Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló mindenki!
Az lenne a kérdésem hogy drz e-t hogyan lehet tuningolni természetesen ésszerű keretek között azaz ne 200 km-t bírjon tuning után .
gondolok itt pl. nagyobb henger karbi stb stb és kb mennyi lovat lehet még kihozni belőle?
Aválaszokat előre is köszönöm...!
RENTHAL
Nem ez az első ami így tört el és nem is az utolsó
Sziasztok!

Crf-emet cserélném 1 RENDSZÁMOS -lehetőleg E-s Drz-re.
Ha érdekelne, jelezz!

Link a motorról:
http://www.kepesmotor.hu/honda...


(ui. sry a kritikán aluli képekért.)
hol lehet legolcsóbban krosszgumikat venni?elsőt és hátsót,homoktalajra és sárba?
zárványos volt az anyag... vehetsz itt akármilyen drága cuccot, az se jobb mint a kínai úgy látom mostanába...
Mindegy! Csörrents meg mielőtt jössz!
majd felhívlak ha birok menni
holnap mék be fél 4 re van egy kis dolgom utána kb. fél 6 neked melyik lenne jó ?
Helló!
Mikor jársz erre? Van 4 darabom. Nézd meg őket!
Látom, hogy "kormányoztok". Akkor ez itt a reklám helye! Ez egy Renthal kormány egy wr450-n. Minden előjel nélkül tört el motorozás közben! Nem estek vele! A magasító alatt megrepedt és egyszer csak teljesen megadta magát. Ismétlem NEM estek vele. Kb 80-90-es tempónál tört el teljesen és egy dupla csuklótörés lett az eredménye!
k 774
14300. postáva legyütt.. 120/100-18as.. kenda..keménytalajos nem szakad le a bütyök és élettartamban is jó..tapad is kellően..még sárban is!
0620-9479-215
heló . tudsz eladó hátsó gumit ? mert nekem most defektem van azt mát akkor átcseréltetem mert teljesen elvan kopva
Köszi!
Tök mindegy, ugyanaz a vákum van mindkettőbe!
Köszi Petya akkor oké minden, ja és közben megnéztem a csavart is és az is működik!
Valóban vissza bírtam alakítani. De eddig, stoppizgatás közben miért nem görbült el? Vagy most elgyengült, és ezután már össze-vissza fog görbülni?
Lejjebb tekersz, [Phoenix] adatlapján megtalálsz 2 linket.
Az elsőben van leírás E-ről is, én abban néztem ezeket.
Bocsánat, a 4000/6000 mérföld/km-re értendő, kicsit elnéztem, sorry.
6000 az S nek is
Most olvasom hogy az olajcsere S/SM 4000/6000km...(én eddig mindig azt hittem hogy az S és az SM megegyezik)
Nekem az Sm szervizkönyve van csak meg. Valaki esetleg nem tudná leírni a főbb csereperiódusokat az S változatra? (légszűrő, olajszűrő, gyertya...)
Attól függ mit veszünk üzemórásnak. :D
Ha azt, hogy az olajcsere periódus a szervizkönyvben üzemórában van megadva, akkor az, egyébként nem mondanám annak.
Amúgy a könyv ezt írja olajcserére:
S/SM: 4000/6000 km
E: 60 üó (ha 50 km/h-ás átlaggal számolunk, akkor ez 3000 km)
Sziasztok!
DRZ SM gyári 310 mm-es féktárcsa, hibátlan, szinte kopásmentes állapotban eladó! 17.000 Ft
Keihin FCR DRZ-E karbira cserélném is ráfizetéssel!
Van leengedő alul csillag csavarhúzós
De ha ledöntöd a motort akkor is kifolyik
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!Van egy öreg vas 125DR 4T 90-es évjárat..azt mondja a szerelő hogy ha lemerül az akumlátor megáll a motor mert csak aksival együtt működik.Ez valóban így van?nem tudja valaki?
Sziasztok!
Valaki tudja hogy DRZ S motoron hol lehet a benzint leengedni a karbiból, vagy le kell szedni az egész alját? csak mert nincs semmi féle csavar az alján mint mondjuk a CR-nél...