alföld.......
itt kínálgattam egy spanom gépét 500ért amiből az sm kerekek meg a kipuff volt 200
bár az nem volt szép de jó gép volt
el is adta pillanatok alatt......
Attól függ ki bontotta meg és utána hogy rakta össze.
Lutri a használt motor vásárlás, de ha már úgy veszed, hogy ezt- azt költeni kell rá, nem ér meglepetés.
470ért vettem E- s K1, generátor tekercseléssel kezdtem és rá két hónapra váltó csere, mert 4-5 sebesség kapcsolókörmei letörtek.
De én azért is választottam a DRZ- t, mert van hozzá bontott alkatrész, ha nagy a baj.
Én inkább mennék és kérnék képeket. Alig van eladó, és szerintem kár arra várni, hogy felraknak a közeledbe egy szépet és jót amilyet szeretnék. Én is ha vártam volna 10 évig sem lett volna. Nálunk meg ha fenn is van valami minden túlárazott.
kb ilyen árban keresgélek én is,és sajnos tényleg messze vannak amik látszólag jónak tűnnek,nem akarok elkocsikázni minden egyes motorér 20-30 ezret,mert akkor inkább megveszek egy közelebbi jobb állapotút picit többért.
Én 650 ről alkudtam 620. Minden esetben kérjél nagy felbontású képeket és nézd át centiről, centire. A hibákról, sérülésekről külön fotót. Így nem érhet nagy meglepetés.
Egyszer felhívtam valakit, mondja, hogy megnézni nem kerül semmibe, mondom dehogynem barátom, 1 napot elbaszok, meg 20 rongy az üzemanyag. Az semmi? Aki nem küld képet azzal nem tudok foglalkozni.
2 motorért mentem fel anno veszprém megyébe képről zsír volt, mondom nem kérek képeket, idős tulaj stb... valamelyik csak bejön... Hát nem jött. Ott 30 mínusszal zártam a napot.
A másik, nagyon zsír gép nem tudok engedni, mert nagyon szép. Mondom: barát nem kell engedned egy fillért sem, ha szép a szekér délutánra megszabadítunk tőle. Összefurkált kipufogó, mondom az NKH-s műszakin hogy megy át? OKosba... Persze... Behajlott idom, tiszta karc... Ebből sem lett semmi.
Ekkor is elbasztunk egy csomó időt, meg üzemanyagot.
Az NKH-s műszaki meg kell, mert nem minden tizenennyimennyi, vagy 4680 Ft. Ezért fontos, hogy gyári legyen a paripa. Nem vagyok milliomos.
Tavasszal viszont még jobban fognak kelni a motorok, és kevesebbet engednek belőle. Motort akkor kell venni mikor lehetőség van rá, és van egy jó vétel ami neked megfelel.... szerintem.
Tőlem a burgmant december 28-án vitték el LÁBON pestre 200km-re. Nem irigyeltem a sofőrt. Én is odavissza 500 Km-tert mentem a DRZ-ért. Itt az alföldön nincs egy szál sem.
Azért van S-ből néhány ami nem néz ki képről szarnak. drz 1 drz 2 drz 3
Vagy várni kell. 580-630 között a közel gyári állapotú gépek pár héten belül elmennek. Decemberben volt még 1 jó állapotú balaton közelében 570-ért, nem is kellett sokáig árulni.
várni kell. előbb utóbb beakad egy jó, tűrhető áron.
szia, én 14/39-el használom ( cagiva kerekem van, nem tudom van-e drz lánckérék ilyen kicsi) amivel 160-70 közt a vége, 120-al simán eljár, nem pörög túl sokat dyno+KNszűrő nyitott rendszer.. 5litert eszik, s-verzió
Októberbe vettem a motort,mire nevemre került 300 ezret úgy ráköltöttem,hogy a motorjában olajon,szűrőn és gyertyán kívül alkatrészt nem kelet cserélni.Csapágyak szimeringek,láncszett, láncvezetők fékbetétek, féklámpakapcsolók,markolatok,kézvédők ,irányjelzők,tükrök, műszerfal,olajok, hűtővíz,segédváz, hátsólámpa.Anyagok beszerzési áron.Szerelés baráti segítséggel munkadíj nélkül.Tuti kicserélve minden, nem csak mondva.
majd az "uram" smc-jét néha elkötöm jó mindkettő műfaj. endurom volt először, aztán ez most a 2. SM.. visszavágyom az eredetihez.. hiányzik a jó kis patakba szenvedős sárból 1 óráig kirángatós sztori
aztán meglátjuk mi lesz.. ha nem veszik meg marad az aszfaltcsík
terepen használnám de vész esetére jó lenne ha lehetne rendszámozni (az nem baj ha jelenleg ki van vonva, csak a lehetőség legyen meg)
úton ritkán mennék, max ha kiruccanunk a tóra vagy a Mátrába lángosozni (bár ha megtalálom az erdei ösvényt akkor az se probléma )
tény hogy vannak rajta karcok, de ez nem vitrin motor, esztétikai hibái a legnagyobb gondok hála égnek. tavasszal mikor átnézték márkaszervizbe mondta az lc4 szaki hogy jó sokáig nem lesz még bajom vele. javasolták páran hogy tekerjem vissza az órát, de egyszerűen nem fér bele nekem ez
de amíg a többségnek mese kell habbal addig a nyakamon marad és nem lesz meg a csudás mesés exc amit annyira szeretnék
Pont ma nézegetünk haverral mocikat és belebotlottunk a tiedbe is ,egyben van, szép gép.
Motor vásárlás előtt ha van olyan moci aminek van "sportmotoros" élete azt érdemes végignézni,nyilván az arc mikor elkezdi feltölteni a galériákat nem gondolja hogy 2 év múlva eladja,és így látszik mennyire törődött vele ,vagy menyire gyepálta le a kicsikét.
szerinted mennyire akaszt ki?
sok hülye rinyál hogy jááj 38 ezer km az de soook júúúj.... mondom azt hiszi a többibe nincs ennyi? biztos egy 8-9 éves motorral 10ezret mentek.. jó nagy hülye aki dísznek tartja - na meg az is aki ezt beveszi.. eladnám tisztességesen eredeti km-el de csak a mocskos alkudozás meg hiszti megy... megérdemelnék hogy homokot szórva az olajba adjam el olcsón.. aztán szívjon vele a vásári majom. enyém a legolcsóbb ebben az évjáratban.. de inkább megveszik a 10ezerre visszatekert kivixolt 1 milliósat (ismerőstől is tudom hogy ő is visszatekertette hirdetés előtt a gépet vagy 15ezerrel.. persze vitték is)
NEM akarok venni csak hozzászólás volt,
komolyabb felújítás:(hengerszett,hajtókar,szelepek,csapágyak,olajszivattyú,
vez-lác+feszítő csere)
ki az aki mindezeket eladásra kicseréli
Kalkulátor