Nem lehet rosszul összerakni. Felül adja magát, alul pedig már egyszerű, mivel, ha fordítva raktam volna, akkor nem húzná. Előtte gyönyörű szépen járt mindkettő, csak sajnos 2 szál kirojtolódott és ezért kellett cserélni. A javított már beszerelés előtt is nehezebben járt mint a régi. Ha valakinek szorult a régi és a javított picit könnyebben jár, akkor az már jobbnak tűnik! Az egész csak viszonyítás kérdése.
én tegnap raktam bele a javított kuplung bowdent- belsőt cseréltettem benne, és a ház felső részét semmi gond vele ma kipróbáltam olyan mint az új.. 15perc alatt kész lett, 3e ft-ba került..
Az biztos, hogy a bowden hibája lesz? Olyan erős a gázcsigának a rugója a karbin, hogy szinte az visszarántaná (ha a visszahúzo bowdent be sem kötöd, akkor is elégnek kell lennie) Kézzel se bírod megtartani. Tuti jól fűzted vissza a markolatra?
fura
haver vagy 2 éve jár javított kuplung bowdennel, aztán semmi hiba
kecskeméten csinálták neki a régi teszkóval szembe
én is csináltattam egyet tartalékba majd egyszer kipróbálom
Már késő! Kidobtam 6000Ft-ot!
Holnap beugorhatnál a rodeóba! Félretettem egy kuplung bovdent a nevemre. Igaz már legalább egy hete, hanem kettő. De azóta még nem melóztam, úgy, hogy be tudjak menni érte! 6400Ft lesz!
teljesen hasonló helyzetben vagyok:
Én ugyan vettem gyári bowdent is, de a régit terveztem megcsinál(tat)ni. Hol csináltad? Vagy vettél ilyen bowden javító kitet? Nehezen tudom elhinni, hogy nem tudják reprodukálni bele azt az egyszerű bowdent....
A karbidból hol folyt a benya? túlfolyón vagy tömítésnél?
Hali!
Én felül szoktam a segédvázat lecsavarozni és lefelé hajtom.
Megütögettem a karbit és megszűnt a benzinfolyás. Ki is próbáltam ma a motort és szuper! Viszont a csináltatott bovden egy guriga szar! A gáz szorul, a kuplung pedig olyan mint ha nyúlna a bovden.
Mint írtad más motorét szerelted már,akkor ez sem fog ki rajtad.
Ülést,tankot,kipufogót leveszed,segédvázat fel tudod emelni így egyszerűen ki tudod venni a karbit,érdemes a gázszektort is szétszedni és először ott kiakasztani a gázbovdent,és ne csak a csészét vedd le (fúvókák,membránok, gyorsítót is nézd meg dolgozik e rendesen)alaposan nézd át.
Üdv kollégák!
Lassan előveszem a vasat, tudom puhány vagyok, de télen nem motorozok 60 kilónál nehezebb motorral.
A kérdésem az lenne, hogy a tavaly nyáron belekerült, 1000km-t futott Motul 5100 olajat érdemes egyből cserélni, vagy hagyhatom még eléri a(z általam) tervezett 1500km-es ciklust? Tudom, még novemberben bele kellett volna önteni az újat, de az elmélet és a gyakorlat nem mindig egyezik meg.
Ha nem jó a bóvden, vigyük vissza a faszihoz, h csinálja meg!
Köszi!
haver vagy 2 éve jár javított kuplung bowdennel, aztán semmi hiba
kecskeméten csinálták neki a régi teszkóval szembe
én is csináltattam egyet tartalékba majd egyszer kipróbálom
Hozzam el holnap 8-9H hogy ne feledkezzek + róla.
Holnap beugorhatnál a rodeóba! Félretettem egy kuplung bovdent a nevemre. Igaz már legalább egy hete, hanem kettő. De azóta még nem melóztam, úgy, hogy be tudjak menni érte! 6400Ft lesz!
Én ugyan vettem gyári bowdent is, de a régit terveztem megcsinál(tat)ni. Hol csináltad? Vagy vettél ilyen bowden javító kitet? Nehezen tudom elhinni, hogy nem tudják reprodukálni bele azt az egyszerű bowdent....
A karbidból hol folyt a benya? túlfolyón vagy tömítésnél?
Én felül szoktam a segédvázat lecsavarozni és lefelé hajtom.
Megütögettem a karbit és megszűnt a benzinfolyás. Ki is próbáltam ma a motort és szuper! Viszont a csináltatott bovden egy guriga szar! A gáz szorul, a kuplung pedig olyan mint ha nyúlna a bovden.
Ülést,tankot,kipufogót leveszed,segédvázat fel tudod emelni így egyszerűen ki tudod venni a karbit,érdemes a gázszektort is szétszedni és először ott kiakasztani a gázbovdent,és ne csak a csészét vedd le (fúvókák,membránok, gyorsítót is nézd meg dolgozik e rendesen)alaposan nézd át.
Lassan előveszem a vasat, tudom puhány vagyok, de télen nem motorozok 60 kilónál nehezebb motorral.
A kérdésem az lenne, hogy a tavaly nyáron belekerült, 1000km-t futott Motul 5100 olajat érdemes egyből cserélni, vagy hagyhatom még eléri a(z általam) tervezett 1500km-es ciklust? Tudom, még novemberben bele kellett volna önteni az újat, de az elmélet és a gyakorlat nem mindig egyezik meg.
06 30 417 0233
apriliarx125@gmail.com