Köszi a választ. Nem vákuumos a csapom, úgyhogy azzal nincs gond... A másik csatlakozó, amit nem tudsz bekötni, az amúgy mié a Mikunin, nem tudod? (csak kiváncsi vagyok) Érezni egyébként a különbséget, megéri kiadni ennyit érte?
Köszi
Cső,én most voltam ebben a cipőben, a szívócsonk felmegy,ha kicsit megmelegíted,bilincset neki,és nem fog farsot kapni...
Betenni a helyére nem egyszerü,de forgatni kell,hogy beférjen...
Én a TPS szenzort bedugtam a helyére,a masik csatlakozoval ne foglalkozz (a mikuniból 2 csatl.jött,ebből csak1) Ha vakuumos a csapod,akkor venned kell vakuum csavart, és a pair szelepet le is kötheted,vagy vakolhatod... Mivel én KTMről tettem at a karbit a DRZbe,a légszörőhaz felőli gumicsonk nekem szükös volt,de neked elvileg azzal nem lesz gond! Sok sikert
Valamikor már valaki írt a fórumra Mikuni karbi FCR-re cseréléséről...
Hogy is volt? Bármi átalakítás nélkül felmegy az FCR az S-es DRZ-re? Ha jól emlékszem csak a gumi/műa. torkokat kellett kitágítani hőlégfúvóval?
Ha valaki emlékszik rá, vagy meglenne az írás légyszi írja meg!
Szerintem nincs eltérés, de gondoltam jobb ha megkérdezem inkább a tapasztaltabbaktól, mert ahonnét rendelem csak "E" DRZ idomokat árulnak, de szerintem ugyanaz lehet.
Köszi előre is!
és akkor nem is találtál rá értelmes megoldást?:( am nekem is van egy régi csimma azzal jó csak már a végét járja:S de nem azért vettem a csizmát hogy a polcon legyen:(
dettó ugyanígy jártam én is 2 csizmám van, az egyiknek lapos az orra, ezzel tök kényelmesen tudok elváltani, a másiknak kicsit felfelé áll (DE MIÉÉÉRT?) és csak úgy dobni egy nagyobbat, ha behajtom a térdem. Hogy ez mi a picsa, nem is értem
volt egy 82es cagivám avval jártam így
ha feljebb emeltem a váltókart akkor fennakadt a blokkba, ha lent volt nem fér be a csizma
megtoldottam 2 centivel és jó lett
szép napot mindenkinek:) Valaki járt már úgy hogy vett egy cross csizmát és a csizma orra alig fér be a váltó alá? már feljebb állítottam meg lecseréltem a váltókaron a gumit de még mindig necces:S valakinek valami ötlet?
Lehet próbálkozni nagyobb szegeccsel, de elég horror ára van darabjának és mivel nem körkörösen kopott és lehet nem is egyformán minden szegecsnél nehéz méretezni. Ha csak a tárcsa lóg csináltass másikat, de valószínűbb, hogy mindkettő cserés.
Az a veszélye, hogy szép lassan elnyírja szegecseidet és abból bukta lesz méghozzá lekváros!
Az első féktárcsám ahol Szegecsekkel össze van fogatva ott kottyan előre hátra mozgatva 2-3 mm-t az baj? cserés a tárcsa vagy még lehet menni vele így?
Köszi