olyant vegyél ami a lehetőség szerint minél nagyobb a lámpatestje, és a h4-es égő belemegy
esetleg nézhetsz a gyári fejidomhoz lámpatestet, autós-traktoros-kamionos boltokban
Hali mindenki!
Az utángyártott fejidomokkal kapcsolatban valakinek valami tapasztalat?Leakarnám cserélni az E verzión a fejidomot mivel este szó szerint sz...rt sem látok a babetta szintű világítással!Abban reménykednék hogy lehet kapni valami universal fejidomot amivel látni is lehet és jól is néz ki!Találtam egyet ami tetszene de nem tudok róla semmit sem hogy milyen lehet a fényereje és egyáltalán hol lehet kapni mert ezt az egyet találtam neten!?
Na most utánaolvastam mert itt rágja a fülemet hogy akkor most mit csináljunk. a "W" előtti szám a hidegben való viszkozitást jelenti vagy mi a szösz "alacsony fordulat" tehát az maradhat a 10W mert jó az ha télen hidegben is tudja keringetni rendesen az olajat, és mivel tépi neki rendesen ezért lesz a 50-es. Aszem vesz 10w50-et illetve 15w50-et és most mivel jön a meleg 15-öt dobunk bele télre meg megpróbáljuk a 10w-t.Köszi
üdv
Érdekes havernak a gépén "S" is csúszik a kuplung egy kicsit, magas fordulaton(7000 felett). Megnéztük a lamellákat azok szinte fullosak voltak,rugót cseréltünk illetve motul 5100 10w40 van benne. Rakjunk bele másik olajat,pont most kellene cserélnie.
üdv
egyik legjobb szagú olaj
bár az opel váltóolaját semmi sem tudja űberelni, az olyan rumos süti illatú
dr-be megfelel a lehető legolcsóbb 4t motorolaj is
Kuplung rugókat is cseréld ki. Mikor megcsúszik a kuplung, nagy hő keletkezik, amitől kilágyul a rugó és elveszti "erejét".
Olyan olajat vegyél bele amiben van kuplung csúszás gátló adalék is.
Én Castrol ac evo 20w50-et tettem a dr600 ba.
nekem is ez volt a problémám, cseréltem lamellaszettet, kopó illetve csúszó + új rugók, friss 10w40 olaj bele, és csúszott mint állat, 15w50-el működik jól, lehet a lamella összetétele más igy csak ezzel jó!
akkor leszek én a következő,én a dr350-be több típust is próbáltam,de nekem a (xadó 10-40 4t ma) ami nagyon bejött.motorja gyönyörűen kisimult és a hőt is jól bírja,hogy léghűtéses.ár is jó 2800 körül egy lityi.
Kihúztad a palackból a dugót, és kiereszted a szellemet szerintem ezzel a kérdéssel.
Most mindenki pártállása, vallási - felekezeti hozzáállása alapján fog ajánlani egy olajat.
Én a motul 5100 10W40-el megnyitom a sort.
A "felső határ" az csak az én elvárásaim alapján érthető. Mivel én csak úgy vennék endurot hogy közúton is használható legyen és ahoz sm szett,index rendes lámpa km óra. Tudom ezek nem kötelezőek de ha már egyszer összerakom akkor legyen teljes a kép. Te szeretnéd használni sm-ként is?
levettem a hirdetést és még mindig keresik,eladható volt szerencsére ,a veszprémi drz-nek azt mondod az ára a felső határ,de 600ezer környékén meg csak olyanok vannak amiket már megbontottak,aztán ki tudja hogyan raktak össze sajna.
esetleg nézhetsz a gyári fejidomhoz lámpatestet, autós-traktoros-kamionos boltokban