Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem sokáig csinálta ezt, ha kivágta a biztosítékot. És egymás után 10et kivágott kb.
okés értem csak furcsa hogy mentem vele lemostam betettem a garázsba eltelt 3 nap és meg sem nyikkan most csinálták a fullgas ban lehet hogy valamit nem dugtak rendesen össze
de nem értem
huuuu de f szom ki van
Nekem egyszer a hátsó helyzetjelző ment el. Itt 99% nem ez a hiba de nekem a világításkapcsolóm csúszóérintkezőit kellett megpucolni. Akármilyen, elsőre nem gondolt helyen is lehet gond :D
Én is már gyújtáskapcsolót is néztem, meg mindent...
Sziasztok valaki segítsen kulcsot elforditom elvileg első lámpa és hátsó led sor világit kuplung be aztán gombot meg nyomod és indul a drz Elvileg
nekem nem világítanak a lámpák de az önindító hajt és nem indul
melyik köcsög vezeték lehet a hibás hol keressem a hibát mert
drz400-hoz fekete idomszettet tud valaki? csak fekete érdekel
2 oldalidom, 2 hűtőidom, telóvédők(sm-fordított telóhoz) és első sárvédő.
akár utángyártott is érdekelhet
de ha van telőharisnya az is kellene
Segítsetek...Nem tudom eldönteni melyikben lenne jobb helye...

Utolsó 2 képnél figyeld a majrécsíkot....
na mi a helyzet? tükörből lesz vmi?
Nem tudom,én így vettem.De biztosan lett volna 120-as conti is.
köszi a választ!
Az elsőre nem volt olyan méret a continentalból?
ETZ megabomb +5LE
engem érdekel a E-s gyári hátsó ledes világítás rendszámtartóval! Szerinted gyári SM re jó ? képet tudsz felrakni róla?
Üdv! Engem érdekelne nagyon is!
Dobok mail címet és légyszi írd meg az árat köszi szépen!
avia3600@citromail.hu
A hátsó egy continental twinduro 150/70-es gumi.Endurózni megteszi.Krosszpályára is felmentem vele,persze csak soft-osan,hogy a felni ne bánja.Igazából az első gumival voltak problémák.Az egy 120/70 mitas cross hátsó volt.A 3,5-es felnin túl nagyot terpesztett.Szinte kocka formát vett fel,erőszakolni kellett a kanyarban.
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...

Valaki tud erről a Drz ről valamit!
Hello!

Azt szeretném kérdezni,hogy az adatlapodon látható első képen, a drz-n milyen gumi van? Használható super szetten, könnyebb terepen?
üdv érdekelne.megvan még?mit kérsz értük?mennyit mentek?várom válaszod!
S-SM hamar kimotorozható,unalmassá válik egy idő után.Átmenet a kezdő motor után.Talán ez is közrejátszik.E-hez még nem volt szerencsém.
A tíz le szerintem biztos hogy nem igaz de a leg nagyobb baj az volt,hogy ott a helyszínen nem tudtam megcáfolni mert nem voltam képbe. De ha már rá volt szerelve gondoltam, hogy valamiért csak le cserélték az eredeti leömlőt?A ktm-ken hallottam a bomb ról de az engem egyáltalán nem érdekelt,mert én minden áron DRZ-t akartam venni.
Ja és még egy E-s gyári hátsó ledes világítás rendszámtartóval csak arról elfelejtettem képet csinálni de ha kell csinálok képeket!
Eladó egy pár drz tükör bilincsekkel!Ha valakit érdekel jelezze pici pénzért adom!
Motorozni szar idő van ezért inkább öntök egy kis olajat a tűzre.Majd nem mindenki azt mondja,hogy a DRZ a leg jobb,én is ezt állítom mert nekem is az van. Ha ennyire jók akkor miért cserélnek ilyen sűrűn gazdát?Mikor én vettem 7-8 motort néztem meg 2 évnél tovább egy gazda sem tartotta meg. Miért van ez? Mindenki a szokásosat mondta" házat ,autót veszek" azért adom el.Esetleg a kategóriában még is van jobb?(pl WR,KTM) vagy más?
ÚÚÚÚÚÚÚÚ powerbomb meg leovince x3 10LE azta
Értem csak azért kérdeztem mert régebbi hozzászólásban írták,hogy raknak rá sport kipufogót, akkor plusz le-t érnek el vele.Az E tipusúmon powerbomb meg leovince x3 van akkor a teljesítményén semmit nem javít?Mikor vettem,az eladó kurvára el volt ájulva tőle,hogy ez közel 60 lovas az említett két tuning miatt.Persze nem tudtam mit mondani rá mert nem igazán hallottam még ilyenről.
Nagyon sokan direkt így csináljuk, 1-2 decivel többet az előírtnál. Nem tud ártani, de talán használ
Állítólag/hivatalosan nem szabadna, de szerintem a gyakorlatban ez semmi problémát nem fog okozni.