Próbálgattam a menetteljesítményt nagyon jól adja le, viszont megpróbálnám milyen a hosszabb áttétel is most 15/44 es 112 szemes lánc, ha nem hátul változtatnék hanem elöl tennék rá 16- os fogaskereket akkor elvileg jó a 112 es lánc is így kitudom próbálni mert egy fognövelés elöl ...az hátul csökkentés 3-4 ugye jól tudom?
Bármilyen arrogánsabb oldószer is kopottá varázsolhatja a feliratot az ülésen! Én anno nitrohigítóval próbáltam a koszt letörölni róla, és hopp, a felirat ment is a levesbe! Ettől függetlenül simán nem kizárt, hogy több a km abban a gépben, sőt!
Hali
Ezt már kiveséztük, én a 2003/10 motoromat tavaly vettem és azóta mentem vele 8000km-et és az ülésen egy kopás sincs....az az 1500km alatt hogy kopott le? 2 lehetőség van: csiszolópapírból van az arc gatyája vagy inkább kicsivel több km van benne mondjuk 15000...
De ne haragudj meg, de ha úgy mész endurót venni hogy menyi km van benne akkor igazából semmit nem nézel, ezeknél ez ami kb. legutoljára számít.
Illetve honnan tudod hogy valós a km ezeken egy járni tudó gyerek visszatekeri vagy kiköti a spirált . Drz-E-n nincs is km óra és hirdetik ennyi meg ennyivel.... hm? Én is csak onnan tudom hogy mennyi van benn hogy vettem vaport rá.De tudok jó példát is:
Haver 450exc-je kb van benne 6000 km és ez igaz mert 500km-el vette ,mikor eladta örültek mer hogy ez még csak bejáratták....igen persze..... az amit kapott. Nem egyszer a fél méteres sárban vörösen izzot a könyék úgy tépte neki, motorféket is úgy használta hogy kb 5-ből vissza 2..... Más példa: Apám még anno mikor eladta a tt600-at abban ugye volt vagy 40.000km de azon cserélve lett minden amit kell és ő nagyon vigyázott rá de nem vitték el neki ennyi km-el egykönnyen. KeX-el is erről beszéltünk hogy a hülyék nem viszik a gépét mert van benne 30.000km és hogy az sok, de haverét 6000km-esét úgy vitték el hogy mekkora királyok mert nagyon pöpec a gép,mondjuk akkor nemvolt baja...............MÉG!
Lehet jó is, de ennyiért én már elvárnám, hogy ne legyen törött. Inkább nem vennék. Volt karácsonykor felrakva egy kék drz 570-ért az is nagyon jó árban volt és szép volt. Persze elment. Szerencse kérdési is, hogy kinek hogy sikerül motort venni. A blokkba nem lát bele senki. Az élethez is szerencse kell.
Magánszemélytől én jobban szeretek motort venni, mert szemébe tudok nézni, tudok vele beszélni, megtudom, hogy miért adja el, illetve ha bármi gyanús olaj.
Mondjuk én ezt a motort annak ellenére h 39lovasnak írják E betűsnek nézem, ráadásul még a gyári matricaszett is van rajta, úgyhogy annyira nincs leütve.... legalábbis így kép alapján kívülről
Na meg így már érthető miért nincs index stb...
ez végülis még mindig jobb mintha gallyra lenne hajtva
nekem is ilyen volt az xr4
facán porfestve a váz, utángyártott idomok stb stb 3 év gyilkolás és olajat meg fékbetétekre kellett csak költeni
Kíváncsi vagyok milyen magyarázat lesz az 1500 km-es esetében, hogy hova lett az enduró kerék, az index a km óra, és többi.
szerintem: baszott nagyon hasaltak vele, vagy törték, km óra szevasz, enduró gumi szevasz, index pá picipá, kapott egy másik kerék és idom szettet oszt nesze eladó. De ne legyen igazam.
Fogalmam sincs mennyit eszik. 162 km-tert mentem vásárlás óta. Ma néztem meg a kezelési útmutatóba, hogyan kell a km órát és a napi számlálót lenullázni. Majd megnézem a fogyasztást. Ahogy gondolom 4 körül jön majd ki.
Nincs hozzá sm kerekem. Ha elfogadható árban kapnék hozzá, lehet, hogy vennék, de egy sm szett 70 fölött van kb, és eszem ágába sincs rááldozni ennyit. Mikor nézegettem gondolkoztam, hogy sm-et vegyek, de nekem endúró kell, mert csatornáznak nálunk az egész város fel van dúlva, akkora gödrök, hogy kiskerekű szarjaimmal majd eltűntem bennük. Ezért kell a 21 colos kerék.
Ezt már kiveséztük, én a 2003/10 motoromat tavaly vettem és azóta mentem vele 8000km-et és az ülésen egy kopás sincs....az az 1500km alatt hogy kopott le? 2 lehetőség van: csiszolópapírból van az arc gatyája vagy inkább kicsivel több km van benne mondjuk 15000...
De ne haragudj meg, de ha úgy mész endurót venni hogy menyi km van benne akkor igazából semmit nem nézel, ezeknél ez ami kb. legutoljára számít.
Illetve honnan tudod hogy valós a km ezeken egy járni tudó gyerek visszatekeri vagy kiköti a spirált . Drz-E-n nincs is km óra és hirdetik ennyi meg ennyivel.... hm? Én is csak onnan tudom hogy mennyi van benn hogy vettem vaport rá.De tudok jó példát is:
Haver 450exc-je kb van benne 6000 km és ez igaz mert 500km-el vette ,mikor eladta örültek mer hogy ez még csak bejáratták....igen persze..... az amit kapott. Nem egyszer a fél méteres sárban vörösen izzot a könyék úgy tépte neki, motorféket is úgy használta hogy kb 5-ből vissza 2..... Más példa: Apám még anno mikor eladta a tt600-at abban ugye volt vagy 40.000km de azon cserélve lett minden amit kell és ő nagyon vigyázott rá de nem vitték el neki ennyi km-el egykönnyen. KeX-el is erről beszéltünk hogy a hülyék nem viszik a gépét mert van benne 30.000km és hogy az sok, de haverét 6000km-esét úgy vitték el hogy mekkora királyok mert nagyon pöpec a gép,mondjuk akkor nemvolt baja...............MÉG!
Magánszemélytől én jobban szeretek motort venni, mert szemébe tudok nézni, tudok vele beszélni, megtudom, hogy miért adja el, illetve ha bármi gyanús olaj.
Na meg így már érthető miért nincs index stb...
nekem is ilyen volt az xr4
facán porfestve a váz, utángyártott idomok stb stb 3 év gyilkolás és olajat meg fékbetétekre kellett csak költeni
Kíváncsi vagyok milyen magyarázat lesz az 1500 km-es esetében, hogy hova lett az enduró kerék, az index a km óra, és többi.
szerintem: baszott nagyon hasaltak vele, vagy törték, km óra szevasz, enduró gumi szevasz, index pá picipá, kapott egy másik kerék és idom szettet oszt nesze eladó. De ne legyen igazam.
ez a csontküllős
SM
Ha meg enduró ezek között néznék szét:
enduro 1
enduro 2
enduro 3 sm kerékkel is