Helló mindenki!
Az lenne a kérdésem hogy drz e-t hogyan lehet tuningolni természetesen ésszerű keretek között azaz ne 200 km-t bírjon tuning után .
gondolok itt pl. nagyobb henger karbi stb stb és kb mennyi lovat lehet még kihozni belőle?
Aválaszokat előre is köszönöm...!
Látom, hogy "kormányoztok". Akkor ez itt a reklám helye! Ez egy Renthal kormány egy wr450-n. Minden előjel nélkül tört el motorozás közben! Nem estek vele! A magasító alatt megrepedt és egyszer csak teljesen megadta magát. Ismétlem NEM estek vele. Kb 80-90-es tempónál tört el teljesen és egy dupla csuklótörés lett az eredménye!
14300. postáva legyütt.. 120/100-18as.. kenda..keménytalajos nem szakad le a bütyök és élettartamban is jó..tapad is kellően..még sárban is!
0620-9479-215
Lejjebb tekersz, [Phoenix] adatlapján megtalálsz 2 linket.
Az elsőben van leírás E-ről is, én abban néztem ezeket.
Bocsánat, a 4000/6000 mérföld/km-re értendő, kicsit elnéztem, sorry.
Most olvasom hogy az olajcsere S/SM 4000/6000km...(én eddig mindig azt hittem hogy az S és az SM megegyezik)
Nekem az Sm szervizkönyve van csak meg. Valaki esetleg nem tudná leírni a főbb csereperiódusokat az S változatra? (légszűrő, olajszűrő, gyertya...)
Attól függ mit veszünk üzemórásnak. :D
Ha azt, hogy az olajcsere periódus a szervizkönyvben üzemórában van megadva, akkor az, egyébként nem mondanám annak.
Amúgy a könyv ezt írja olajcserére:
S/SM: 4000/6000 km
E: 60 üó (ha 50 km/h-ás átlaggal számolunk, akkor ez 3000 km)
Sziasztok!
DRZ SM gyári 310 mm-es féktárcsa, hibátlan, szinte kopásmentes állapotban eladó! 17.000 Ft
Keihin FCR DRZ-E karbira cserélném is ráfizetéssel!
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!Van egy öreg vas 125DR 4T 90-es évjárat..azt mondja a szerelő hogy ha lemerül az akumlátor megáll a motor mert csak aksival együtt működik.Ez valóban így van?nem tudja valaki?
Sziasztok!
Valaki tudja hogy DRZ S motoron hol lehet a benzint leengedni a karbiból, vagy le kell szedni az egész alját? csak mert nincs semmi féle csavar az alján mint mondjuk a CR-nél...
Az lenne a kérdésem hogy drz e-t hogyan lehet tuningolni természetesen ésszerű keretek között azaz ne 200 km-t bírjon tuning után .
gondolok itt pl. nagyobb henger karbi stb stb és kb mennyi lovat lehet még kihozni belőle?
Aválaszokat előre is köszönöm...!