Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a választ. Nem vákuumos a csapom, úgyhogy azzal nincs gond... A másik csatlakozó, amit nem tudsz bekötni, az amúgy mié a Mikunin, nem tudod? (csak kiváncsi vagyok) Érezni egyébként a különbséget, megéri kiadni ennyit érte?
Köszi
Cső,én most voltam ebben a cipőben, a szívócsonk felmegy,ha kicsit megmelegíted,bilincset neki,és nem fog farsot kapni...
Betenni a helyére nem egyszerü,de forgatni kell,hogy beférjen...
Én a TPS szenzort bedugtam a helyére,a masik csatlakozoval ne foglalkozz (a mikuniból 2 csatl.jött,ebből csak1) Ha vakuumos a csapod,akkor venned kell vakuum csavart, és a pair szelepet le is kötheted,vagy vakolhatod... Mivel én KTMről tettem at a karbit a DRZbe,a légszörőhaz felőli gumicsonk nekem szükös volt,de neked elvileg azzal nem lesz gond! Sok sikert
Itt van hozzá egy kis segédlet: HOW TO: DR-Z400 FCR 39MX Carb Install
Sziasztok!

Valamikor már valaki írt a fórumra Mikuni karbi FCR-re cseréléséről...
Hogy is volt? Bármi átalakítás nélkül felmegy az FCR az S-es DRZ-re? Ha jól emlékszem csak a gumi/műa. torkokat kellett kitágítani hőlégfúvóval?
Ha valaki emlékszik rá, vagy meglenne az írás légyszi írja meg!

köszi
Valaki tudja pontosan, hogy az "S" és az "E" DRZ oldalidomjai között van akár egy hangyányi eltérés is? Méretügyileg tökéletesen megegyeznek nem?

Ezekre gondolok:
http://moto-complet.hu/Termek/...

Szerintem nincs eltérés, de gondoltam jobb ha megkérdezem inkább a tapasztaltabbaktól, mert ahonnét rendelem csak "E" DRZ idomokat árulnak, de szerintem ugyanaz lehet.
Köszi előre is!
köszi
baszki itt hirdet a nagy dávid minden oldalon legalább 1x.......
és ötlet hogy hol kapok olcsón? bontottal járnék a legjobban nem?
veszel egy másik váltókart aztán azt átalakítod, a jelenlegi meg mehet a polcra
aztán ha úgy adódik gyors vissza lehet tenni az eredetit
és akkor nem is találtál rá értelmes megoldást?:( am nekem is van egy régi csimma azzal jó csak már a végét járja:S de nem azért vettem a csizmát hogy a polcon legyen:(
dettó ugyanígy jártam én is 2 csizmám van, az egyiknek lapos az orra, ezzel tök kényelmesen tudok elváltani, a másiknak kicsit felfelé áll (DE MIÉÉÉRT?) és csak úgy dobni egy nagyobbat, ha behajtom a térdem. Hogy ez mi a picsa, nem is értem
de ha még van valaki valami ötlet szivesen meghallgatom:D lábam és a csizma jó lenne ha eredeti állapotában maradni és nem kéne belőle leszedni:D
már szinte maxra fel van emelve mert ötödikbe majdnem beleér a fogaskerék takaró lemezbe. körmömet nem adom:D inkább leesztergálok az új csizmából:D
előtte emeld meg egy ricnivel, hátha jó lesz
vagy vágd le a körmöd aztán kisebb csizma is elég lesz
Hát ha nem találok más megoldást ez lesz nekem is:S de nem akarok kucigolni:D
elvágtam aztán közé toldottam
de tettem hátulra is egy lemezt ami túlért a módosított részeken ezt csak fent-lent hegesztettem
milyen megoldással toldottad meg?:)
volt egy 82es cagivám avval jártam így
ha feljebb emeltem a váltókart akkor fennakadt a blokkba, ha lent volt nem fér be a csizma
megtoldottam 2 centivel és jó lett
szép napot mindenkinek:) Valaki járt már úgy hogy vett egy cross csizmát és a csizma orra alig fér be a váltó alá? már feljebb állítottam meg lecseréltem a váltókaron a gumit de még mindig necces:S valakinek valami ötlet?
Hali.
Van minden hozzá!
06-20-5-636-213
Nyíregyháza környékén jól megnőtt a DR-Z "szaporulat"

Takitól tankot, meg erősített rugókat, Trobee-tól mindeféle védőcuccot be tudsz szerezni

És sok-sok balesetmentes km-t vele
Lehet próbálkozni nagyobb szegeccsel, de elég horror ára van darabjának és mivel nem körkörösen kopott és lehet nem is egyformán minden szegecsnél nehéz méretezni. Ha csak a tárcsa lóg csináltass másikat, de valószínűbb, hogy mindkettő cserés.
Az a veszélye, hogy szép lassan elnyírja szegecseidet és abból bukta lesz méghozzá lekváros!
Szaisztok!

kék DRZ400S-re keresek pár cuccot terep-alkalasságának növelés céljából (lehet ütött, kopott is):
műanyag tank
enduró kerekek (első, hátsó)
idom-szett
gyári kipufogó
dekni védő

Ha van valakinek ilyesmi kérem mondja, vagy keressen privátban!
nem sajnosnem tudom kié!
Az első féktárcsám ahol Szegecsekkel össze van fogatva ott kottyan előre hátra mozgatva 2-3 mm-t az baj? cserés a tárcsa vagy még lehet menni vele így?