogy osztrák rendszámú a gép,megálltam összeszedtem az összes német tudásomat és elkezdtünk "beszélgetni". Azon volt minden amit el lehet képzelni 440 henge,r sport kipuf, tuning karbi, könnyitett volt abban minden,főtengő, hajtókar, kuplung. Valahol itt Magyarországon csináltatta az egészet valami autós tuning céggel,a cég nevére már nem emlékszem,meg nem is értettem mindent amit mondott. Azt nem tudom hogy hány paci volt de minden sebességbe szedte az elejét és simán vitte a 200km/h-t. A tuning áráról annyit mondott hogy nem számolta a pénzt de vehetett volna belőle még 1 drz-t......................
Ilyenben nem gondolkodom de egy 440 henger hozzá állított karbi,jó kis kidörentővel megnézném hogy mit tud a gép.
(testépítő)
Ktm-et meg nem veszek MERT a 690smc az ami bejön, azt meg nem igen dobálják elérhető áron, a többinek meg simán nem tetszik a külleme.
De ha valaki tud olyat aki már megcsinálta ezeket a tuningokat és tudna véleményt mondani mennyivel lett jobb meghallgatnám,jah és DRZ-E re menne fel a cucc.
Üdv