Majd ha már jó idő lesz akkor ellenőrzök egy szelephézagot és ránézek a láncra,tavaly tavasszal néztem ugye akkor nemvolt vele gond. Ezt a feszítőt csak azért kérdeztem mert látom ez most a téma és azt sose néztem. De akkor ha kiveszem a feszítőt akkor látom hogy milyen állásban van. Elég csak a 2 csavart kivenni ami tartja a feszítőt vagy az a csavar ami középen van azt is felkel lazítani?
Jol gondolod egy rugo nyom elore egy "csapot" ami megfesziti a lancot ezen ha jol emlekszek 11-12 db maras van amibe egy fog belefekszik es visszafele nem enged semmikepp!Nekem ugy derult ki az elozo drz-nel hogy meg van nyulva hogy CSORGOTT!Ha nem csorog jo meg a lanc de sztem 25ezret szerelessel meger kicserelni egy 8eves motornal mert kb ugyan annyit elmegy aztan!Ha meg veletlen elszall az eleg draga mulatsag lesz!
hát ez az,az autómata feszitőt ha kiveszed az visszaáll alaphelyzetbe,azon szerintem nem lehet megnézni mennyire nyúlt a lánc,csak a manuálison,ha jól gondolom.
azért jó a manuális mert minden körülmények között biztosítja a megfelelő feszességet,nincs lánclengés, illetve a rugós egy időután megadja magát azt hallottam.
Az lehet Euro ,úgy naggyából reális. De ha cseréltél írd már le hogy is mükszik ez a gyár feszítő,falusi ésszel valami rugós ketyere de ha kiveszem a feszítőt ottmarad abban a pozícióban vagy honnan tudhatta a kolléga hogy végállásban van?
Nekem 11ezer volt hozza a gyari vezermulanc plussz a berakas!35ezer szerintem hulyeseg mar ne is haragudj foleg hogy a zx12-be 25ezer a gyari!A gyari feszitot minek manualisra cserelni?Nem jol talaltak ki a suzuki mernokei hogy automata legyen?
Szelephézagot majd mérek én is ha már jobb idő lesz,és megnézem a láncot is,de azt hogy a feszítő már a végállásban van azt akkor lehet látni ha kiveszem? Vagy az hogy van feltüntetve? Még sose szedtem le.....
Sziasztok!
Vezérműlánccal kapcsolatban kérnék tanácsot. Úgy néz ki cserélni kell(2004 DRZ S). A szelephézagot akartam ellenőrizni és mivel ott volt a vezérműlánc is, így ránéztem milyen feszes. (Kicsit mintha nagyobb hangja lett volna mostanában) Nem mondom, hogy le akart volna ugrani a helyéről, de sztem lehetne kicsit feszesebb is. Kivettem a láncfeszítőt és végállásban volt a rúd. Ezek alapján úgy gondolnám, hogy megnyúlt a lánc és cserélni kell.
Milyet ajánlotok, gyárit vagy nyugodtan lehet egyéb is?
Neten d.i.d-et néztem eddig.
Illetve csak kíváncsiságból kérdezném, hogy akinek kellett már vezérműláncot cserélni, mennyi km-nél volt ez a művelet?
Előre is köszi,
Attila
Hogy hamarabb megitassam! Aszonták, hogy nem szabad basztatni a csövek hosszát. Mert én is egyből rávágtam, hogy akkor rövidebbre vágom és helló. Valami szinteket is befolyásol a csövek hossza.
Apropó! Te a TSZ-nél melózol?
Sajnos most ilyen olcso izzo van benne es annyit is er!A gyari izzoval sem vagyok megelegedve ezert szeretnek valami megoldast talalni ra!Az elelozo drz-met nem sokszor hasznaltam varoson kivul sotetben viszont a mostanival jarni akarok melozni 3 muszakban 7vegente igy muszaly hog normalis pilacsom legyen!
Köszi
Mondjuk magától érthetődik, de erre aztán nem gondoltam,ezután nem lesz gondom akkor vele. Mer ugye mikor leállt rendesen kellet indítózni, ott szenvedtem vele mire beindult.
Köszi
Üdv
http://www.kepesmotor.hu/motor...