Írtad, hogy alapjáraton leáll, ha félig vízben van.
Ha a túlfolyó csövek vízbe érnek, akkor nem szabad visszaengedni a gázt, mert felszippantja és leáll. Vízben HÚZNI KELL A GÁZT! Nekem a suzukisok mondták, mielőtt indultunk orkföldre. Patakban gázzal!
Szellőztetőnek hívják. Ha el*@**m az indítást, vagy, ha eldől, vagy felborulok, akkor ezt ki kell húzni, 1-2x rárúgni. Ezzel kitisztul a karbi és tiszta lappal lehet kezdeni az indítást. Nekem nincs önindítóm! Ha vizet szíva karbi, akkor ezzel ki lehet nyomni belőle.
2 év alatt 2x használtam eddig.
Hali!
Én ezt találtam karbi takarítás közben. Nekem kihagyott, és durrogott.
Lehet, hogy neked is ilyesmi okozhatja a problémát. De erre való a tavaszi nagyszervíz, hogy ilyenkor mindent átnézz és ne motorozás közben érjen a hoppá!
Látom pár hsz.-el előbb volt kérdés a lámpa. Nekem az lenne a kérdésem hogy xenont beépíteni menyire bonyolult? Kell másik foncsor is vagy ez hogy mülködik? Nekem most ilyen fejidomom van: link
miért? mennyi a gyári izzó bele? nekem még nem ment ki szerencsére + most tettem bele kapcsolót, terepen nem világítok ha nincs sötét. http://www.sportmotor.hu/motor...
Hát ennyiért odaadnám a 2002-es DRZ-S-emet fűzött sm szettel, meg enduró szettel, bontatlan blokkal, emelővel, meg mindennel amit még itthon össze lehetne hozzá szedni :D
Legelsőnek ez a terv mivel havernak van egy 55W-os traktor fémházas munkalámpája és azt megpróbáljuk belefaragni!Ha összejön akkor 1500Ft-ból meg van oldva a gond ha nem akkor szo... !
Ha a túlfolyó csövek vízbe érnek, akkor nem szabad visszaengedni a gázt, mert felszippantja és leáll. Vízben HÚZNI KELL A GÁZT! Nekem a suzukisok mondták, mielőtt indultunk orkföldre. Patakban gázzal!