Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szeva, Terdik (osztalytarsam volt) mesélte hogy együtt szoktatok néha nyomulni,tervezem h meglatogatlak egyszer titeket,asszem még videot is lattam ahogy mész,meg ahogy olvasom elég sok tuning motyót is beletettél az sm-be, nekem Sem van,perpill fcr karbi,van rajta, most kerül bele E hengerfej yoshi vez tengelyekkel,meg nyaron szeretnék yoshi kipu rendszert,yoshi cdi-vel,és majd eszmecserélhetnénk :D
Ja meg persze mehetünk egy bő kört a cívis varosban :D
Értem.
A 440 hengert és a leömlőt hol vetted? Athenát itthon amit találtam arany árban mérték. Hajtókar nélkül 295.000ft persze nem néztem végig minden oldalt de hasonló árakba botlottam.
Megnéztem a videot a 3x3-ról ,nem tudom hogy E-n gyárilag -e de nekem ez ki van vágva,karbihoz nem nyúltam ,de lehet abban is van valami.
nem tudni hány Le, de erősebb volt mint egy haver DRZ E-je ugyanezzel az áttétellel. majd lesz lehetőség kipróbálok többet.
Hát ez folyamatos fejlesztés volt, hengert azért cseréltem mert muszály volt, és a 440 Athena nem volt drágább mint a 400as gyári aztán folyamatosan ahogy volt kis pénz toltam bele mikor volt kedvem.
Henger+dugó+hajtókar 270e szereléssel, fcr karbi 45e , Finster dob + saválló leömlő + titán összekötő 45 vagy 50e arra már nem emlékszem, légszűrő tuning kivágás van rajta 3x3 mod (youtube) tiltás ki van iktatva, tehát többet forog, azt előző gazda csinálta. és kb ennyi.
tanulj meg elsőnek érthetően írni és majd akkor válaszolok talán
Azt se tudod mit beszélsz!
Hu né ba.....d mi-mi az hogy löhet S-ös gyöngéb mint az E-s oszt az csak 130-t mén hát hogy van ez Zsoti
Azt tudod hogy hány paci? Így a tuning után. És ha lehet tudni menyi volt az egész,henger, karbi, kipu?
üdv
Köszönjük Emese!
igen, nagyobb leömlő van + nincs is benne akkora hajlítás, tehát hamarabb leömlik
Milyen 1 hisztis vagy te Zsoti
nem üsz lé

Eddig titok ovasó vótam,másutt nem óvashatad a hozzászólásomat
Jó mög szédítök itt néha égymást
Régúta ovasgatom má a fórumot,nem igön segítötök égymásnak,mögy a süketduma, persze tisztölet a böcsület 1-2-t kivételnek aki segít is a másiknak
CSERÉLNÉM 2003évj KTM sx 125 mocimot DRZ-re vagy Rmz-re
ha drágább a motorod a KTM-hez adok supermotoszettet vagy ha mégdrágább adok hozzá elsö supermoto telókat is 5000km eset..
érdeklödni ise07@freemail.hu
Igen ezt tudom de neked ugye S-lett átalakítva? Kipufnál a leömlőt is cserélted? Illetve E karbi van fent?
miért olyan hihetetlen? gyári tuningolatlan S drz megy 165öt, nem lehetetlen kihozni a 200at, de igaz értelme nem sok van ...
Itt be is fejeztem a veled való beszélgetést! Ne haragudj de már több fórumon is olvastam a hozzászólásaidat és sehol sem tudtál értelmes hozzászólást produkálni.
nekem van fent minden, kivéve vezérműtengely tuning + gyújtás sincs...
Akó kérdezé
Majd akkor szólj hozzá a fórumhoz ha kérdeznek illetve ha kitöltöd az adatlapod ...LUZER....
DRZ vel ,200 al ment mese

nem sped motor ez,hagyad mán a hüjeségedet
Ez a téma engem is foglalkoztat persze észerü keretek között.
Szombathelyen mentem még tavaly év végén és megelőzött egy drz.
Mondom utána megyek , megállítom beszélgetek vele kicsit,hát kb anyit tennék hozzá hogy 15-40 áttétel volt fent amivel 175 körül van a vége de rendesen otthagyott a kolléga. Valahol Körmend előtt állt meg pihenni ott beértem,akkor láttam hogy osztrák rendszámú a gép,megálltam összeszedtem az összes német tudásomat és elkezdtünk "beszélgetni". Azon volt minden amit el lehet képzelni 440 henge,r sport kipuf, tuning karbi, könnyitett volt abban minden,főtengő, hajtókar, kuplung. Valahol itt Magyarországon csináltatta az egészet valami autós tuning céggel,a cég nevére már nem emlékszem,meg nem is értettem mindent amit mondott. Azt nem tudom hogy hány paci volt de minden sebességbe szedte az elejét és simán vitte a 200km/h-t. A tuning áráról annyit mondott hogy nem számolta a pénzt de vehetett volna belőle még 1 drz-t......................
Ilyenben nem gondolkodom de egy 440 henger hozzá állított karbi,jó kis kidörentővel megnézném hogy mit tud a gép.
(testépítő)
Ktm-et meg nem veszek MERT a 690smc az ami bejön, azt meg nem igen dobálják elérhető áron, a többinek meg simán nem tetszik a külleme.
De ha valaki tud olyat aki már megcsinálta ezeket a tuningokat és tudna véleményt mondani mennyivel lett jobb meghallgatnám,jah és DRZ-E re menne fel a cucc.
Üdv
Fasza .Köszi amúgy ezzel hány ló lessz pluszba?
athen 440 es henger + karbi hozzá . kipú csere . kb 300 talán vagy több ! inkább vegyél ktm-et