Én is az E09-et javasoltam volna. Nekem tw302 van hátul, amivel egész jól elboldogulok "fosóhomokban" is, da a sarat nem tudom, ugyanis felénk nincs sár.
Vagy elég durva mintája van még a Pirelli MT21-nek is! (én azt vennék)
Vagy valami F.I.M.- es gumit!
Körmös gumiban létezik olyan ami a kövesúton nem kopik gyorsan?
Munkába járáshoz használom a motort kb40km naponta fele köves fele sáros földút,az endúro gumi nagyon csúszik a sárban.Azért kérdezem hátha valaki tudna valami jó megoldást számomra.
Én is tőle vettem, de én Finster dobot tömtem vele, abba elég volt egy tábla, az én dobom átmérője 30 cm, hossza 40 cm. Korrekt srác előre utaltam neki két napra rá itt volt a gyapot.
Próbálni még nem tudtam, mert szét van kapva a gép.
Üdv mindenkinek!
Segítséget kérnék,Dokira utcai gumit szeretnék vásárolni,jó tudom be kell írni gugliba meg máshova meg...
De esetleg valakinek használt,megúnt gumija lenne és megválna tőle hálás lenék persze jó áron :D
Ugyanitt,jobb oldali lábtartó érdeklne még.
Előre is köszi
Üdv:Dave
Sziasztok tudom mindenki itt a áttételezés témával foglalkozik de segítsetek mivel érek el a legjobb eredményt hogy az utazója is magas legyen meg gyorsuljon is. Ez egy 400 s és 15/44 van rajt. Mit tegyek ja és endurókerékkel? Help?
Kerdesem lenne hozzatok!
Valaki tomott mar ujra drz E kipufogo dobot?Ha igen kerem irja mar le hogy csinalta mert azt tudom hogy szet kell vagni de melyik veget erdemes megvagni vagy mindket vegen szet kell?Szigetelo uveggyapot jo a tomeshez vagy venni kell kimondottan kipufogo gyapotot?
Köszi mindenkinek a választ!
Phoenix, köszi a km-t, csak azért kérdeztem, hogy legyen vmi sejtésem, hogy mennyi lehet a valós km a motorban(mikor vettem 4 ezer valamennyit mutatott az óra, 7-8 éves motornál enyhén szólva kevés, de egyben volt, ezért vettem meg, most 12 vagy 13 ezret mutat az óra).
Szabb47, ahogy Izirajder már leírta, ez egy rugós, automata feszítő, racsnis, így a csap csak egy irányba tud mozogni. A két csavar tartja a blokkban, a középső csavar pedig a rugót tartja. Tehát először a középső csavart kell kivenni, eltávolítani az alátétet és a rugót, utána jöhet a másik két csavar. Ha fordított sorrendben csinálod, akkor a két csavar fellazítása után a rugó kijjebb tudja nyomni a feszítő csapot és így nem az aktuális állapotát fogod látni. És visszatenni pedig csak úgy szabad, hogy előtte alaphelyzetbe(a csap teljesen visszanyomva) teszed. A pontos részleteket amúgy megtalálod a szerelési manualban. Az a biztos. De remélem ez is segített kicsit.
A prox és did árakat még összehasonlítom.
Amúgy úgy néz ki a szelephézagokon is állítani kell, mindegyik a minimum határon van(IN: kb. 0.12; EX: 0.2)
köszi,
Attila
Vagy elég durva mintája van még a Pirelli MT21-nek is! (én azt vennék)
Vagy valami F.I.M.- es gumit!