Szia! Nekem akkor csinált ilyet mikor a karbin alul a solenoidot levettük. Egyenletesen húzott, de semmi erő nem volt benne, és 80-nál nem ment többet. Visszaraktuk és minden jó lett. Lehet az szarakodik neked.
Adott egy DRZ 400 S (2002)
Motorja kifogástalanul indul mindig,(télen-nyáron 1 pöcc) ebből azt gondolom nem motorikus jellegű a hiba.
Tünet:
A motor egyenletesen, de elképesztően gyengén adja le a teljesítményt. Egy kerékre kuplunggal sem lehet felemelni.
Tiltásig egyszerűen nem tudja a fordulatot emelni, csak bőg.
Ez viszont néha teljesen magától helyreáll egy-egy rövid ideig és rendesen működik minden.
Próbáltuk jól működő, ugyanilyen típusú és évjáratú drz űlés alatti elektronikát beletenni, de nem volt változás.
kb akkor lehettem arra(de lehet 2010 őszén volt)
a tanyánál még átevickéltem a mély részen, aztán volt ismét egy mélyebb rész(ott készült a fénykép, persze az elején hol még meg mertem állni)
aztán utána már mindenhol víz volt, a legutolsó akadályon(árok-csatorna) nem tudtam átmenni, felderítést végeztem, és derékon felül ért a víz(190magas vagyok)
aztán hazakocogtam, visszafelé jobb volt, miután megmerültem nem kellett vigyázgatni ne legyen vizes a ruhám
ekkor döntöttem el hogy nekem vízálló fotomasina kell, mert beáztattam a telefonom
visszatérve a csavarrögzitésre tudom már sokszor téma volt de ezen a linken az öninditó résznél egy piros nyil mutat egy csavarra ,azt is be kell ragasztani?és a dekniben az állórész csvarjait a jeladó két csavarjával együtt azokat is?olvastam a loctite ragasztó több fajtáját is próbálták sokan melyik a legjobb erre a célra? a 243-as?
Bocsesz,akkor ezt benéztem. Volt egy hasonló korú burgmanos érdeklődő a motoromra.
A tárcsák meg azért nem gyáriak,mert nagy valószínűséggel nem a gyári agyakra van fűzve a felni.
Az mostanában nem lesz kaszálva mert az mind kimért magán terület csak szorgalmi joga van a vízügynek,ha véletlenül gépi munkát végeznek vagy kotorják akkor nem kel kártérítést fizetni a tulajoknak. Jobb parton lehet csapatni hajóstól akasztóig, igaz van ahol kicsit tőzeges meg csak gyalog ösvény van, amit a vadászok használnak de a motor elfér.
Vadászom Drz-re való matrica szettre, de nem az alap gyári kinézetet szeretném.
Képen látható tetszik nagyon. Hol lehet ilyet csináltatni vagy venni?
4,25 col széles hátsó felnire jó a 140-es gumi?
Köszi
Hála a jó égnek az én drz-mel nincs ilyen gond! :)
Köszönöm haverom nevében is a segítséget, utána nézünk ennek a problémának.
Egy kis problémában kérném a segítségeteket.
Adott egy DRZ 400 S (2002)
Motorja kifogástalanul indul mindig,(télen-nyáron 1 pöcc) ebből azt gondolom nem motorikus jellegű a hiba.
Tünet:
A motor egyenletesen, de elképesztően gyengén adja le a teljesítményt. Egy kerékre kuplunggal sem lehet felemelni.
Tiltásig egyszerűen nem tudja a fordulatot emelni, csak bőg.
Ez viszont néha teljesen magától helyreáll egy-egy rövid ideig és rendesen működik minden.
Próbáltuk jól működő, ugyanilyen típusú és évjáratú drz űlés alatti elektronikát beletenni, de nem volt változás.
a tanyánál még átevickéltem a mély részen, aztán volt ismét egy mélyebb rész(ott készült a fénykép, persze az elején hol még meg mertem állni)
aztán utána már mindenhol víz volt, a legutolsó akadályon(árok-csatorna) nem tudtam átmenni, felderítést végeztem, és derékon felül ért a víz(190magas vagyok)
aztán hazakocogtam, visszafelé jobb volt, miután megmerültem nem kellett vigyázgatni ne legyen vizes a ruhám
ekkor döntöttem el hogy nekem vízálló fotomasina kell, mert beáztattam a telefonom
gyújtás ragasztás
lehet érdekel.mit kérsz értük?
A tárcsák meg azért nem gyáriak,mert nagy valószínűséggel nem a gyári agyakra van fűzve a felni.
bár ő azért sokkal gyengébb idegrendszerű mint én